سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

جبهه حافظان انقلاب اسلامی:
آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد:
عده‌ای به دنبال ترویج فسق و فجور در قم هستند/ می‌خواهند ولنگاری راه بیندازند تا در انتخابات اردو داشته باشند

??عده‌ای به دنبال ترویج فسق و فجور در قم هستند.
??می‌خواهند ولنگاری راه بیندازند تا در انتخابات اردو داشته باشند.
??می‌خواهند جریان لامذهبی و بی‌دینی یک‌طرف بایستد و دین طرف دیگر باشد تا بی‌بندوبارها را مقابل دین‌دارها قرار دهد و از آن‌‌ها استفاده کرده و در مملکت قدرت به دست بگیرند.
??مانع اصلی اجرای نهی از منکر برخی جریان‌های سیاسی است.

 انتقام از عاشورا??

بزرگترین برنامه راهبردی دشمنان ملت ایران فتنه 88 بود که به سبب حرمت شکنی روز عاشورا توسط عوامل میدانی آنها شکست سختی خورد.

شواهد و قرائن نشان میدهد دشمنان ملت ایران به یمن وجود عناصر غربگرا در راس امور اجرایی کشورمان برنامه ای جدید برای حرمت شکنی عاشورای حسینی و انتقام از قیام تاریخی ملت ایران در 9 دی 88 را در دستور کار قرار داده اند.

از جمله این اقدامات هجمه وسیع علیه عزاداری های ایام محرم و تمسخر و توهین و حرمت شکنی عاشورای حسینی توسط شبکه های اجتماعی و ماهواره ای وابسته به دشمنان میباشد.

این روزها علاوه بر رسانه های الحادی و ضد دین ، شاهد هستیم که اکثر شبکه های اجتماعی و رسانه های جریان غربگرای اصلاحطلب نیز به تقابل و تمسخر و حرمت شکنی عزاداری عاشورای حسینی اقدام میکنند.

اقدام شیطنت امیز و برنامه ریزی شده برای برگزاری بازی فوتبال در شب عاشورا و تحریک مردم توسط شبکه های اجتماعی الحادی ضد دین و اصلاحطلب جهت حرمت شکنی دوباره ، نیز در این راستا ارزیابی میشود.

در سطح رئوس سیاسی جریان فتنه نیز با نظریه پردازی های انحرافی امثال علی مطهری مبنی بر اینکه شادی و جشن در ورزشگاه در شب عاشورا حرمت شکنی محسوب نمیشود به توجیه نظری آن پرداخته اند.

بی‌بی‌سی‌فارسی هم بعنوان سلسله جنبان همه فتنه ها در کشورمان در نظر دارد در شب عاشورای حسینی مستندی از جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی که در آن به مقدسات اسلامی توهین‌هایی شده را پخش کند تا بیش از پیش کینه خود به اعتقادات مسلمانان را نشان دهد.

تمام شواهد و قرائن حکایت از برنامه حساب شده یزیدیان زمانه و مزدوران و خودفروختگان داخلی آنها برای حرمت شکنی دوباره عاشورای حسینی دارد.

به نظر میرسد جریان فتنه هنوز از قیام 9 دی ملت ایران عبرت نگرفته و باید یک سیلی محکمی دوباره از ایرانیان اصیل و انقلابی دریافت کنند.