سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر


 با پیگیری‌هایی که از سوی مجلس پیرامون بحث حقوق‌های نجومی صورت گرفت به سرمنشاء این موضوع رسیدیم. یک کانون در نهاد ریاست جمهوری این مسائل را مدیریت می‌کند. آقای حسین فریدون شخص برجسته این کانون است..

 دستیار رئیس جمهور تاکنون بارها به دلیل پرونده‌های سنگینش به دادگاه احضار شده، یکی از پرونده‌های #حسین_فریدون "تقلید صدای رئیس‌جمهور" است؛ در یک مورد وی با تقلید صدای روحانی طی تماس‌هایی با مراکز اقتصادی در راستای ترخیص کالاهای غیر مجاز اقدام کرده و از آنها خواسته تا جلوی واردات این کالاها را نگیرند.

 پرونده دیگر فریدون درباره فروش زمین‌های کیش است، وی با رانت ایجاد شده، این زمین‌ها را با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسانده. البته تعدادی از مسئولان نیز در آنجا حضور داشته و حق دلالی دریافت می‌کردند.

 این اخبار کاملاً موثق و رسمی بوده و بسیاری از نمایندگان نیز از آن مطلع هستند، از روحانی می‌خواهیم طبق گفته خودش مبنی براینکه با هیچ کس عقد اخوت نبسته ظرف 48 ساعت حسین فریدون را عزل کند؛ ما نیز در تذکراتمان این موضوع را مطرح کرده و خواستار موضع گیری قاطعانه رئیس‌جمهور در این زمینه هستیم.


پ.ن 1 /آقای فریدون اگر مطمئنن به کذب بودن مطلب هستند اعاده حیثیت کنند همانطوری که قبل از انتخابات اسفند94 قرار بود زاکانی را به دادگاه بکشانند و تا الان هیچ حرکتی نکردند!!!!
پ.ن 2/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان????

http://www.yjc.ir/fa/news/5688520/تقلید-صدای-روحانی-توسط-فریدون