سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

در زیر مقایسه ای اجمالی از میزان تهدید دو گروه آتیست ها و داعش مورد بررسی قرار گرفته است نتیجه با شما.
میران دشمنی:
آتیست ها با خدا قرآن پیامبر اکرم ص و اهل بیت و در کل با اسلام دشمن هستند.اما داعش در ظاهر فقط با اهل بیت مشکل دارد.  


میزان خسارات
داعش وقتی یه نفر رو می کشه اون کشته شهید حساب می شه و خانواده و محله اون شهید تاثیر مثبتی از وجود شهید دریافت می کنند در صورتی که اتیستا وقتی یه نفر رو جذب میکنن یه کافر بی دین به جامعه اضاف میشه و خانواده و جامعه اطراف وی از وی تاثیر منفی می گیرن.


داعش در عراق و سوریه و ایران و...کلا شاید 1000 تا ایرانی رو شهید کرده باشه
اما اتیست ها تا الان بیش از چند هزار نفر رو از راه منحرف کردن و به راه شیطان کشوندن.


فریب کاری
دشمنی داعش کاملا مشخص و عیانه در صورتی که دام های مختلف کفار و اتیست ها به شکل های مختلف پهن شده زبان خوش، کلام زیبا، جلوه خرد مندی و...??


فضای جنگ
اصل جبهه داعش در فضای حقیقی هست و حاشیه های کوچکی در فضای مجازی دارد در صورتی که کفار و آتیست ها با تمام هیمنه در فضای مجازی وارد جنگ شدند.


میزان موفقیت
داعش بعد از سالها جنگ هنوز موفق نشده یک آجر از حریم بی بی زینب س کم کنه اما آتیست ها هر روز گستاخ تر از قبل در حال هتاکی و جسارت به حریم اسلام، خدا و پیامبر اکرم ص هستند .
حال مقایسه با شماست کدام پست تر و خطر ناکتر هستن؟


ما تصمیم گرفتیم به شدیدترین نحوه ممکن با کفار و آتیست ها مقابله کنیم.
لطفا ما را از نظرات کارشناسی خود در این راه بهرهمند گردانید.
 https://telegram.me/joinchat/C6759j60obHqiXJba5qBPQ


نظر

 

 اخیراً شاهد شروع بکار حرکتی در راستای هجمه به مسئله حجاب و عفت عمومی جامعه اسلامی‌مان بودیم که طی فرایندی هماهنگ از سوی قاطبه رسانه‌های ضد انقلاب تبلیغ شد.
به صراحت ادعای گردانندگان این حرکت، اقدامی برای زمینه‌سازی و ترغیب تحرکات خیابانی از سوی زنان برای نمایش بی‌حجابی ـ بخوانید "فحشا" ـ معرفی شد و متعاقب آن بصورت تأمل‌برانگیر و البته قابل پیش‌بینی، شاهد سرقت تصاویر شخصی افراد در شبکه‌های اجتماعی بودیم که حتی واکنش‌های متقابل آن در شبکه‌های ماهواره‌ای نیز دیده شد.

 

با این حال مسئله مهمی که در این خصوص خودنمایی کرد و بسیار جالب توجه به نظر می رسد، همراهی سِرور شبکه فیس‌بوک، جهت "عدم اعتراض" به صفحه "آزادی‌های یواشکی زنان" بود.
این شبکه در اقدامی تعجب‌برانگیز گزینه "Report" را که مؤلفه‌ای به منظور اعتراض به صفحات غیراخلاقی در این شبکه معرفی شده است از صفحه مذکور حذف کرده است.


 reportریپورت کردن در فیس‌بوک به معنی گزارش دادن یک پروفایل یا صفحه است و این در صورتی شکل می‌گیرد که در صفحه یا پروفایل مورد نظر مواردی نظیر: اسپم، حمله و تخریب یک شخصیت یا گروه، رفتارهای خشونت‌انگیز، موارد جنسی یا وجود اطلاعات بی‌ارتباط با نام و موضوع صفحه مشاهده شود و زمانی که ریپورت‌ها به مقدار معینی رسید فیسبوک صفحه یا پروفایل مذکور را حذف خواهد کرد


حال، این اقدام نادر شبکه فیس‌بوک نسبت به مسائل دینی جامعه ایران نشان از بازی‌ای سیاسی دارد که به شدت از سوی شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی دنبال می‌شود و یادآور همان هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر وجود یک "جبهه بهم‌پیوسته فرهنگی" در جهت تهاجم به تمامی ارزش‌های ملت مسلمان ایران عزیز است.


از سوی دیگر رویه برخی افراد و مسئولین داخلی در اصرار به موضوع رفع فیلترینگ فیس‌بوک و بی‌توجهی به جنگ تمام‌عیار فرهنگی و حمایت این شبکه صهیونیستی از آن نسبت به ایرانیان قابل توجه است.


نظر


برخی در جامعه ما ترکیه را الگو قرارداده اند/ یک تفکر، فناوری هسته ای را اقتداری می بیند و یک تفکر، هسته ای را اقتصادی می بیند/ در سالی که برف فراگیر در شمال باعث شد گاز تنها به مصرف خانگی برسد و امکان تولید برق نبود اینجا نیروگاه اتمی بوشهر به داد مسئولان رسید/

اگر کشور در کل رشته های تحصیلی نیرو تربیت نمی کرد ما به دانش تولید سوخت هسته ای نمی رسیدیم/ ما با زبان خوش می گوییم ماهواره ما را به فضا پرتاب کنید پرتاب نمی کنند که صدای جمهوری اسلامی منتشر نشود، ما خودمان شروع کردیم و ماهواره و ماهواره بر را ساختیم /

فناوری هسته ای اشتغال در حوزه های مختلف ایجاد کرد / فناوری هسته ای ایمنی صنعتی کشور را بالا برد/ سانتریفیوژها چرخ زندگی مردم را می چرخاند فناوری هسته ای تبلور توسعه فناوری کشور بود /شهید احمدی روشن در همدان درس خونده و بعد وارد دانشگاه شریف شده و بعد جذب صنعت هسته ای شد/ فناوری هسته ای باعث می شد به عنوان تبلور توسعه سایر فناوری ها، جوانان در کشور بمانند و مهاجرت نکنند


اگر ما صنعت راهبردی را خاموش کردیم بقیه علوم ما هم رشد نمی کند/ اگر می خواهیم در کشور اشتغال ایجاد کنیم باید از این راه های شناخته شده استفاده کنیم مقابله با صنایع هسته ای و موشکی یعنی مقابله با صنایع لوازم خانگی و صنعت خودرو/ تبدیل شدن به قدرت جهانی در این  برهه زمانی امکانپذیر است/

ما برای آنکه قدرت جهانی شویم به ایدئولوژی نیاز داریم که به لطف انقلاب این تفکر وجود دارد/قدرت دفاعی داریم/جمعیت خوب، سابقه فرهنگی خوب، رشد علمی خوب داریم که زمینه ساز برای قدرت جهانی شدن است/ اگر ما نتوانیم کشور را به عنوان یک الگوی خوب معرفی کنیم تمدن سازی امکان پذیرنیست


نظر

 

*جیسون آزاد شد، زکزاکی زندانی ماند!

*گاهی برخی وقایع به قدری مبهم و تفسیرپذیرند که نمی‌توان به راحتی درباره‌ی آن‌ها قضاوت کرد. این اتفاق بیشتر از همه در عالم سیاست دیده می‌شود که طی آن کنش‌گران سیاسی با اتخاذ مواضعی دوپهلو افکار عمومی را در آمپاس گذاشته و مانع از شکل‌گیری فهم درستی از سخنان و مواضع خود می‌شوند.

*مثلا برخی رجال سیاسی از یک‌سو مسأله‌ی لزوم برقراری رابطه با آمریکا را تبیین و تئوریزه می‌کنند و از سوی دیگر در هر چند جمله از سخنان خود، یک جمله از بیانات و زندگی امام را که معتقد بود آمریکا *شیطان_بزرگ و #ام‌_الفساد_قرن است، می‌آورند.

*گاهی اظهارنظرها و رفتارها بسیار شفاف و صریح‌اند

مثلا سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار تروریستی در فلان کشور را محکوم می‌کند.

*یا دختر یکی از مسئولین به دیدار اعضای ارشد بهائیان ایرانی می‌رود و با آنها عکس یادگاری می‌اندازد.

یا برادر یکی از مسئولان ارشد کشوری با یکی از لیدرهای فتنه 88 که به تازگی از زندان آزاد شده، دیده‌بوسی می‌کند.

یا مثلا همسر یکی از رجال سیاسی کشور در سال 88، اعلام کرد که اگر نتیجه‌ی دلخواه‌شان حاصل نشد «بریزند تو خیابونا».

طبیعتا کسی برای #فهم این‌گونه مواضع، نیاز به مطالعه و تحلیل عمیق ندارد. چرا که این صحبت‌ها و رفتارها به قدری گویا و عریان است که هر کسی که از حداقل قدرت استنباط مسائل سیاسی برخوردار است می‌تواند پیام آن را ادراک نماید.

حالا در عرصه‌ی دیپلماسی که عموما برای فهم کنش‌ها و واکنش‌های آن به فهم عمیقی نیاز است، اتفاقی افتاده که از قضا به راحتی می‌توان درباره‌ی آن اظهارنظر کرد. دو روز قبل وزیر امور خارجه ایران سفر 6 روزه‌اش به چند کشور آفریقایی را با ورود به کشور نیجریه آغاز کرد که طی آن اتفاق جالبی رخ داده است.

ظریف در چنین شرایطی وارد آبوجا پایتخت نیجریه شد. آن‌چه که تا کنون از خبرها به دست آمده، حکایت از نپرداختن محمدجواد ظریف به این مسأله در دیدار با مقامات ارشد نیجریه داشته که ظاهرا هیچ تلاشی برای آزادی شیخ زکزاکی نکرده است.

*شاید خواننده این سؤال را در ذهن داشته باشد که اصلا مگر این مسائل در حیطه‌ی کاری وزارت امور خارجه هست یا نه؟ و مثلا ظریف نهایتا چه کار می‌تواند بکند؟

??این دسته از مخاطبان را باید به آخرین مذاکرات ایران و 5+1 پیش از بیست و هفتم دی‌ماه 94 (روز اجرایی شدن برجام) ارجاع داد که طی آن ناگهان خبر آزادی یک جاسوس حرفه‌ای با نام جیسون رضاییان اعلام شد. ناظران سیاسی، آزادی جیسون رضاییان در 26 دی‌ماه درست یک روز قبل از قرائت بیانیه نهایی ظریف و موگرینی را بی‌ارتباط با اصل #بده و #بستان ندانسته‌اند.

*آزادی یک جاسوس حرفه‌ای وابسته به سرویس‌های سیاسی آمریکا آنقدر برای دیپلمات‌های دولت یازدهم #اهمیت داشته که حتی اظهارنظر شفاهی درباره آزادی شیخ زکزاکی، نه!

??دولت یازدهم که امتیاز بزرگ بهره‌گیری از جنبش عدم تعهد را با برقراری ارتباط با چند کشور بداخلاق و حامی تروریسم #معاوضه کرده بود، پس از برکناری امیر عبداللهیان معاون عربی-آفریقایی وزارت امور خارجه و ارسال چراغ سبز به کارگروه مالی FATF که نهایتا باید تعریف غربی-عربی-عبری از تروریسم را بپذیرد و عدم پیگیری فاجعه منا و بی‌محلی به #انقلابیون_بحرینی، حالا به طور علنی و آشکار چشم خود را بر روی خمینی‌چی‌های نیجریه بسته و از گفتن حتی یک جمله #معترضه نیز خودداری کرده است.

*دیپلمات‌هایی که بیشتر از مسئولان کشورهای اروپایی، اقدامات انتحاری-تروریستی در بروکسل، پاریس و حمله مشکوک ارولاندو و مونیخ را محکوم کرده‌اند

*طبیعی است نتوانند نسبت به وضعیت مسلمانان نیجریه و سایر کشورهای مظلوم آفریقایی اقدام مثبتی انجام دهند.

*انفعال_دیپلمات_های_ایرانی #شیخ_زکزاکی #رهبر_خمینیون


نظر

حکایتی جدید از "تقریبا هیچ "

توافق شخصی بین اوباما و ایران

سخنان دیروز حزب جمهوری خواه آمریکا،در مورد برجام : "ما،توافق دولت با ایران،برای برداشتن تحریم های بین المللی و روانه کردن صدها میلیارد دلار پول به سمت ایران را توافقی #شخصی بین رئیس جمهور و شریکان شخصی اش دانسته و آن را برای رئیس جمهور بعدی، #غیر_الزام_آور میدانیم !
.


نظر

 

حمله به سفارت سعودی در تهران نه قابل دفاع است و نه در شان ملت ایران. اما ایا این روزها که سعودیها از هر دری پاچه ما را گاز می گیرند موعد تامین مطالبات انهاست؟ایا همزمانی محاکمه جوانان حمله کننده به سفارت با مانع تراشی برای سفرحج امسال توسط ال سعود تدبیر درستی است؟آنان در یکسال گذشته:

1- به دو جوان ما تعرض کردند
2- زائران ما را در منا قلع و قمع کردند
3- چند کشور مسلمان را با پول خود خریدند تا با ما قطع رابطه کنند
4- از سازمان کنفراس اسلامی علیه ما بیانیه گرفتند
5- با متحدین ما در چهار کشور مشغول جنگ هستند
6- تروریستها و بمب گزار ها به کشور ما گسیل داشتند
7-صد عن سبیل الله کردند
8-وزیر بهداشت ما را تحقیر و وزیر ارشاد را راه ندادند
9-شیعه هراسی را در رسانه ها یشان به اوج رسانده اند
10-در هسته ای حداکثر کارشکنی را کردند
11- در کنفراس نفاق شرکت و خواستار نابودی نظام ما شدند
12-با ما قطع رابطه کردند

ما چه کردیم؟:
حتی محاکمه جوانان اشتباه کننده خود را به زمان مناسبی که روی انان را کم کنیم موکول نکردیم. واز این محاکمه به دنبال بدست آوردن دل آنان هستیم. معتقدم در زمانی که اماج حملات انان هستیم و هنوز تعرض کنندگان در فرودگاه جده ازاد هستند این محاکمه فاقد عنصر زمان شناسی بود و البته دولت هم بر محاکمه اصرارمضاعف داشت.