سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر


امروز این خبر مهم اردوغان خواهد بود!
رئیس جمهور ترکیه دیروز اعلام کرد که روز چهارشنبه (امروز) خبر مهمی را اعلام میکند که براساس آن برخی روابط منطقه ای این کشور با همسایگانش را دگرگون خواهد کرد!


نگارنده براین تحلیل است که خبر مهم اردوغان ؛ اعلام جدایی ترکیه از اردوگاه غرب و پیوستن به محور شرق میباشد! این تصمیم، تصمیمی است که 21 روز پیش اردوغان اتخاذ کرد و با ارسال نامه ای به پوتین مراتب تاسف خود را از سرنگونی هواپیمای روسی اعلام کرد!

در کمتر از یک هفته آنچنان مقامات دو کشور بر تسریع برقراری روابط تاکید کردند که با توجه به مواضع پیشین آنها پس از سرنگونی هواپیمای روسی توسط ترکیه به گونه ای عجیب به نظر میرسید علی الخصوص که پوتین اصرار بر این داشت تا پاسخ این عمل ترکیه را خواهد داد!
اما ارتباط این تغییر استراتژی با کودتای اخیر ترکیه و خبر مهم امروز اردوغان چیست؟


اردوغان طی سالهای اخیر از هیچ تلاشی برای پیوستن به اتحادیه اروپا دریغ نکرد اما همواره با موانع بسیار مواجه شده است. اردوغان همچنین طی سالهای اخیر با پیروی از سیاست های واشنگتن به تقویت داعش پرداخت و علی رغم اختلافاتی که با عربستان بر سر موضوع اخوان المسلمین داشت به پیروی از سیاست های واشنگتن، همکاری خوبی را با عربستان در راستای حذف بشار اسد و تضعیف جبهه مقاومت نشان داد!

دوباره به 21 روز پیش برمیگردیم قبل از ارسال نامه اردوغان به پوتین! حال اردوغان با این همه جانفشانی های که برای غرب کرده به یکباره اطلاعات مهمی از طرف سرویس های امنیتی روسیه و ایران مبنی بر وقوع یک کودتا برای سرنگونی خودش به دست می آورد!

کودتایی که به گفته برخی تحلیلگران ترک اگر به وقوع می پیوست اولین آثارش قطع رابطه ترکیه با ایران بود! خنجر از پشت از سوی غرب! اطلاعات آنقدر متقن است که اردوغان نامه عذرخواهی به پوتین مینویسد!


حال به کودتا و اخبار بعد از کودتا برمیگردیم تا بیشتر فرضیه خود را ثابت کنیم! طبق اخبار منتشر شده در اولین روز پس از انجام کودتا، هسته اصلی کودتا یک هفته قبل از انجام کودتا دستگیر شده بودند و در اختیار دولت بوده اند! دستگیری نزدیک به دوهزار نفر تنها پس از دو روز از کودتا شاهدی بر این مدعاست که تیم اردوغان سوار بر برنامه کودچیان شده بودند!

تحلیل نگارنده براین است که عوامل صف کودتا بدون اطلاع از این موضوع و بر اساس برنامه ریزی قبلی عملیات را آغاز میکنند اما غافل از اینکه کودتا مدتها پیش لو رفته بوده است!
برای درک بهتر موضوع بهتر است موضع بازیگران بین المللی را هم پس از کودتا بررسی کنیم!


ایران: سه تماس وزیر خارجه در یک روز
روسیه: فردای کودتا رئیس دومای روسیه اعلام کرد کودتا از سوی غرب هدایت شده بود!
آمریکا: با تاخیری چهار ساعته موضع گیری کرد و اکنون که بحث اعدام کودتاگران پیش آمده ترکیه را تهدید به اخراج از ناتو میکند!


اتحادیه اروپا نیز موضع یکسانی در این باره با آمریکا گرفته گذشته از آنکه درگیری های لفظی مقامات اروپایی مثل مرکل با اردوغان طی چند ماه اخیر افزایش پیدا کرده بود! و در نهایت عربستانی که با 15 ساعت تاخیر کودتا را محکوم کرد!


حال تصمیم مهم اردوغان این خواهد بود که با محور غربی بماند که با دورنگی خنجر از پشت به او میخواستند بزنند یا آنکه از این پس خود را در محور اورسیا تعریف کند که اکنون علاوه بر حمایت سیاسی امنیتی از حیات دولت اردوغان، جذابیت های بسیاری در حوزه اقتصادی هم برای ترکها داشته و دارد!
آری در دنیای سیاست دوستی ها و دشمنی ها همیشگی نیست ! در خاتمه در اخبار آمد که خلبانی که هواپیمای روسیه را سرنگون کرده بود در زمره کودتاچیان ترکیه بوده که در درگیری ها کشته شده است!
سلام ترکیه به محور شرق!!
علی مرتضوی شریف
دکتری روابط بین‌الملل


نظر

 

* آسیب های اخلاقی و تربیتی

یکی از پیامدهای منفی کاهش و نیز کنترل جمعیت، آسیب های اخلاقی و تربیتی است. جان رایان، دین شناس کاتولیک آمریکایی، از زنان می خواهد که بچه های زیادی داشته باشند. وی معتقد است تأمین خانواده های بزرگ، به انواعی از نظم نیاز دارد که حاصل آن زندگی موفق است. نوع زندگی ای که فقط با داشتن هزینة ادامة زندگی اتفاق می افتد؛ یعنی ایثارکردن، احیای خود برای دست برداشتن از امکانات و پیش دستی برای رسیدن به آینده.
محققان آمریکایی می‌گویند «افزایش جمعیت در کشورهای در حال توسعه نه تنها موقعیت سیاسی برتر آمریکا را به خطر می‌اندازد، بلکه مانع اصلی در راه توسعه جهانی است»

وی معتقد است: کارشناسانی که به کنترل موالید معتقدند، به نوع شخصیت هایی که لازم است درست شود تا جامعه به صورت متعادل رشد کند و به حیات خود ادامه دهد، فکر نکرده اند. نکته دیگر اینکه، خانواده های کم جمعیت ممکن است ثروتمند شوند، اما ثروتمند شدن آنان، از فقیر ماندنشان خطرناک تر است.

این موضوع به واقعیتی غیرقابل انکار اشاره دارد؛ زیرا ما در مباحث جمعیت شناختی، غالباً به آسیب هایی توجه می کنیم که از ترکیب فقر و پرجمعیتی خانواده ها به وجود می آید. در این زمینه از یک سو، از آسیب های اخلاقی و تربیتی ای که متوجه خانواده های کم جمعیت، به ویژه تک فرزندی است، غافل می شویم و از سوی دیگر، به منافع و فوایدی که در خانواده های پرجمعیت وجود دارد، توجه نکرده ایم؛ زیرا ترکیب رفاه و تک فرزندی، خود مقوله ای است که می تواند موجب بروز مشکلات فراوانی شود؛ زیرا کودکان در خانواده های کم جمعیت، به ویژه تک فرزندی، همواره با سلسله خواست ها و انتظارات بی پایانی رشد می کنند که همه یا اکثر آنها برآورده می شود. از این رو، فرزندان در چنین خانواده هایی با مفاهیم ارزشی و اخلاقی ای نظیر قناعت، ایثار، گذشت، کمک به هم نوعان، صبر، شکیبایی، تحمل، مدارا و... بیگانه خواهند بود. از سوی دیگر، به دلیل اصالت رفاه و لذت، والدین نیز فرزند بیشتر را «مزاحم» تلقی می کنند.

والدین در چنین خانواده هایی، از نعمت فرزندان، بی بهره خواهند بود. بنابراین، اگر در نگرش دینی قناعت، ایثار، گذشت، همیاری، کمک به همنوعان، کار و تلاش برای رشد و راحتی دیگران و سایر ارزش های اخلاقی، فی نفسه ارزش است و رفاه و لذت مادی در درجه دوم اعتبار و اهمیت قرار دارد، سیاست های کاهش جمعیت تا حد پیدایش خانواده های تک فرزند از این منظر، امری نامطلوب خواهد بود؛ زیرا کنترل جمعیت منجر به هسته ای شدن و تک فرزندی شدن خانواده شده، و این خود تابعی از اولویت یافتن رفاه و لذت مادی است. این امر تغییراتی را در رفتارهای جنسی مردان و زنان موجب می شود.

دستیابی دختران و پسران در سنین مختلف به ابزارهای کنترل بارداری و اطمینان از عدم بارداری های ناخواسته، زمینة لازم را برای ایجاد روابط جنسی خارج از چارچوب خانواده افزایش می دهد. علاوه بر اینکه، تنظیم خانواده و کنترل جمعیت دستاویز مناسبی برای مدافعان سقط جنین در جامعه می شود.

به همین دلیل، جنبش اصلاح نژادی (good birth movement)، شعار کاهش جمعیت، عقیم سازی، کنترل زاد و ولد و سقط جنین را به عنوان آرمان جهانی خود، در جهت رفع فقر و ایجاد جامعه ای متکامل معرفی کرده است. طبیعی است که دستاوردهای این شعار، نوید جامعه ای با اندیشه دستیابی به پیشرفت اجتماعی، بدون نیاز به دین و اخلاق است. (گاردنر، جان ویلیام (1386)، جنگ علیه خانواده، تلخیص و تدوین معصومه محمدی، ص 288 )

این اقدامات غیراخلاقی، که در سایه شعارهای به ظاهر جذاب کنترل جمعیت و سقط جنین های اختیاری صورت می گیرد، توسط سازمان بهداشت جهانی، بانک جهانی و یونیسف در حال پیاده شدن در کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته اند. به نظر می رسد، اینها جملگی آسیب های اخلاقی است که دامنگیر سیاست کنترل جمعیت می باشد.

 


نظر

 

 پرداخت های نجومی به مدیران دولتی در دولت عباسیان !

در دوره عباسیان تجمل گرایی و اسرافکاری بقدری شدت گرفت که از #شخص_خلیفه گرفته تا #زنان_مدیران تا #وزیران و #تجار و دیگر دست اندکاران اداره مملکت سرگرم تجمل پرستی گردیدند و گویا هدفی جز آن نداشتند.

با آنکه رهبران جامعه از لحاظ رفتار انسانی باید برای آحاد ملت «الگو» و «اسوه» باشند و اصلاحات را چنانکه امام علی(ع) فرمودند از خود شروع کنند با این حال خلفای بنی امیه و بنی عباس کارهایی می کردند که قلم از نگارش آن عاجز است. چه پول هایی آنها برای ساختن کاخ ها و #تجملات آن صرف کردند!؟ برای #تهیه_غذا_ها و نوشیدنی ها و پوشیدنی ها و عیاشی ها و #زنانشان چه مبالغ بهت آوری اختصاص می دادند !؟

اصولا چقدر از سرمایه_های_ملی را صرف تشریفات_بیجا و اسرافکاری هایشان می کردند !؟

1- خلفا برای ساختن کاخ ها و منظره ها و باغ ها #پولهای_گزاف خرج می کردند و از اطراف و اکناف گل و گیاه و درخت می آوردند و سالن های خود را با صورت های طلاکاری شده زینت می دادند و با نقش و نگارها می آراستند.

خلفا به محض اینکه به خلافت رسیدند شروع کردند به #تزیین_و_آرایش_کاخ_ها و برای این کار نهایت درجه ذوق و سلیقه بکار رفته بود. در #درون_کاخشان #استخر ها و #حوضهایی ساختند و با لوله های سربی از راه های دور و از کوه های بلند به این استخر ها آب می آوردند.

2- خلفای عباسی هم پس از اتمام دوران خلافتشان یعنی هنگام مرگ #لیست_اموال خود را منتشر می کردند ( مثل حالا ?? ) مثلا المکتفی بالله بعد از مرگ دارایی شخصی وی را 10میلیون دینار ذکر کرده اند. بعضی از خلفا قبل از رسیدن مقام خلافت #ساده_زیست بودند و بعد از رسیدن  به مقام خلافت هم ساده زیست ماندند اما خیلی های دیگر #خوی_اشرافی_گری یافتند.

3- در مقام #پرداخت_های_نجومی خلفا به مدیران خود :

چون خلفا و رجال دولتی دستشان از مال ملت پر بود گاهی برای پیشرفت مقاصد خود بذل و بخشش های بی حساب می کردند.
مثلا ، منصور ، در یک روز ده میلیون درهم به عموها و سران سپاه خود بخشید.

در جشن خصوصی #همسر هارون در کاخ ، تنها از ناحیه پدر هارون ( غیر از مخارجی که خود هارون نمود) معادل 50میلیون دینار خرج شد.

4- و اینک باید ببینیم که آیا همه مردم از این راحتی ها و خوشی ها و ثروت ها بهره ای داشته اند یا نه ؟! در همه شهرهای اسلامی هریک از طبقات #وزیران و ادیبان و #تجار بواسطه #تقرب به #دولت و بزرگان_ثروت و مالی فراهم می آوردند حتی بازرگانان غالبا در پناه نفوذ و قدرت بزرگان آسوده می زیستند البته این یکسوی قصه بود و در سوی دیگر #ده_نشینان همینقدر خوش بودند که می توانستند با کشت و کار زندگی بخور و‌نمیری داشته باشند

 بیشتر آنها در انتهای بی نوایی می زیستند و چه بسیار از #روستاییان که در همه دوره های زندگی خویش پول نمی دیدند و #دولتیان در شهر نشسته و از #دسترنج_آنان هزاران دینار بیهوده خرج می کردند.

آری ، تاریخ اینگونه تکرار می شود بدون اینکه بفهمیم ...

مقایسه را برعهده خوانندگان می گذارم که کار سختی نیست...

وقتی که پول از کیسه_ملت بود
حاتم طایی شدن آسان بود

میلاد ذوالقدر

دانشجوی دانشگاه بین المللی امام خمینی
@sarbazvelay


نظر

 

یه سریالِ زرد و ... کلابای سرد و ... لباسای تنگ و ... هزارتا پلنگ و ...
یه کنسرتِ بیست و ... یه‌عالم توریست و ... تمومِ جهانو ... سرکار گذاشتی!
 ...
 یه تانکِ عظیم و ... سقوطِ رژیم و ...تبِ کودتا و ... هلیکوپترا و ..
.بازم جای خیس و ... بازم بچه نیس و ... زمین و زمان و ... سرکار گذاشتی! .

.. رجب‌جان کجایی! تو الان کجایی؟ کجایی تو الان؟ رجب‌جان کجایی؟! ..

. یه دنیا غریبم! کجایی عزیزم؟! ... بذار قیمه‌هارو، تو ماستا بریزم! ...

 نگو که پیچوندی! خدایی نکرده! ... ببین ارتشت باز، با مردم چی کرده! ...

 همه سایتا رفتم، کجایی رجب‌جان؟ ... میگن بونه کردی، بری سمت آلمان ... بیا گفت‌وگو کن، سیبیل‌هاتو روکن! ... بیا گندهاتو، خودت شستو کن! ...

 رجب‌جان کجایی! تو الان کجایی؟ کجایی تو الان؟ رجب‌جان کجایی؟!»

 


نظر

خیلی ها میان برای رفتن به سوریه و عراق اعلام آمادگی می کنن تادر دفاع از حرم  اهل بیت نقش داشته باشن
 ضمن اینکه ما هیچ وقت نمیزاریم یه گرد به گنبد حرم  اهل بیت بشینه باید بگیم :


که چندین بار حرم امام حسین (ع)به آب بسته شد و شخم زدن کربلا رو تا اثری از امام حسین و فرهنگ امام نمونه . اما حریم امام حسین (ع )مدافعانی همچون زینب کبری و امام سجاد ودیگر امامان داشت که با اقدامات تبلیغی و فرهنگی مدافعان حقیقی حرم شدند و نگذاشتند انحرافی به فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع ) وارد شود و امروز هم می بینیم بهترین حرم برای امام حسین ع ساخته شده است در صورتی که  اگر از فرهنگ حسینی دفاع نمی شد الان شاید از حرم هم خبری نبود.


دفاع از حرم و دفاع از حریم  هر دو دفاع هستند با این تفاوت که اگر خدای ناکرده آجری از حرم کم شود قابل جبران وتعمیر است اما اگر حریم و حرمت اهل بیت س و دین در جامعه مورد بی توجهی و آسیب قرار گیرد جبرانش بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

 

امروز حریم اسلام و اهل بیت (س) به راحتی در جوامع مجازی مورد حمله واقع شده گروه های مختلف تکفیری و وهابیت ،بهاییت احمد الحسن ،یمانی، گروه های کفار مانند اتیست ها،اشرار، انجمن پادشاهی، خرد گرایان و....  با رسانه ها ،سایت ها و کانال ها و گروه هاشون با حمایت صهیونیزم دارن بیشتر از قبل ارزش هارو مورد هجوم قرار میدن  این روش اونها کاملاً هدایت شده و مشخص و از پیش تعیین شده است.


 اگر حرم حضرت زینب س مدافع داره حاج قاسم سلیمانی داره، متاسفانه این حریم در فضای مجازی فقط بسته به معدود کاری هست که گاهاً به صورت جزیره ای توسط برخی نخبگان داره انجام می شه و هیچ حرکت جدی و رو به جلویی انجام نشده وحریم اهل بیت مدافع نداره


هر روز تیر های بیشتری به قلب دوست داران اهلبیت وارد میشه مردم با اشک و بغض لینک های کانال های مرتدان و هتاکان رو برای ما ارسال می کنن و از ما میخوان مقابله کنیم .
اما این هجمه بسیار زیاده و با این چند نفر کار پیش نمیره .


 بنده از همین جا اعلام می کنم سپاه سایبری ایران مدافع حریم می پذیرد .
ما نه پول داریم نه امکانات داریم و نه بودجه دولتی . کاملا خود جوش و مردمی هست. تکیه گاه ما بعد از خدا فقط به شماست.این جا مجاهد می خواد. هر کس هرجور میتونه یکی با قلم یکی با تخصص یکی با رابطه هاش یکی با حضورش ما دستمون خالیه کمک می خواییم.


اونهایی که منتظر نشستین برین سوریه یا داعش بیاد ایران برین بجنگین با شمام جهاد اینجاس این متن رو منتشر کنید تا به دست همه جامونده ها برسه   

    https://telegram.me/joinchat/C6759j60obHoU9-wLN0YWw


نظر

‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/2L5G6fZN80OVVS/964686.jpg)  فرودگاه امام؛

همزمان پروازهای دمشق واستانبول در حال پذیرش مسافر بود.

جالب بود حال وهوای مسافران دو پرواز!

یکی برای گردش وتفریح یکی برای دفاع مقابل تروریست ها!

یکی به ترکیه ویکی برای تزکیه

یکی برای تنفس ویکی برای کشتن نفس!

یکی برای امنیت نوامیس ویکی در پی نوامیس

یکی با لباسهای کناردریا یکی با لباسهای رزم

یکی با وصیتنامه یکی با بلیط کنسرت

یکی با تسبیح در دست یکی با دستبند وگردنبند پلاستیکی

یکی با عقد سجده در پیشانی یکی باتتوروی بازو وگردن

یکی با کوله پشتی رزم یکی با کوله پشتی بزم!

یکی با کفش کالج واسپورت مارک دار یکی با پوتین

یکی با موبایل وپیشواز یا زهرا یکی با پیشواز سمیرا

یکی با دلار و یکی با دل!

یکی با سر یکی با شکم!

یکی لبخند یکی قهقهه

پ.ن:
یکی با صدها کیلو ادعای وطن پرستی یکی بی ادعا!!!

از ادعای خود بکاهید هموطنان مسافران آنتالیا!
از ادعای خود بکاهید ای مدعیان همیشگی و سربار مردم...

خبرگزاری فارس
هنگام کودتا 10 هزار ایرانی در ترکیه بودند
طبق گزارش سازمان میراث فرهنگی اکنون 10 هزار گردشگر ایرانی در ترکیه حضور دارند که با تورهای گردشگری به این کشور سفر کردهاند.
تازه این تعداد جدای از هزاران نفریه که تا بحال به این کشور رفت و آمد کردند و در آینده خواهند کرد.

@sarbazvelay


نظر

 

??کشاورز فقیری بزغاله‌ای را از شهر خرید. همانطور که با بزغاله به سمت روستای خود باز می‌گشت، تعدادی از اوباش شهر فکر کردند که اگر بتوانند بزغاله را از آن فرد بگیرند، می‌توانند برای خود جشن بگیرند و از خوردن گوشت تازه آن بزغاله لذت ببرند.
اما چگونه می‌توانند این کار را عملی کنند؟


مرد روستایی قوی و درشت هیکل بود و این اوباش ضعیف نمی‌توانستند و نمی‌خواستند که به صورت فیزیکی درگیر شوند. برای همین فکر کردند و تصمیم گرفتند که از یک حقه استفاده کنند.
وقتی مرد روستایی داشت شهر را ترک می‌کرد یکی از آن اوباش جلوی او آمد و گفت: «سلام، صبح بخیر» و مرد روستایی هم در پاسخ به وی سلام کرد. بعد آن ولگرد به بالا نگاه کرد و گفت: «چرا این سگ را بر روی شانه‌هایت حمل می‌کنی؟»


مرد روستایی خندید و گفت: «دیوانه شده‌ای؟ این سگ نیست! این یک بز است.»
ولگرد گفت: «نه اشتباه می‌کنی، این یک سگ است و اگر با این حیوان بر روی دوش وارد روستا شوی مردم فکر می‌کنند که دیوانه شده‌ای.»
مرد روستایی به حرف‌های آن ولگرد خندید و به راه خود ادامه داد. در راه برای اطمینان خود، پاهای بز را لمس کرد و خیالش راحت شد که حیوان روی دوشش بزغاله است. در پیچ بعدی اوباش دوم وارد عمل شد و دوباره سخنان دوست اوباش خود را تکرار کرد. مرد روستایی خندید و گفت: «آقا این بزغاله است و نه یک سگ.»


ولگرد گفت: «چه کسی به تو گفته است که این بزغاله است؟ به نظر می‌رسد کسی سر تو کلاه گذاشته باشد. این یک بز است؟» و به راهش ادامه داد.
روستایی بز را از دوشش پایین آورد تا ببیند موضوع چیست؟ اما آن قطعاً یک بز بود. فهمید هر دو نفر اشتباه می‌کردند اما ترسی در وجودش افتاد که شاید دچار توهم شده است. آن مرد همانطور که داشت به سمت روستای خود برمی‌گشت نفر سوم را دید که گفت: «سلام، این سگ را از کجا خریده‌ای؟»


مرد روستایی دیگر شهامت نداشت تا بگوید که این یک بز است. برای همین گفت: «آن را از شهر خریده‌ام.»
مرد روستایی پس از جدا شدن از نفر سوم، ترسی وجودش را گرفته بود. با خود فکر کرد که شاید بهتر باشد این حیوان را با خود به روستا نبرد چرا که شاید مورد سرزنش قرار بگیرد. اما از طرفی برای خرید آن حیوان پول داده بود. در همین زمان که دودل بود، اوباش چهارم از راه رسید و به مرد روستایی گفت: «عجیب است! من تا به حال کسی را ندیده‌ام که سگ را بر روی دوش خود حمل کند. نکند فکر می‌کنی که این یک بز است؟»


مرد روستایی دیگر واقعاً نمی‌دانست که این حیوان بز است و یا یک سگ. برای همین ترجیح داد خود را از شر آن حیوان خلاص کند. اطراف را نگاه کرد و دید کسی نیست. بز را که فکر می‌کرد دیگر سگ است آنجا رها کرد و به روستا برگشت. ترجیح داد از پول خود بگذرد تا اینکه اهالی روستا او را دیوانه خطاب کنند. با این حقه اوباش‌ها توانستند بز را به راحتی و بدون هیچ گونه درگیری تصاحب کنند.??

مراقب باشیم رسانه ها با این روش، داشته هایمان و از همه مهمتر اعتقاداتمان را از ما نگیرند!
و موضوع این داستان
همان معنای "جنگ نرم" است.


نظر


 با پیگیری‌هایی که از سوی مجلس پیرامون بحث حقوق‌های نجومی صورت گرفت به سرمنشاء این موضوع رسیدیم. یک کانون در نهاد ریاست جمهوری این مسائل را مدیریت می‌کند. آقای حسین فریدون شخص برجسته این کانون است..

 دستیار رئیس جمهور تاکنون بارها به دلیل پرونده‌های سنگینش به دادگاه احضار شده، یکی از پرونده‌های #حسین_فریدون "تقلید صدای رئیس‌جمهور" است؛ در یک مورد وی با تقلید صدای روحانی طی تماس‌هایی با مراکز اقتصادی در راستای ترخیص کالاهای غیر مجاز اقدام کرده و از آنها خواسته تا جلوی واردات این کالاها را نگیرند.

 پرونده دیگر فریدون درباره فروش زمین‌های کیش است، وی با رانت ایجاد شده، این زمین‌ها را با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسانده. البته تعدادی از مسئولان نیز در آنجا حضور داشته و حق دلالی دریافت می‌کردند.

 این اخبار کاملاً موثق و رسمی بوده و بسیاری از نمایندگان نیز از آن مطلع هستند، از روحانی می‌خواهیم طبق گفته خودش مبنی براینکه با هیچ کس عقد اخوت نبسته ظرف 48 ساعت حسین فریدون را عزل کند؛ ما نیز در تذکراتمان این موضوع را مطرح کرده و خواستار موضع گیری قاطعانه رئیس‌جمهور در این زمینه هستیم.


پ.ن 1 /آقای فریدون اگر مطمئنن به کذب بودن مطلب هستند اعاده حیثیت کنند همانطوری که قبل از انتخابات اسفند94 قرار بود زاکانی را به دادگاه بکشانند و تا الان هیچ حرکتی نکردند!!!!
پ.ن 2/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان????

http://www.yjc.ir/fa/news/5688520/تقلید-صدای-روحانی-توسط-فریدون


نظر

 

 ینی وقتی شنیدم خود رئیس جمهور ترکیه شخصا از پوتین عذرخواهی کرد و گفت تمام غرامت هواپیما و خلبان رو میده بجای مردم روسیه احساس غرور کردم.
 حاج پوتین ما هم یه رئیس‌جمهور داریم که؛
درمقابل کشتار450 نفراز هم وطنانمون در منا سکوت کرد و لبخند زد
 در مقابل تجاوز سعودی ها به دو نوجوان ما در فرودگاه جده عربستان سکوت کرد.
بعد از کلی تدارک که برا سفر به اتریش دیده بود ، راهش ندادن ، خودشم عین خیالش نبود
 در مقابل بی احترامی رئیس‌جمهور فرانسه به خودش سکوت کرد 
در مقابل بی احترامی پادشاه نجس سعودی در ترکیه به او سکوت کرد 
در مقابل برگرداندن هواپیمای وزیر خارجه اش از آسمان ترکیه سکوت کرد
اینقدر عزت به پاسپورت ایرانی داد که هر چی کشور در پیت بود رابطشو با ما قطع کرد
 اره فقط سکوت کرد، سکوت... 
و فقط زبانش برای مردم خودش و منتقدان دراز است
برای مخالفت و منویات رهبری دراز است
برای رقیب انتخاباتی دراز است... 
اره حاج پوتین،  به دینت کار ندارم، اما کاش تو رئیس‌جمهور ما بودی چون بهتره دین نداشته باشه اما آزاد مرد باشه... 
چیزی که الان تو این دولت سخت پیدا میشه...


@sarbazvelay


نظر

بسم الله الرحمن الرحیم


همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس شریف موسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان بازی ضد صهیونیستی و پنج زبانه Clash Of Quenel  را به همه مهدی یاوران و صهیونیسم ستیزان عزیز تقدیم کرد.

دوستان گرامی می توانند با  پخش مناسب این بازی در فضای مجازی علی الخصوص کشورهای دیگر ما را در این امر مهم یاری نمایند.

نام بازی: Clash Of Quenel

ناشر: جنبش مصاف ایرانیان

پلتفورم: اندروید

زبان: فارسی، عربی، عبری، انگلیسی، فرانسوی

   با حجم 49.5 مگابایت

http://dl.masaf.ir/Games/ClashOfQuenelV1.apk