سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

 روحانی: مسئله حقوقهای نجومی را تبدیل به یک مسئله ملی نکنیم

 

وزیربهداشت: افشای فیشهای حقوقی مستوجب پیگرد قضایی است

 وزیرصنعت: وجود چنین حقوق های بالایی در دنیا مرسوم است. نیاز به این همه سر و صدا نبود!

 

 وزیر ارشاد: انتشار فیشهای حقوقی نجومی محکوم است!

 

وزیراقتصاد: مشکلات فیش‌های نجومی حقوق میراث به جا مانده از دولت قبلی است

 

علی یونسی: مدیران دولتی فیش حقوقی نجومی ندارند!

 

 

پ.ن:قلبم از این همه ابراز نگرانی  گرفت

 

@sarbazvelay


نظر

 

دریکی از برنامه های زنده تلویزیونی اروپایی گفتگویی با مدیر کانال پخش فیلمهای زننده انجام شد. مجری برنامه خانمی بود که از این مدیر شیک پوش آمریکایی سوال می کرد.

درمورد کیفیت تولید برنامه ها صحبتی کنید .

این مدیر برنامه های مستهجن باشوق توضیح می داد و درباره تولید فیلمها صحبت می کرد وافتخار می کرد که در این زمینه یک مدیر بسیار موفق می باشد وبعد مجری از او سوال کرد برنامه های شما خاص چه سنینی می باشد ؟

جواب داد که ما برای تمام سنین فیلم تولید کردیم وحتی اختلاط سنین را هم در نظر گرفتیم یعنی دختر نوجوان با یک پیر مرد شصت ساله وبلعکس آن...

این مدیر غرق در صحبت بود و بخود می بالید تا به این مرحله رسید که گفت ما حتی ارتباط جنسی با محارم را هم به تصویر کشیدیم وآموزش دادیم مثلا پدر با دختر . مادر با پسر ومابقی محارم تا بحث به اینجا رسید که ما با افتخار اعلام می کنیم اولین کانالی هستیم که ارتباط جنسی خواهر وبرادر نوجوان در منزل را نشان دادیم وبا توجه به فعالیتهای بسیار عالی، ما همیشه مورد تشویق دولت آمریکا بودیم .

مجری برنامه که دیگر نزدیک پایان برنامه بود ناگهان سوالی از او کرد که مشخص بود برنامه ریزی نشده بود

سوال کرد شما چندفرزند دارید ؟

جواب داد دو فرزند یکی دختر و دومی پسر که اولی 16 ساله است و دوم14 ساله است .

مجری گفت با توجه به آموزشهایی که در کانال شما داده میشه و بسیار عالی و کیفی است آیا دختر و پسر شما از این کانال که مدیر آن پدرشان است بخوبی استفاده کرده و آموزش می بینند ؟

ناگهان مدیر برنامه های شیطانی با عصبانیت بلند شد و تغییراتی در صورتش پدید آمد و با صدای بلند به مجری گفت اصلا فرزندان من و همه فرزندان دیگر خانواده های آمریکایی و اروپایی حق ندارند از این برنامه ها استفاده کنند و در کل در این کشورها پخش نمیشه. این برنامه صرفا جهت پخش درکشورهای جهان سوم و بالاخص مسلمان تولید میشه ...

برداشت

با یه حساب سر انگشتی و با توجه به اینکه ماهواره در کشور خودشان پولی،! و در کشور ما رایگان! است به این نتیجه می‌رسیم که ؛

تهیه کنندگان و توضیع کنندگان عکس ها و فیلم های سکسی و پلید و شیطانی که به تازگی در تلگرام و واتس اپ و سایر نرم‌افزارهاهم در حال پخش شدن است هدفشان به فساد کشیدن و گمراه کردن جوانان و نوجوان پاک ایرانی است!!

آیا هیچ ایرانی باشرف و خداباور و نجیبی هرگز برای فاسد کردن هموطنان و خواهران و برادران ایمانی خود!! اقدام به تهیه و منتشر کردن فساد و فحشا میکند؟؟!!! آیا وقت آن نرسیده است که آگاهانه به قضیه نگاه کنیم؟!!؟!!

شما جوان و نوجوان، شما دختر خانم ها و آقا پسرها!! ""،،،

شما غیر از این میفهمید؟؟!؟!

آیا تهاجم فرهنگی غرب برای به فساد کشیدن خواهران و برادران هموطنمان هنوز مبهم است؟!!!

به راستی تابحال با خود اندیشیده ایم که چه کسی ویا چه کسانی ودر کجا!، وبا چه امکاناتی در حال تولید و توزیع باکیفیت ترین عکس ها و فیلم های زشت و پلید و شیطانی مثل کارتون های سکسی و یا عکس سریال های ضد اخلاقی هستند؟

 

پنیر مفت فقط در تله موش یافت می‌شود !!

به هوش باشیم لطفا....

بامنتشرکردن مطالب همه رو آگاه کنید...توزلوآنلاین


نظر

 

#باقر_حکیم

بحران سیاسی و امنیتی همچنان بر روی کشور عراق خیمه زده است و  در ماه های اخیر شاهد کاهش بحران امنیتی و آزاد سازی مناطق زیادی در عراق بودیم اما در مقابل بحران سیاسی روز به روز در کشور عراق افزایش پیدا کرده است . 

??بحران شیعی – شیعی : بحران شیعه – شیعه را می توان در بیانیه های تند بین سیاستمداران و رهبران  سیاسی شیعه عراق دید.  برخی از کارشناسان معتقدند اختلافات بین رهبران حزب الدعوه( مالکی و عبادی ) ، تظاهرات های اخیر  اصلاحات به رهبری سید مقتدی صدر  و پیامدهای آن بر احزاب شیعه ، استمرار تنش های سیاسی و رسانه ای بین سید مقتدی صدر و نوری مالکی، برکناری برخی وزراء شیعه ، عدم تبعیت احزاب شیعه از مرجعیت و ...  از برجسته ترین شاخص های این موضوع می باشد .  

??بحران سنی – سنی : در سال های گذشته رسانه های مختلف همیشه عادت داشتند تا تنش های بین احزاب شیعه در عراق  را برجسته کننند و این گروه را یک گروه ناموفق در سیاست معرفی کنند بطوری که برخی سیاستمداران کشورهای عربی اهل سنت، احزاب و رهبران شیعه عراقی را غیر سیاسی و بی تجربه خواندند و عدم موفقیت کشور عراق را مدیریت ناموفق شیعیان در این کشور معرفی کردند  اما تنش ها و اختلافات سیاسی در بین اهل سنت نیز برجسته شد بطوری که این تنش ها در سال های گذشته در بین اهل سنت بی سابقه بوده است . رسوایی فساد رهبران اهل سنت ( سلیم الجبوری و محمد الکربولی ) توسط خالد العبدی وزیر دفاع عراق باعث شد تا اختلافات اهل سنت نیز علنی شود . اهل سنت اعلام کردند این اختلافات شکاف عمیقی را در بین احزاب سنی ایجاد کرده است. 

??بحران کردی – کردی : از آنجا که کردها در شمال عراق در سال های گذشته از استقلال و اتحاد خود سخن می گفتند و خود را حکومتی موفق و  پیشرفته معرفی می کردند اما بحران سیاسی نیز شامل آن ها شد و تاثیر به سزایی در سیاست های اقلیم کردستان داشت . گروه های معارض( التغییر – اتحادیه میهنی کردستان _ جماعت اسلامی – اتحاد اسلامی ) که به دنبال جلوگیری از قدرت نمایی خاندان بارزانی هستند امروز با هم متحد شدند و با سیاستی واحد مقابل خاندان بارزانی ایستادگی کردند. می توان گفت امروز شکاف بسیار عمیقی نیز در بین حکومت اقلیم کردستان ایجاد شده است بطوری که تعطیلی پارلمان در اقلیم کردستان به بیش از یک سال رسیده است .


نظر

http://www.dolatebahar.com/view/293059/

 

 
دولت بهار: سازمان منطقه آزاد قشم 2500 هکتار از اراضی متبوع خود را به قیمت متری هزار تومان فروخت.
  

به گزارش دولت بهار به نقل از کیهان، بر اساس اسناد موجود در دفتر این روزنامه، سازمان منطقه آزاد قشم، طی دو قرارداد مجموعا 2500 هکتار زمین را به ازاء هر متر مربع 10/000 ریال، جمعا به مبلغ 5/000/000/000 ریال، طی 7 قسط  به شرکت لارک ماشین قشم واگذار کرده است.
بر اساس یکی از این قراردادها، یک قطعه زمین به مساحت 50 هکتار، به منظور تولید ماشین‌آلات صنعتی، واقع در سایت صنعتی سوزاء و بر اساس قرارداد دیگر، یک قطعه زمین به مساحت 2000 هکتار با کاربری صنعتی(احداث کارخانه فولاد) از سوی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم به شرکت لارک ماشین قشم واگذار شده است.
بر پایه این گزارش، در قرارداد مذکور «ع.ش»، سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم و «ا.ح»، عضو هیئت مدیره سازمان، به عنوان نمایندگان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم و «ف.م»، رئیس هیئت مدیره شرکت لارک ماشین قشم به عنوان نماینده این شرکت حضور داشته‌اند.
گفتنی است، قیمت بالای زمین در برخی مناطق قشم، واگذاری 2500 هکتار زمین از سوی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم با قیمت هر متر مربع 10/000 ریال آن هم طی 7 قسط با کدام منطق و دلیل قابل دفاع است؟
این اقدام که از سوی یک سازمان دولتی انجام شده، یک تخلف آشکار اقتصادی و چوب حراج به اراضی مذکور محسوب می‌شود و پیگیری این تخلف از سوی نهادهای مربوطه مورد مطالبه و انتظار است.

     

نظر

 

 

 یکی از مهم‌ترین #مصادیق #شفافیت در موضوع #فیش_های_حقوقی قابل بررسی است. افشای فیش‌های حقوقی از چند ماه پیش آغاز شد و دولت طی این چند ماه #برخوردی_جدی با این پدیده غلط #نداشته است و رفتار دولتمردان در این زمینه دارای #تناقضی جدی است.

 

 دکتر عبدالله #گنجی،‌ مدیر مسئول روزنامه جوان، در کانال تلگرامی‌اش در همین باره می‌نویسد:

 

 نوبخت (22 تیر): 13 مدیر در موضوع فیشهای حقوقی یا #استعفا کردند یا #برکنار شدند

 

نوبخت (5 مرداد): تنها #3درصد که حدود 40 نفر می‌شدند حقوق غیرمتعارف داشتند

 

داوودمحمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس (13 تیر): فیش‌های حقوقی نامتعارف حدود #950نفر از مدیران را شامل می‌شود

 

روحانی در کرمانشاه (27 تیر): #100تا300 مدیر حقوق نامتعارف گرفته‌اند.

 

 این آمارهای متناقض نشان می‌دهد که دولتمردان در بحث #برخورد با فیش‌های حقوقی، هنوز #اول_گام‌ها را نیز برنداشته‌اند و #آمار_دقیق و شفافی به افکار عمومی ارائه نمی‌کنند.

 

 اما جالبتر حمایت های رسانه ای و روزنامه های زنجیره ای از این بحران می باشد.

 

 اظهارنظر دولتی ها و اصلاح طلبان در حمایت از تازه برداشت های نجومی

 

 اعتماد: مدیران نجومی بگیر، تخلفی نکرده اند!

 

 ایران: نجومی بگیران مدیران کارآمدی هستند!

 

 دفاع سخنگوی دولت از مدیر 57 میلیونی!

 

 نوبخت در معارفه رییس جدید صندوق توسعه ملی: #صفدرحسینی یکی از ذخایر نظام و « #امانت_دار» بزرگ کشور است.


نظر

 

  حمید بقایی

وکیل بقایی گفت: به دلیل عذرخواهی رسمی عطریانفر از موکلم، از وی قدردانی کرده و از طرح شکایت انصراف می‌دهیم.

سید علی اصغرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره ماجرای شکایت موکلش علیه محمد عطریانفر گفت: آقای عطریانفر سال گذشته مطالبی علیه موکل بنده مطرح کردند که نادرست و برآمده از فضای مسموم شایعات و اکاذیب مطروحه علیه آقای بقایی در آن زمان بود.

وکیل حمید بقایی افزود: پیرو انتشار اظهارات آقای عطریانفر و بازتاب گسترده آن در رسانه‌ها و سطح جامعه که موجب تشویش اذهان عمومی و مبنای قضاوت‌های اشتباه در خصوص موکلم شد و بعد از اینکه گروه حقوقی دفتر رئیس جمهور سابق تصمیم گرفت با موارد ایراد افترا و نشر اکاذیب توسط اشخاص وسایت‌ها و مطبوعات قانوناً برخورد شود، بنده به وکالت از آقای بقایی طی نامه‌ای که رسانه‌ای هم شد از آقای عطریانفر درخواست کردم با توجه به تبعات اظهارات‌شان علیه موکلم، یا این اظهارات را اثبات کرده و یا به نحوی از موکلم عذرخواهی کنند و در غیر اینصورت ناگزیر از طرح شکایت علیه ایشان هستیم.

 

وی ادامه داد: پیرو این نامه، بنده جلسه مشترکی هم با آقای عطریانفر داشتم و با صحبت‌هایی که مطرح شد نهایتاً آقای عطریانفر در مصاحبه‌ مورخ 4 مرداد ماه 95، با روزنامه آرمان، رسماً از آقای بقایی عذرخواهی کردند و بر این اساس بحث طرح شکایت علیه آقای عطریانفر منتفی شده و آقای بقایی ضمن پذیرش عذرخواهی ایشان، از این اقدام اخلاقی آقای عطریانفر قدردانی می‌کنند.

 

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: نکته پایانی اینکه اقدام انسانی آقای عطریانفر علیرغم اینکه شایسته تقدیر و ترویج بوده و اینگونه رفتارهای جوانمردانه بایستی در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور الگو قرار گیرد، اما متاسفانه به دلیل سیاسی و جناحی این اقدام به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و بایکوت خبری شد و سایت‌ها و روزنامه‌هایی که اظهارات سال گذشته آقای عطریانفر علیه آقای بقایی را به طور گسترده و با اشتیاق منتشر می‌کردند، حاضر نشدند حتی در حد یک جمله عذرخواهی آقای عطریانفر را پوشش دهند.

انتهای پیام/


نظر

یا علے اب? موسے الرضا(ع):

? وزارت اطلاعات اعلام کرد: 102 نفر از عناصر و هواداران گروهک تروریستی تکفیری توحید و جهاد شناسایی و مورد پیگرد اطلاعاتی و عملیاتی و قضایی قرار گرفتند که شماری دستگیر و به اعدام یا حبس محکوم شدند.

 

این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

به دنبال گسترش عقاید سلفیت تکفیری در منطقه غرب کشور، تعدادی از فریب خوردگان در زمستان سال 1387 فعالیت تروریستی خود را معطوف به ایران نمودند لذا اقدام به تشکیل گروهی تروریستی که در بین مردم به نام "گروه ابوبکر" معروف گردیده بود و در اولین اقدام خود صبحگاه مورخ 4 اردیبهشت 88 با استعداد 27 نفر نیرو در قالب دو گروه مجزا به ستاد فرماندهی و یگان ویژه نیروی انتظامی حمله می نمایند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی می گردد.

 

در ابتدا نوک پیکان اتهامات به سمت جریانات قومی از جمله پژاک نشانه رفت. لیکن بر اساس اطلاعات جمع آوری شده مردمی و پیگیری های بعمل آمده مشخص شد که این اقدامات از سوی جریانات تکفیری طراحی و اقدام شده است بطوری که این گروه به تأسی از تفکر تکفیری – وهابی به بسته تر کردن دایره مسلمانی اقدام و به تکفیر شهروندان کردستان پرداخته بطوریکه در اقدامات عملیاتی خود برخی از علما و ماموستاهای و همشهریان را به شهادت رسانیدند و متعاقب آن برای اعلام موجودیت بدون لحاظ اصول و تاکیدات اسلام اقدام به ایجاد رعب، وحشت، ایجاد ناامنی و حتی اقدامات تروریستی نمودند و نام گروه را توحید و جهاد نامیدند.

 با بررسی اقدامات و تفکرات گروهک تکفیری توحید و جهاد مشابهت های فراوانی بین این گروه و داعش می توان یافت که برای روشن تر شدن موضوع به برخی از آنها اشاره می شود:

 1- بسته تر کردن دایره مسلمانی و تکفیر دیگران بنابر اجتهاد شخصی

 2- پایین بودن سواد فقهی  و شرعی نفرات اصلی گروه و اجتهاد مبانی فقهی بر اساس فهم پایین آنها

 3- تاثیرپذیری از تفکر تکفیری وهابیت و نفی مبانی فقه شافعی و تکفیر علمای شاخص اهل سنت

 4- ماجرا جویی

 5- افراط در عقیده

 6- یکجانبه نگری کور و عدم قبول یا تحمل نظر و عقیده دیگران

 7- خشونت در رفتار

 8- ...

 در پی ضربات اولیه ای که از سوی تشکیلات اطلاعاتی به گروهک وارد شد توان انجام عملیات نظامی در سطح وسیع از گروه سلب گردید و گروه با جذب عناصر جدید اقدامات تروریستی و ایذایی را دستور کار قرار داد که اهم موارد آن به شرح ذیل می باشد:

 1- توزیع شکلات مسموم بین پرسنل نیروی انتظامی ، نظامی و قضایی شهر سنندج ( خرداد ماه 88)

 2- سرقت مسلحانه از طلا فروشی شهرستان قروه (17 تیر 88، ربایش و قتل طلا فروش)

 3- حمله مسلحانه به ایستگاه پلیس کلانتری 12 سنندج ( 22 تیر 88، مجروح شدن 3 پلیس)

 4- ترور مسلحانه دادیار دادگستری سنندج بنام مهدی کامیان ( 18 شهریور 88 ، مجروح شدن ایشان)

 5- ترور مسلحانه و شهادت ماموستا برهان عالی از روحانیون اهل سنت (21 شهریور 88 )

 6- ترور مسلحانه و زخمی نمودن قاضی دادگستری بنام حسن داوطلب (25 شهریور 88)

 7- ترور مسلحانه و شهادت ماموستا شیخ الاسلام ( 26 شهریور 88)

 8- درگیری مسلحانه در محله شریف آباد با پرسنل وزارت اطلاعات ( 5 مهر 88 ، به شهادت رساندن 1 نفر از پرسنل وزارت اطلاعات، 1نفر پاسدار بازنشسته و مجروح نمودن یکی دیگر از پرسنل وزارت. در این درگیری 3تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند)

 9- سرقت مسلحانه خودروی 405 و مبلغ 6 میلیون تومان از شهروند سنندجی (13 مهر 88)

 10- درگیری مسلحانه با نیروهای گشت انتظامی سنندج (28 آبان 88 )

 11- سرقت مسلحانه و زورگیری 4 دستگاه خودروی اتومبیل در همدان، زنجان و شمال کشور (سال های 88 و 89 که منجر به قتل یک راننده گردید)

 12- سرقت مسلحانه 5/4کیلو طلا از طلافروشی در همدان ( 6 بهمن 88 و مجروح نمودن یک نفر)

 13- اقدام ناموفق سرقت مسلحانه در همدان (06بهمن 88)

 14- سرقت مسلحانه حدود 5/4کیلو طلا از طلافروشی در زنجان (24 بهمن 88 که منجر به قتل شهروند عادی و مجروح شدن 2تن از پرسنل نیروی انتظامی گردید)

 15- درگیری مسلحانه در نزدیکی سنندج با پرسنل وزارت اطلاعات (5 تیر 89 که منجر به هلاکت یکی از تروریست ها گردید.)

 16- درگیری مسلحانه در شهر همدان که منجر به شهادت یکی از پرسنل وزارت اطلاعات گردید (22 خرداد 89)

 17- حمله به کیوسک راهنمائی و رانندگی در میدان آزادی سنندج که منجر به شهادت 4پرسنل نیروی انتظامی ، 1نفر مردم عادی و مجروح شدن 11 نفر دیگر گردید (15 مهر 89)

 18- درگیری با نیروهای وزارات اطلاعات که منجر به کشته شدن 2نفر تروریست گردید (27 آبان92)

 19- به شهادت رساندن 4 نفر از محیط بانان محیط زیست استان کردستان (13 اسفند 89)

 20- درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در نزدیکی سنندج (18 اسفند 89)

 21- دو حمله جداگانه به کلانتری 15 و 16 سنندج که منجر به شهادت 1 نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر از پرسنل نیروی انتظامی گردید ( 4 فروردین 90)

 

22-حمله به گشت نیروی انتظامی محله غفور سنندج (8 فروردین 90)

 23- درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در روستای تجره سنندج ( 15 فروردین 90)

 24- درگیری با نیروهای عملیات وزارت اطلاعات که منجر به هلاکت 4 نفر تروریست گردید (1 اردیبهشت 90)

    اقدامات ایشان در نهایت منجر به شهادت 20 نفر و مجروحیت 40 تن دیگر گردید که در میان ایشان عناصر شاخصی مانند شهید محمد شیخ الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و شهید برهان عالی از روحانیون متنفذ اهل سنت میتوان اشاره کرد.

    در نهایت با تلاش های صورت گرفته در تاریخ 1 اردیبهشت 1390 آخرین خانه تیمی گروه در محله حسن آباد سنندج زیر ضربه قرار گرفت و دستگیر شدند.

    لازم به ذکر است که تعداد 102 نفر از عناصر و هواداران گروهک تروریستی تکفیری توحید و جهاد شناسایی و مورد پیگرد اطلاعاتی و عملیاتی و قضایی قرار گرفتند که از این افراد تعدادی در درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی و امنیتی به هلاکت رسیدند و تعدادی دستگیر که برخی از آنها محکوم به اعدام و تعدادی نیز به حبس محکوم گردیدند.


نظر

 روحانی در مصاحبه دیشب خود، تلاش کرد با تکنیک روانی «#همدلی»، مردمی را که به شدت از وی و تکنیک های تکراری اش مثل «فرافکنی»، «مظلوم نمایی»، «حمله به رقیب» و.. خسته و عصبانی هستند، آرام سازد. 

 

او باز هم شعار داد. از اینکه #باید با فساد و رانت مبارزه کنیم، سخن گفت و دوباره #وعده داد!

اما نگفت چرا برادر خود او که عامل نصب بسیاری از مفسدان اقتصادی است، همچنان در دولت حضور دارد!

 

روحانی تمام دستاوردهای دولت خود پس از برجام را بیان کرد: کاهش تورم!  افزایش فروش نفت! و افزایش صادرات و البته آزادی مردم در شبکه های اجتماعی (بخوانید #تلگرام) و افزایش مصرف برق! و از 11 میلیون تحصیلکرده دانشگاهی در ایران و 1% مدیران با فیش های نجومی سخن گفت!

 

آقای روحانی! اما از تعطیل شدن 60 درصد واحد های تولیدی، تعطیلی پی در پی کارخانه ها و کاهش قدرت خرید مردم سخن نگفت!

از بیکاری قریب به 7 میلیون نفر از همان جوانهای تحصیلکرده صحبتی نکرد!

http://yon.ir/6DyS

طبق گفته خودش 1% مدیران فاسدند. یعنی از 450 هزار مدیر دولتی، 4500 مدیر فاسد دارای حقوق های نجومی داریم. جواب نداد که چرا تاکنون این افراد برکنار نشده اند؟!

 http://yon.ir/esv8

جواب نداد که چرا مدیران نجومی برکنار شده با مدیران نجومی دیگری جایگزین شده اند؟! 

جواب نداد که چرا باید مدیرعامل برکنار شده و بازداشت بانک ملت، در سمت دیگری منصوب شود؟  آیا این دهن کجی به مردم نیست؟!

http://yon.ir/h97j

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را برادر؟!

همدلی را باور کنیم یا تداوم سیاست های قبلی را؟!

 

 تمام ادعای روحانی، درباره دستاوردهای دولت خود، رو به بهبود رفتن اوضاع اقتصادی در آینده، جلوگیری از ایران هراسی و رله شدن معامله با دیگر کشورهاست! 

اما هیچ کدام از این سه ادعا واقعیت عینی ندارد. واقعیت آن است که نه اوضاع اقتصادی چنان که نمودارهای روحانی می گوید، بهتر شده که در آینده هم بشود!

نه ایران هراسی تمام شده که درست برخلاف وعده های او، عزت پاسپورت ایرانی با عزت پاسپورت جیبوتی هم تراز شده! و تمامی  دشمنان ایران در یک صف واحده قرار گرفته اند!

و نه معامله با کشورهای خارجی رله شده. تا جایی که صدای سفیر کره جنوبی هم درآمده! 

 

آقای روحانی! با شعار حل نمیشود. با نمودار حل نمیشود. با کتمان بخشی از حقیقت حل نمیشود. با فریب حل نمیشود. عمل باید.

محمد_عبدالهی


نظر

در پی انتشار نامه عذرخواهی حسن عباسی از ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش یادداشتی خطاب به وی منتشر کرد که متن آن در ذیل آمده است.

استاد ارجمند جناب اقای دکتر حسن عباسی

سلام علیکم،

تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است که با آسایش و ارامش و مرخصی سالهاست وداع کرده و با کلامی آتشین و صریح، بی هیچ چشمداشتی در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت، خود را سپر

بلا و آماج ناجوانمردی‌های کینه توزان انقلاب ساخته و در این راه مقدس (لا تاخذ فی الله لومه لایم) را شعار خود قرار داده است.

 

برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم لکن دفاع از هویت و شخصیت یک

سازمان، حقی طبیعی و مشروع برای افراد آن سازمان است بویژه مجموعه ای که مستقیما در سایه پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کند.

 

ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است که بدانند برای سلامت امور، هم باید منصفانه نقد کرد و هم شنید.

4ـ افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همانگونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی السابق به جنابعالی و سایر مسئولانی که دل در گرو عشق

به نظام و رهبری دارند بقوت خود باقی است.

سرباز ملت: احمد رضا پوردستان


نظر

 

ویژه/ دو زن متواری در باند سرخه ای ها!600 میلیارد تومان پول ملت را برده اند!

دادستان تهران:یکی از این متهمان  متواری ، زنی هندی می باشد که 250 میلیارد تومان پول را از افراد حاضر در پرونده فساد بزرگ بانکی دریافت کرده و تاکنون این پول را پس نداده است.

زن دیگر متهم  ، همسر یکی از بدهکاران بزرگ بانکی می باشد که وی نیز 350 میلیارد تومان از اموال بیت المال را گرفته و هم اکنون متواری است.

از سکوت رسانه های اصلاحطلب که جیره خور مدیران دزد هستند درباره این یک نمونه غارت پول ملت در دولت شیخ حسن روحانی اونم توسط دو تا زن، اونم توسط باند همشهری های جناب شیخ  انتظاری نداریم . اما رسانه های انقلابی چرا براحتی از این غارت پول ملت براحتی گذشته اند??


کانال بیداری ملت