سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

انقلاب ما قرار بود اسلامی باشد .
انقلاب ما قرار بود حامی #مستضعفین باشد.
انقلاب ما قرار بود حامی بچه های حزب الهی و انقلابی باشد.
انقلاب ما قرار بود با #اشرافیگری و خاندان سالاری مبارزه کند.
انقلاب ماقرار بود پرچم #عزت را در مقابل #ذلت وادادگی به #آمریکا بلند کند.
انقلاب ما قرار بود حامی عدالتخواهان جامعه باشد
انقلاب ما قرار بود.......

اما ....

بله ما بچه های انقلاب این روزها از همیشه بغضهای بیشتری در گلو داریم.

ما بچه های انقلاب این روزها درد های بیشتری در سینه داریم.

اما عقب نخواهیم نشت و ناامید نخواهیم شد.

دوباره انقلاب میکنیم...
وانتقام سختی خواهیم گرفت.

از آنها که به اسم انقلابیگری تیشه به ریشه انقلاب زدند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از منافقانی که درلباس #روحانیت بساط کثیف #اشرافیگری و تجملات را به صورت انقلاب ما پاشیدند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از #مفسدانی که به اسم اصلاحات ،فساد را در جامعه گسترش دادند و بزرگترین بانیان #نفوذ فکری و فرهنگی دشمن شده اند..

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از مدیران یقه سفیدی که بر کرسی ریاست در انقلاب ما تکیه زدند و #حقوق_های_نجومی گرفتند و دزدی سازمان یافته را بنا نهادند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از رسانه هایی که با پول مدیران دزد و غارتگر بر علیه دین و انقلاب و بچه های انقلاب کودتای کثیف تخریب و توهین و دروغپردازی به راه انداختند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از #دیپلماتهای یقه سفیدی که پای سند وا دادگی به بیگانه را امضا کردند و شدند  مجری دستورات دشمن??

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از لیبرال مسلکانی که با دروغپردازی خود #فتنه88 را به پا کردند و مملکت را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

بدون شک بغض و کینه انقلابی ما طومار زندگی کثیف آقازده هایی را نابود خواهد کرد که با رانتخواری پدرانشان سرمایه های نجومی بهم زدند و آن را حق خود از #سفره_انقلاب نامیدند.

مگر قرار است بچه های انقلاب فقط در مرزهای کشورمان یا سوریه و عراق و....خونشان ریخته شود تا عده ای باخیال راحت برکرسی ریاست بنشینند و بافساد خود و فرزندانشان آبروی انقلاب را ببرند و با رسانه های زنجیره ای خود علیه ارزشهای انقلاب، علیه بچه های انقلاب، فتنه گری و توطئه چینی کنند؟

مگر انقلاب کردیم تا در سایه #ولنگاری_فرهنگی مدیران  واداده  به غرب ، بی هنرهای مدعی هنرمندی شوی نمایش ناموس به راه بیندازند و غیرت مردان سرزمین ایران را زیر سوال ببرند؟

بدون شک همانگونه که #داعش و تکفیری ها را  عامل شیطان بزرگ آمریکا میدانیم ،لیبرال مسلکهای وا داده به غرب را هم کمتر از داعشی ها نمیدانیم.

????روزی انقلاب خواهیم کرد برعلیه #لیبرالیسم،برعلیه آخوندهای اشرافی بنفش و سبز و...برعلیه مدیرانی که خود را به دروغ ذخیره انقلاب می نامند تا برسفره انقلاب به غارتگری خود ادامه دهند.

انتقام بچه های انقلاب، دردناک و سخت خواهد بود.
 فدائیان امام_خامنه_ای. 

 


نظر

روضه از لسان زعفرجنی...

امام حسین(علیه السلام)کنار بدن ابوالفضل(علیه السلام)فقط گریه نکرد!!

مرحوم میرزا مهدی اصفهانی(رحمه الله علیه)نقل میکند:

شبی در ماه محرم بعد از مجلس روضه به منزل آمدم که استراحت کنم؛
دیدم در خانه را میزنند ، دم در آمدم و دیدم یه آقایی که صورتش را هم پوشانده و مانند آدم های معمولی نیست از من تقاضا دارد به جلسه روضه آنها بروم و روضه بخوانم؛
من گفتم که الان دیر وقت است و خسته ام ولی به احترام سیدالشهداء (علیه السلام)می آیم،


در بین راه از جاهایی من را میبرد که اصلا برایم آشنا نبود،با اینکه با محله ها و کوچه های شهر به خوبی آشنا بودم!
وقتی وارد مجلس روضه شدیم من اصلا نگاه نکردم که افراد حاضر در مجلس چند نفرند و چگونه اند،فقط به جایگاه روضه خوان رفتم و روضه ام را خواندم؛
آن شب رسم بود که روضه قمر بنی هاشم(علیه السلام)خوانده میشد و من هم شروع کردم به خواندن روضه ایشان.


وقتی روضه به اینجا رسید که گفتم:امام حسین(علیه السلام)کنار بدن ابوالفضل(علیه السلام)بلند بلند گریه کرد، ناگهان دیدم صدایی عجیب(که شبیه صدای انسانهای عادی نبود) آمد که میگفت:میرزا مهدی!اینجای روضه را اشتباه خواندی!!!


نگاه کردم دیدم فردی هست که از دو چشمانش مانند قوری، اشک جاری است!
سپس به من گفت:میرزا!!من[و بعضی از طایفه ام]روز عاشورا کنار علقمه بودیم ولی از طرف امام حسین(علیه السلام)اذن جنگ نداشتیم و فقط باید نگاه میکردیم!
خودم دیدم که روز عاشورا،امام حسین(علیه السلام)کنار بدن غرق در خون ابوالفضل العباس(علیه السلام)فقط بلند بلند گریه نکرد،بلکه مثل زن بچه مرده ضجه میزد!!![این دو حالت با هم فرق دارند،ضجه یعنی:بانگ،فریاد،ناله، غوغا،شیون،خروش،فغان]


[میرزا ادامه میدهد:]روضه تمام شد و دوباره همان شخص که با او به جلسه آمده بودم من را برگرداند؛
دم در منزل که رسیدیم برای تشکر از روضه خوانی،سکه ای در آورد و به من داد؛


نگاه کردم و دیدم سکه مثل سکه های چند قرن پیش هست،با تعجب از آن فرد پرسیدم شما چی کسی هستی؟آن مجلس که من را بردی چه مجلسی بود؟!این سکه قدیمی را از کجا آوردی؟


جواب داد:میرزا مهدی!ما را نشناختی؟!من خودم از طایفه جن هستم و آن مجلس روضه برای جنیان بود و آن شخص که در وسط روضه، با تو حرف زد و در کربلا حضور داشت بزرگ طایفه جنیان،جناب زعفر(رحمه الله علیه)بود!!!


منقول از موثقین از علما و اهل منبر

اَلّلهُمَّ عَجِّـــل لِوَلیِّکَ الفَرَج


نظر

 توجه    توجه   و   توجه   

 بازی ایران و کره در شب از دست دادن پسر فاطمه الزهرا انجام میشه

  این ننگ برای یک کشور شیعه ماندگار باقی میمونه ...

 این ننگ برای دولت هم ماندگار باقی میماند که شعائر  دینی مذهبی  ملی ما را

 طبق برنامه های تخریب مذهب توسط استکبار اجرا می کند !!!

 بهتر این بود تا این بازی حتی به قیمت باخت تیم ملی تحریم می شد..

   ولی.....  

 بچه شیعه نیست ...   نه ...!!!

 آزاده نیست  .....

  هر مسلمان . مسیحی و ... که به ورزشگاه بره و اونجا را حسینیه نکنه...

  این برنامه شوم دین زدایی ، که توسط عوامل داخلی در حال اجراست  !!

  ورزشگاه با همت عزاداران فهیم  و آزاده از هر دین و مذهبی حسینیه خواهیم کرد.

 باشد که ننگش بر پیشانی استکبار دوستان برای همیشه بماند...

  انشاءالله ... 


نظر

 

حجت الاسلام قرائتی:

***در یکی از شهرها با وجود توصیه ‏های مبلغین بزرگوار مبنی بر پرهیز از قمه‎زنی، مردم به خاطر اعتقادات خود دست ‏برنمی‏داشتند. به ما گفتند به آنجا برویم و آنها را از این کار باز داریم . ایام ماه محرم بود و چون اعلام کرده بودند فلانی می‏آید و مردم ما را در تلویزیون دیده بودند، در مسجد جمع شدند.

وقتی وارد شدم گفتند: آقای قرائتی آمده‏ ای برای قمه‎زنی بگویی.
 گفتم: شغل من چیست؟


گفتند: تو معلم قرآن هستی.
 گفتم: به عنوان معلم قرآن قبولم دارید؟
گفتند: بله قبولت داریم ولی حرف قمه نزنی، فقط قرآن بگو .
من روی تخته نوشتم: «بسم الله الرحمن الرحیم - یا ایها الذین آمنوا لا تقولوا راعنا و قولوا انظرنا» (1)؛ «ای کسانی که ایمان آورده‏اید! "راعنا" نگویید، بلکه بگویید: "انظرنا".» و بعد توضیح دادم که:


«یا ایها الذین آمنوا» یعنی: ای مؤمنین .
 «لا تقولوا راعنا و قولوا انظرنا»
یعنی: راعنا نگویید بلکه انظرنا بگویید. راعنا نگویید یعنی چه؟ این قصه‏ ای دارد و قصه ‏اش این است که: پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم در حال سخنرانی بود، یک نفر از پای سخنرانی گفت: راعنا، یعنی مراعات ما را هم بکن .
یعنی آرام‎تر صحبت کن یا به این طرف و آن طرف نگاه کن .


این کلمه راعنا مثل کوکو است که هم می‏شود آن را با سیب زمینی درست کرد و هم با سبزی.
«راعنا» را هم می‏شود از ریشه «رعی‏» گرفت و هم از ریشه «رعن‏». اگر از «رعی‏» گرفته شود به معنای «مراعات ما را بکن‏» است، ولی اگر از ریشه «رعن‏» گرفته شود، رعونت ‏به معنای خر کردن است !!؟؟و «راعنا» یعنی «خرمان کن.»!


وقتی که مسلمانان می‏گفتند «راعنا» هدفشان مقدس بود و معنای «مراعاتمان کن‏» را اراده می‏کردند، ولی یهودی‎ها از این کلمه استفاده کرده و گفتند:
 مسلمان‎ها به پیغمبرشان می‏گویند خرمان کن. در اینجا آیه نازل شد که:
«یا ایها الذین آمنوا لا تقولوا راعنا و قولوا انظرنا»؛


«ای کسانی که ایمان آورده‏ اید، "راعنا" نگویید بلکه "انظرنا" بگویید.»
یعنی کلمه‏ ای را که دشمن از آن سوء استفاده می‏کند به کار نبرید .!!


بعد از این که این آیه را تفسیر کردم، گفتم: شما که قمه می‏زنید هدفتان مقدس است و به عشق امام حسین علیه السلام این کار را می‏کنید، ولی تلویزیون کشورهای اروپایی این کار شما را دوازده مرتبه نشان داده و گفته است که شیعه ‏ها دچار مرض خودآزاری هستند. دشمن از این کار شما چنین سوء استفاده می‏کند


? این کار امروز شما مثل همان «راعنا» گفتن مسلمانان صدر اسلام است که دشمن از آن سوء استفاده می‏کرد و قرآن کریم با آیه مورد بحث‏ به مسلمانان آن روز و امروز هشدار می‏دهد که:
•?? از هر کاری که دشمن از آن سوء استفاده می‏کند پرهیز کنید. پس چون امروز دشمنان از قمه‏ زنی شما سوء استفاده می‏کنند، شما دیگر قمه نزنید.
گفتند: حالا فهمیدیم و دیگر قمه نمی زنیم.!


نظر

جبهه حافظان انقلاب اسلامی:
آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد:
عده‌ای به دنبال ترویج فسق و فجور در قم هستند/ می‌خواهند ولنگاری راه بیندازند تا در انتخابات اردو داشته باشند

??عده‌ای به دنبال ترویج فسق و فجور در قم هستند.
??می‌خواهند ولنگاری راه بیندازند تا در انتخابات اردو داشته باشند.
??می‌خواهند جریان لامذهبی و بی‌دینی یک‌طرف بایستد و دین طرف دیگر باشد تا بی‌بندوبارها را مقابل دین‌دارها قرار دهد و از آن‌‌ها استفاده کرده و در مملکت قدرت به دست بگیرند.
??مانع اصلی اجرای نهی از منکر برخی جریان‌های سیاسی است.

 انتقام از عاشورا??

بزرگترین برنامه راهبردی دشمنان ملت ایران فتنه 88 بود که به سبب حرمت شکنی روز عاشورا توسط عوامل میدانی آنها شکست سختی خورد.

شواهد و قرائن نشان میدهد دشمنان ملت ایران به یمن وجود عناصر غربگرا در راس امور اجرایی کشورمان برنامه ای جدید برای حرمت شکنی عاشورای حسینی و انتقام از قیام تاریخی ملت ایران در 9 دی 88 را در دستور کار قرار داده اند.

از جمله این اقدامات هجمه وسیع علیه عزاداری های ایام محرم و تمسخر و توهین و حرمت شکنی عاشورای حسینی توسط شبکه های اجتماعی و ماهواره ای وابسته به دشمنان میباشد.

این روزها علاوه بر رسانه های الحادی و ضد دین ، شاهد هستیم که اکثر شبکه های اجتماعی و رسانه های جریان غربگرای اصلاحطلب نیز به تقابل و تمسخر و حرمت شکنی عزاداری عاشورای حسینی اقدام میکنند.

اقدام شیطنت امیز و برنامه ریزی شده برای برگزاری بازی فوتبال در شب عاشورا و تحریک مردم توسط شبکه های اجتماعی الحادی ضد دین و اصلاحطلب جهت حرمت شکنی دوباره ، نیز در این راستا ارزیابی میشود.

در سطح رئوس سیاسی جریان فتنه نیز با نظریه پردازی های انحرافی امثال علی مطهری مبنی بر اینکه شادی و جشن در ورزشگاه در شب عاشورا حرمت شکنی محسوب نمیشود به توجیه نظری آن پرداخته اند.

بی‌بی‌سی‌فارسی هم بعنوان سلسله جنبان همه فتنه ها در کشورمان در نظر دارد در شب عاشورای حسینی مستندی از جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی که در آن به مقدسات اسلامی توهین‌هایی شده را پخش کند تا بیش از پیش کینه خود به اعتقادات مسلمانان را نشان دهد.

تمام شواهد و قرائن حکایت از برنامه حساب شده یزیدیان زمانه و مزدوران و خودفروختگان داخلی آنها برای حرمت شکنی دوباره عاشورای حسینی دارد.

به نظر میرسد جریان فتنه هنوز از قیام 9 دی ملت ایران عبرت نگرفته و باید یک سیلی محکمی دوباره از ایرانیان اصیل و انقلابی دریافت کنند.


نظر

 

روزنامه «اسرائیل هیوم» چاپ سرزمین های اشغالی، اخیرا از یک مانع جدید برای توافق سازنده غرب با ایران رونمایی کرده و نوشته است:

برای دستیابی به توافقی سازنده با ایرانی‌ها باید ابتدا استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و حتی متن کتاب‌های درسی آن‌ها با آموزه‌های «شهادت‌طلبی» به صورت کلی تغییر یابد.
این روزنامه در ادامه آورده است: پس از برجام متن کتب درسی ایرانیان که به دانش‌آموزان، شهادت‌طلبی را آموزش می‌دهد، تغییری نکرده است و هنوز در کتاب درسی سال ششم ابتدایی درسی به نام «رهبر کوچک» [داستان شهادت حسین فهمیده] وجود دارد.
یعنی حذف شهید فهمیده از کتاب‌های درسی هم در متن و ضمائم برجام آمده و ما به آن تعهد داده‌ایم؟

 


نظر

4 پروژه اصلی اصلاحطلبان برای مهندسی انتخابات در ایران درمقابل رای مردم??

مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت:

1پروژه اول مقصر سازی از نهادهای انقلابی است تا مردم ایران باور کنند مقصر عدم گشایش اقتصادی در دوران پسابرجام این نهادها هستند نه امریکا. داده های تجربی می گوید امریکا فعلا در اجرای این پروژه به نحو افتضاحی شکست خورده است.

2 شیرین سازی های موقت هم در دستور کار است با این هدف که ایرانیان از طریق دریافت چند «آب نبات» به امریکا امیدوار نگه داشته شوند. این پروژه هم اثر چندانی نخواهد داشت چرا که اولا هنوز از همان شیرین سازی مختصر هم خبری نیست و ثانیا از همین حالا می توان پیش بینی کرد رییس جمهور بعدی امریکا چه ترامپ باشد و چه کلینتون حتی به همین هم اعتقادی ندارد. مسئله کلیدی تر هم این است که جامعه ایرانی اکنون دیگر فرق شیرین سازی را با رفاه می فهمد و نمی توان تاکتیک را به جای استراتژی به آن قالب کرد.

3 همچنین نشانه هایی وجود دارد که امریکایی ها مایلند تنش های میان ایران و برخی طرف های منطقه ای مانند سعودی را تشدید کرده و بعد خود به عنوان قهرمان مصالحه و فرشته نجات وارد صحنه شوند. این هم روش ابهانه ای است چرا که ایران خود دشمنان منطقه ای اش را تادیب خواهد کرد و برای این کار نیازی به فرشته نجات ندارد.

4آخرین پروژه احتمالی فروبردن جامعه ایرانی در سیلابی از دوقطبی های فرهنگی و اجتماعی است برای تولید آنچه در ادبیات امنیتی امریکا «لجاجت ملی» در ایران خوانده می شود تا به این ترتیب بدون عمل به برجام یا حتی هرگونه شیرین سازی، فضای جامعه ایرانی را به نفع امریکا مهندسی کنند.

 یکی از مقام های امنیت ملی امریکا اخیرا به صراحت عجیبی این بحث را مطرح کرده است که «امریکا باید از همه فرصت های ممکن برای ایجاد همه دو قطبی های ممکن میان نظام و مردم در ایران استفاده کند». فقط اندکی هوشیاری رسانه ای این بازی خطرناک را خنثی خواهد کرد. وقتی یک طرف در دوقطبی مشارکت نکند، خود به خود دوقطبی شکل نخواهد گرفت و طرف مقابل هر چه هم تلاش کند، پروژه پیشاپیش شکست خورده است.