سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

خیلی ها میان برای رفتن به سوریه و عراق اعلام آمادگی می کنن تادر دفاع از حرم  اهل بیت نقش داشته باشن
 ضمن اینکه ما هیچ وقت نمیزاریم یه گرد به گنبد حرم  اهل بیت بشینه باید بگیم :


که چندین بار حرم امام حسین (ع)به آب بسته شد و شخم زدن کربلا رو تا اثری از امام حسین و فرهنگ امام نمونه . اما حریم امام حسین (ع )مدافعانی همچون زینب کبری و امام سجاد ودیگر امامان داشت که با اقدامات تبلیغی و فرهنگی مدافعان حقیقی حرم شدند و نگذاشتند انحرافی به فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع ) وارد شود و امروز هم می بینیم بهترین حرم برای امام حسین ع ساخته شده است در صورتی که  اگر از فرهنگ حسینی دفاع نمی شد الان شاید از حرم هم خبری نبود.


دفاع از حرم و دفاع از حریم  هر دو دفاع هستند با این تفاوت که اگر خدای ناکرده آجری از حرم کم شود قابل جبران وتعمیر است اما اگر حریم و حرمت اهل بیت س و دین در جامعه مورد بی توجهی و آسیب قرار گیرد جبرانش بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

 

امروز حریم اسلام و اهل بیت (س) به راحتی در جوامع مجازی مورد حمله واقع شده گروه های مختلف تکفیری و وهابیت ،بهاییت احمد الحسن ،یمانی، گروه های کفار مانند اتیست ها،اشرار، انجمن پادشاهی، خرد گرایان و....  با رسانه ها ،سایت ها و کانال ها و گروه هاشون با حمایت صهیونیزم دارن بیشتر از قبل ارزش هارو مورد هجوم قرار میدن  این روش اونها کاملاً هدایت شده و مشخص و از پیش تعیین شده است.


 اگر حرم حضرت زینب س مدافع داره حاج قاسم سلیمانی داره، متاسفانه این حریم در فضای مجازی فقط بسته به معدود کاری هست که گاهاً به صورت جزیره ای توسط برخی نخبگان داره انجام می شه و هیچ حرکت جدی و رو به جلویی انجام نشده وحریم اهل بیت مدافع نداره


هر روز تیر های بیشتری به قلب دوست داران اهلبیت وارد میشه مردم با اشک و بغض لینک های کانال های مرتدان و هتاکان رو برای ما ارسال می کنن و از ما میخوان مقابله کنیم .
اما این هجمه بسیار زیاده و با این چند نفر کار پیش نمیره .


 بنده از همین جا اعلام می کنم سپاه سایبری ایران مدافع حریم می پذیرد .
ما نه پول داریم نه امکانات داریم و نه بودجه دولتی . کاملا خود جوش و مردمی هست. تکیه گاه ما بعد از خدا فقط به شماست.این جا مجاهد می خواد. هر کس هرجور میتونه یکی با قلم یکی با تخصص یکی با رابطه هاش یکی با حضورش ما دستمون خالیه کمک می خواییم.


اونهایی که منتظر نشستین برین سوریه یا داعش بیاد ایران برین بجنگین با شمام جهاد اینجاس این متن رو منتشر کنید تا به دست همه جامونده ها برسه   

    https://telegram.me/joinchat/C6759j60obHoU9-wLN0YWw