سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

انقلاب ما قرار بود اسلامی باشد .
انقلاب ما قرار بود حامی #مستضعفین باشد.
انقلاب ما قرار بود حامی بچه های حزب الهی و انقلابی باشد.
انقلاب ما قرار بود با #اشرافیگری و خاندان سالاری مبارزه کند.
انقلاب ماقرار بود پرچم #عزت را در مقابل #ذلت وادادگی به #آمریکا بلند کند.
انقلاب ما قرار بود حامی عدالتخواهان جامعه باشد
انقلاب ما قرار بود.......

اما ....

بله ما بچه های انقلاب این روزها از همیشه بغضهای بیشتری در گلو داریم.

ما بچه های انقلاب این روزها درد های بیشتری در سینه داریم.

اما عقب نخواهیم نشت و ناامید نخواهیم شد.

دوباره انقلاب میکنیم...
وانتقام سختی خواهیم گرفت.

از آنها که به اسم انقلابیگری تیشه به ریشه انقلاب زدند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از منافقانی که درلباس #روحانیت بساط کثیف #اشرافیگری و تجملات را به صورت انقلاب ما پاشیدند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از #مفسدانی که به اسم اصلاحات ،فساد را در جامعه گسترش دادند و بزرگترین بانیان #نفوذ فکری و فرهنگی دشمن شده اند..

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از مدیران یقه سفیدی که بر کرسی ریاست در انقلاب ما تکیه زدند و #حقوق_های_نجومی گرفتند و دزدی سازمان یافته را بنا نهادند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از رسانه هایی که با پول مدیران دزد و غارتگر بر علیه دین و انقلاب و بچه های انقلاب کودتای کثیف تخریب و توهین و دروغپردازی به راه انداختند.

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از #دیپلماتهای یقه سفیدی که پای سند وا دادگی به بیگانه را امضا کردند و شدند  مجری دستورات دشمن??

انتقامی دردناک خواهیم گرفت از لیبرال مسلکانی که با دروغپردازی خود #فتنه88 را به پا کردند و مملکت را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

بدون شک بغض و کینه انقلابی ما طومار زندگی کثیف آقازده هایی را نابود خواهد کرد که با رانتخواری پدرانشان سرمایه های نجومی بهم زدند و آن را حق خود از #سفره_انقلاب نامیدند.

مگر قرار است بچه های انقلاب فقط در مرزهای کشورمان یا سوریه و عراق و....خونشان ریخته شود تا عده ای باخیال راحت برکرسی ریاست بنشینند و بافساد خود و فرزندانشان آبروی انقلاب را ببرند و با رسانه های زنجیره ای خود علیه ارزشهای انقلاب، علیه بچه های انقلاب، فتنه گری و توطئه چینی کنند؟

مگر انقلاب کردیم تا در سایه #ولنگاری_فرهنگی مدیران  واداده  به غرب ، بی هنرهای مدعی هنرمندی شوی نمایش ناموس به راه بیندازند و غیرت مردان سرزمین ایران را زیر سوال ببرند؟

بدون شک همانگونه که #داعش و تکفیری ها را  عامل شیطان بزرگ آمریکا میدانیم ،لیبرال مسلکهای وا داده به غرب را هم کمتر از داعشی ها نمیدانیم.

????روزی انقلاب خواهیم کرد برعلیه #لیبرالیسم،برعلیه آخوندهای اشرافی بنفش و سبز و...برعلیه مدیرانی که خود را به دروغ ذخیره انقلاب می نامند تا برسفره انقلاب به غارتگری خود ادامه دهند.

انتقام بچه های انقلاب، دردناک و سخت خواهد بود.
 فدائیان امام_خامنه_ای.