سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر


مقدمه : محمدرضا خاتمی می گوید حاضرم تمام زندگی ام را بدهم تا احمدی نژاد برنگردد ،صادق خرازی رییس حزب ندای اصلاح طلبان هم مدتی قبل اعلام کرد  خون می دهیم تا احمدی نژاد برنگردد  و بی بی سی و وآ و من و تو و اسراییل و عربستان و انگلیس و دولت آمریکا یکصدا این فریاد را سر داده اند ، براستی زیان احمدی نژاد برای اینها چیست  که اینگونه برآشفته اند ؟ او قبلا با این قوم یمین تا یسار چه کرده که حاضرند هستی شان را بدهند تا او برنگردد   ؟
تحلیل :
1- حضرت آقا فرمودند احمدی نژاد انقلاب را به ریل خودش برگرداند و این یعنی کشور از مسیر پیشرفت خارج شده بود و او توانست آنرا احیاء کند و اگر دوباره به قدرت برگردد بازهم همان کار را خواهد کرد یعنی برگشت کشور به ریل پیشرفت و ترقی و خدمت به همه مردم !


2- در طول 37 سال عمر با برکت  انقلاب ، دشمن توانسته بود با کمک همین ها یعنی اصلاح طلبها و دولتی ها و شرکائشان که به تعبیر آقا جریان غیر انقلالی درون انقلاب هستند یعنی بازرگان و بنی صدر و میرحسین و هاشمی و خاتمی و روحانی 28سال و 9 ماه دولت را در دست داشته باشند و فقط 3ماه در زمان شهید رجایی و 8 سال درزمان احمدی نژاد ، دولت در اختیار جریان انفلابی  قرار داشت  و دیدیم که در این 8 سال و سه ماه بیستر از آن 28سال و9 ماه پیشرفت داشتیم و اگر قرار باشد دوباره 8 سال احمدی نژاد یا انقلابی دیگری بیاید و همین پیشرفت ها تکرار شود  که جریان طرفدار آمریکا برای 20سال و شاید همیشه منکوب
مردم خواهند گردید  مانند روسیه بعداز فروپاشی که الان  بیش از 20 سال است دردست ضد آمریکایی ها قراردارد 


3- با روی کار آمدن یک دولت انقلالی ، جلوی چپاول و دزدی های این قوم  گرفته می شود  فومی که چهار دهه است بر شریان های اقتصادی کشور سیطره پیدا کرده اند و از نفت و گاز و کشتیرانی و قاچاق و زمین خواری و صنعت و عتیقه جات و برج سازی و داخل و خارج کشور  و همه و همه جا حضور حداکثری دارند و چاپیده اند حال اگر احمدی نژاد بیاید مثل 8سال فبل اینها به خاک سیاه می نشینند و ثروت کشور بین همه مردم تقسیم می شود
??
پس باید به جریان غیر انقلابی  درون انقلاب حق داد که شکم بدرند و سینه بشکافند تا احمدی نزاد یا مثل او بر سر کار نیاید !

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay


نظر


همین چندماه قبل بود که قدیری ابیانه با شکستی سخت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کاشان روبرو شد و به منزل خود در تهران بازگشت! شکستی که هرگز فکرش را هم نمی کرد.
محمدحسن قدیری ابیانه متولد سال 1333 است که در دولت هاشمی رفسنجانی مراتب ترقی را طی نمود و توانست به سفارت ایران در استرالیا برسد، در خصوص ماموریت های وی در آن کشور از سوی خاندان هاشمی حرف و حدیث زیاد است که نیازمند خود چندین مقاله و یادادشت است.


قدیری ابیانه که در سال 1369 سفیر ایران در استرالیا شد با گذشت تنها 2 سال در این ماموریت به دلایلی که هنوز روشن نشده برکنار و به تهران بازمیگردد! اما طولی نمی کشد که دوباره در دولت هاشمی رفسنجانی قدرت لازم را به دست می آورد و مشاور آقای ولایتی وزیر امور خارجه وقت می گردد.
قدیری ابیانه در دولت اصلاحات نیز در شوراهای مختلف کشوری حضور داشته و در پست های بالایی همراه دولت اصلاحات بوده است که از جمله آنها معاون سخنگوی دولت و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اصلاحات است که این خود نشان دهنده ارتباط تنگاتنگ با بزرگان اصلاحات است.


اما با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری، وی که خود را هنوز از تیم هاشمی رفسنجانی می داند به گفته خودش در سال 84 به هاشمی رای می دهد اما با شکست سخت رفسنجانی در مقابل محمود احمدی نژاد، قدیری اوضاع را جور دیگری میبیند و با پشت کردن به تیم دوستان اصلاحاتی خود سعی در نزدیکی به تیم احمدی نژاد و اصولگرا نشان داده خود می کند، کاری که نیاز به زمان دارد.
وی که در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی خود را از زادگاهش حوزه نطنز – بادرود- ابیانه کاندیدا می نماید با شکست بسیار سختی روبرو شده و به تهران بازمیگردد.


پروژه تطهیر خود در دوسال ابتدایی دولت احمدی نژاد جواب میدهد و با استفاده از دوستان خود سفارت ایران در مکزیک را میگیرد، قدیری ابیانه که از سال 86 تا 89 سفیر ایران در مکزیک بود سهم خواهی های فراوانی به دلیل فعالیت های خود داشت که جای بحث دارد اما در سال 89 کنار زده می شود و به تهران بازمیگردد، بازگشتی که کینه ای به همراه دارد!


قدیری ابیانه که سودای رسیدن به نمایندگی مجلس را هنوز در سر خود داشت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 90 و این بار در حوزه کاشان و آران و بیدگل شرکت می کند و برای بار دوم در انتخابات متحمل شکست می شود و "نه" مردم کاشان روبرو می گردد که به گفته اعضای ستاد انتخاباتی اش بدون خداحافظی به تهران بازمیگردد!


محمدحسن قدیری ابیانه که سرخورده از دوبار انتخابات شکست خورده و نیز طرد شده از سوی دولت شده است این بار سودایی بزرگ تر به ذهنش خطور می کند و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 92 به عنوان نامزد ثبت نام می کند، حال نکته جالب اینجاست که آیا از سوی دوستان قدیمی خود تحریک شده و هماهنگ همزمان با هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشائی پای در وزارت کشور می نهد؟
پس از مراحل ثبت نام و با حضور در سالن کنفرانس با ایجاد اغتشاش و بی نظمی سعی در تخریب چهره ریاست جمهور وقت، محمود احمدی نژاد و مشائی می نماید کینه ای که از بازگشت خود از مکزیک پنهان نموده بود.


قدیری ابیانه در سالن وزارت کشور مدعی می شود در اولین روزهای حضور خود در مکزیک با نمایشگاهی روبرو می شود که از سوی سازمان میراث فرهنگی که در آن سال ریاست آن بر عهده مهندس مشائی بوده است برگزار شده و در آن مجسمه ای عریان به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


حال جای پرسش این سوال است که آقای قدیری ابیانه چرا هیچگاه از سوی شما این مجسمه اثبات نشد؟ و چرا همیشه به نشان دادن یک عکس روی مجله اکتفا کردید؟ همراه شما دوربینی نبود که از آن عکسی بیاندازید؟


شما در سال 86 این مورد را مشاهده کردید اما 6 سال بعد آن هم در زمان ثبت نام ریاست جمهوری حرفش را زدید و عکس مجله ای خود را منتشر کردید، آیا در این 6 سال احساس خطر نکردید؟ آیا در این 6 سال سکوت شما جایز بود؟
چرا هیچگاه به این سوالات پاسخ ندادید؟
هرچند به گفته چند تن از اعضای ستاد قدیری ابیانه در انتخابات کاشان، وی به دلیل شکست های متعدد، تصمیم به این کار گرفت تا خودنمایی در رسانه های کشور داشته باشد و نام خود را تا حدودی بتواند بزرگ کند.
اما باز هم قدیری ابیانه در این انتخابات ناکام ماند و شورای محترم نگهبان این فرد را رد صلاحیت نمود.
قدیری ابیانه این بار تصمیم گرفت به صورت جدی تری وارد میدان انتخابات شود و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یکسال قبل از آن به کاشان رفت و خانه ای را اجاره نمود تا فعالیت های خود را آغاز کند.
قدیری ابیانه با ایستادگی در مقابل توصیه حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خود را اصلح خواند و با وجود اجماع اصولگرایان بر روی گزینه ای دیگر، حاضر به کنارگیری نشد!


قدیری ابیانه اعلام کرد " من آیت الله نمازی ولی فقیه و امام جمعه کاشان را به عنوان نماینده رهبری در امور دینی قبول دارم و نه در امور سیاسی"!
حال سوالی که در ذهن ها شکل گرفته است که آقای قدیری ابیانه، چطور خود را اصولگرا می نامید در صورتی که تمام اصولگرایان کشور به میثاق نامه های خود مبنی بر اجماع پایبند بودند اما شما نبودید؟ حتی آقای حسینی وزیر ارشاد دولت دهم برای پایبندی به میثاق خود، کاندیداتوری خودش را از تهران به رفسنجان انتقال داد، اما شما بدعهدی نمودید!


آقای قدیری ابیانه مگر نه این است که شهید مدرس فرمودند "سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما" چطور شما دین را از سیاست جدا می دانید و نماینده ولی فقیه در کاشان را فقط نماینده دینی خواندید؟


آقای قدیری ابیانه، آیا نماز جمعه نمازی سیاسی عبادی نیست که در آن هم توجه به دین و هم توجه به سیاست است و حضرت امام راحل آن را در راس امور خواندند؟ پس امام جمعه شهر امامی سیاسی و دینی است، چطور بخش سیاسی آن را که به شما توصیه فرمودند زیرپای نهادید؟ چقدر به ولایت پذیری خود ایمان دارد؟ چرا هیچگاه به این سوالات پاسخی ندادید؟
قدیری ابیانه اما این بار نیز برای بار چهارم در انتخابات شکست خورد و مردم کاشان شکستی غیرقابل پیش بینی و سخت به ایشان نشان دادند تا پرونده انتخاباتی اش بسته شود
اخیرا مشاهده کردم برای چندمین بار به ایراد سخنرانی پرداختید و بیان کردید " صلاحیت احمدی نژاد و روحانی مورد تردید است"


آیا شما هنوز به اصول خود واقفید؟آیا به خاطر دارید اکثریت اعضای ستاد شما را احمدی نژادی ها تشکیل می دادند؟  آیا شما در جایگاهی هستید که برای شورای نگبان تعیین تکلیف کنید؟ آیا نرسیدن به اهداف بلندپروازانه خود دلیلی بر ضربه زدن به اصول خود می شود؟ یا دوباره می خواهید با حملات گفتاری اسمی در رسانه ها به دست بیاوردید؟
والعاقبه المتقین
مصطفی نیکومنش
28 خردادماه 1395

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay


نظر

 

 شیخ حسن !
، اینهمه خودتو کشتی برای برجام،
از کربلا و حافظ و سعدی و ابر و باد و مه و خورشید و فلک درس مذاکره گرفتی،
اینهمه به مردم دروغ گفتی که برجام آفتاب تابان است،ابر شتابان است!!!!
برجام را خدا آورد،
برجام نقطه قوت تاریخ است و ...
آخرش چی؟!!!

 رحم اجاره ای شدی!!!!
دیوث سیاسی شدی!!!!
اولین رئیس جمهور چهار ساله میشی ایشالا!!!!
رای سه درصدی شدی!!!!
اونور آب میخوان برجامتو پاره کنن،
اینور میخوان آتیش بزنن!!!!

یکم به اینافکر کردی شیخ بی تدبیر؟!

البته از کسی که دعای خیرِ مُجری های بی بی سی و ناله و نفرین خانواده معظم شهدا و جانبازا پشت سرش باشه بیشتر از این انتظار نمیره!!!
آ شیخ،
منی که سن نوه شما رو دارم و نه تو حوزه درس خوندم نه تو گلاسکوی انگلیس، نه عبا دارم و نه عمامه میخوام براتون منبر برم،...

بسم‌الله الرحمن الرحیم،
امام جواد علیه السلام فرمودند:
 هرکس به کسی غیر از خدا امید ببندد، خدا سرنوشتش را به همان او، واگذار میکند،
این تازه اول راه ذلالت و حقارت کسانی ست که نه خود بلکه سرنوشت ملتی را به نه خدا ، بلکه کدخدای خونخوار دهکده جهانی گره زده است...
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay


نظر

 

 یک ‌میلیارد و 350 میلیون تومان برای سفر رئیس جمهور به گیلان در فروردین ماه سال گذشته #هزینه شد و این مبلغ را به هتل‌ها و سالن‌های غذاخوری پرداخت کردند و هنوز 250 میلیون تومان به رستوران‌های استان بدهکارند !!!

 وزیر_راه_و_شهرسازی با خانواده خود به گیلان سفر کرد و در دهکده ساحلی انزلی برای #اقامت دو شب وی از طریق استانداری گیلان مبلغ 11 و نیم میلیون تومان هزینه شد !!!

پینوشت:


آقای وزیر و آقای پرزیدنت روحانی !!!

این بریز و بپاش ها  #مزخرف و #فاجعه هستند ، یا ساخت مسکن مهر؟؟!!

 گیریم که  هیچ مرجعی برای پیگیری این همه بریز بپاش  و دزدی از بیت المال وجود نداره!!!

اصلا بازرسی کل کشور هم نداریم !!!

 قوه قضاییه هم انقد سرش شلوغه !!!   که بی خیال شما شده !!!

 تو مجلس  هم کلی  لابی و حامی، داشته باشید !!!

 مردم هم نتونن کاری کنن !!!

 اما به قول مرحوم آقاسی(شاعر آئینی):

آیا خبر از معاد داری؟؟؟!

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay

 


نظر

 

روز گذشته روسیه اعلام آتش بس نمود تا گروه به ظاهر تروریست های میانه رو خود را از صفوف جبهه النصره در حلب جدا نمایند. توافق آتش بس قبلی نیز سرانجامی نداشت و این گروه ها با پرچم القاعده دست به اقدامات تروریستی مختلفی از جمله حمله به خان طومان داشتند.

"بیزینس اینسایدر"،مدهی شد:  روسیه برای یک عملیات گسترده علیه "جبهة النصره" آماده می‌شود. چنان که لاوروف تصریح کرده است: «اطلاعات تایید نشده ای وجود دارد که نشان می دهد "مخالفان میانه رو" عمدا در مواضع جبهة النصره باقی می‌مانند تا این گروه تروریستی هدف حملات هوایی قرار نگیرد.

بر این اساس به نظر می‌رسد که روسیه قصد دارد با گسترش عملیات نظامی خود، گروه‌های مسلح موسوم به "میانه رو" را نیز هدف قرار دهد. » به نظر می رسد دیدار های اخیر وزرای دفاع سوریه، روسیه و ایران پیامدهای نظامی متعددی در منطقه داشته باشد که پایان سرنوشت حلب یکی از این موارد است. شور در حوزه مرزی باشیم. آن طور که به نظر می رسد فعالیت کشورهای حامی تکفیری ها برای شیفت امنیتی بیش از گذشته شد/ اندیشکده

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay


نظر

 

 موافقان و مخالفان برجام هر دو مبالغه می‌کنند

 نکاتی که می‌گویم مطلقاً مربوط به برادرانی که زحمت کشیده‌اند نیست بلکه به طرف مقابل است

 برجام یک خلل و فرجی دارد که موجب سوءاستفاده‌ی دشمن شده است

 ما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم

* در برجام طرف مقابل وظیفه‌اش رفع تحریم‌ها بوده که برطرف نکرده/ مسئله‌ی بانک‌ها حل نشده/ مسئله‌ی بیمه‌ی نفتکش‌ها در سطح محدودی انجام می‌شود/ پول‌های نفت و پول‌هایی که در دیگر کشورها داریم به ما داده نمی‌شود/ آمریکایی‌ها بخش مهمی از تعهداتشان را انجام ندادند اما ما پیش‌پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و غنی‌سازی 20 درصد و فردو و اراک را تعطیل کردیم

* این تصور غلطی است که با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ این درست نیست؛ نمی‌توانیم بر توهم تکیه کنیم

* بحث بر اصل موجودیت جمهوری اسلامی است و با مذاکره حل نمی‌شود

بعضی خیال می‌کنند که دشمنی‌ها به‌خاطر ستیزه‌گری ما با آمریکا است. جمهوری اسلامی با فرانسه چه کرده؟ چرا فرانسه در مذاکرات هسته‌ای نقش پلیس بد را اجرا کرد و چرا کشورهای هلند و کانادا دشمنی می‌کنند؟

* در حرم امام خمینی(ره) راجع به جوان‌های مؤمن و انقلابی چند جمله‌ای گفتم؛ در بیرون جنجالی راه انداختند که فلانی جوان‌های انقلابی را تقویت می‌کند. این چیز جدیدی نیست، پنهان هم نیست: "بنده به جوانان انقلابی متدین ارادت دارم".

* جوانی که توانش را صرف انقلاب می‌کند با جوانی که وقتش را صرف خوش‌گذرانی و ماشین‌سواری و... می‌کند یکسان نیست؛ بله حقوق اجتماعی‌شان یکی است، اما این جوان‌هایی که بعضاً پول ناچیزشان را هم برای کار انقلابی خرج می‌کنند با آن جوان خوش‌گذران و به قول خارجی‌ها "لُمپن" فرق دارد

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay

 


نظر

در حرم امام خمینی(ره) راجع به جوان‌های مؤمن و انقلابی چند جمله‌ای گفتم؛ در بیرون جنجالی راه انداختند که فلانی جوان‌های انقلابی را تقویت می‌کند.

 این چیز جدیدی نیست، پنهان هم نیست:
"بنده به #جوانان_انقلابی متدین ارادت دارم".

 جوانی که توانش را صرف انقلاب می‌کند با جوانی که وقتش را صرف خوش‌گذرانی و ماشین‌سواری و... می‌کند یکسان نیست؛

 بله حقوق اجتماعی‌شان یکی است، اما این جوان‌هایی که بعضاً پول ناچیزشان را هم برای کار انقلابی خرج می‌کنند با آن جوان خوش‌گذران و به قول خارجی‌ها "لُمپن" فرق دارد.
 95/3/25

 

به کانال  سزباز ولایت 313 بپیوندید ...       https://telegram.me/sarbazvelay


نظر

 

دولت آقای روحانی تصور می کند اگر ایران به سازمان تجارت جهانی بپیوندد، دیگر به راحتی خواهیم توانست هر کالایی را به هر کشوری صادر کنیم. این است که لیبرال ها در گذشته و حال در تقلا بوده اند برای عضویت در WTO به این کشور و آن کشور باج سیاسی نیز بدهند. جالب اینکه آقای نعمت زاده و دوستانشان از هم اکنون دورخیز کرده اند و گام به گام در حال اجرای یکجانبه مقررات WTO به نفع کشورهای دیگر هستند تا تولیدکنندگان ما خود را برای چنان روزی آماده کنند!


این رویداد تاریخی-که صدها نمونه دیگرو اسفبارتر دارد- شاید آنها را که واقعا ساده لوحند و انگیزه دیگری ندارند، بیدار کند:
مکزیک و آمریکا هر دو عضو WTO هستند و قاعدتا باید بتوانند آزادانه کالا به کشور مقابل صادر کنند. اواخر دهه 1980 آمریکا متوجه می شود که صنعت شیلات این کشور به سبب ناتوانی در رقابت با ماهی های وارداتی از مکزیک دچار خسارت جدی شده است. طرحی با عنوان "حمایت از دلفین ها" در کنگره به تصویب می رسد که بر اساس آن، واردات هر نوع ماهی که در جریان صید آن، حیات دلفین ها به خطر افتاده باشد، تحریم می شود. شیلات مکزیک، مصداق این طرح شناسایی شده و واردات ماهی از آن تحریم می شود.


مکزیک پس از سال ها رفت و آمد و پیگیری شکایت درباره این حمایت گرایی آمریکا، موفق می شود واشنگتن را محکوم کند و به نفع خود رای بگیرد. مدتی بعد، طرح دیگری در کنگره آمریکا با عنوان "حمایت از لاک پشت های دریایی" تصویب و همان داستان تکرار می شود.


هانا آرنت درباره ایدئولوژی به معنی منفی کلمه می گوید ایدئولوژی یک منطق ساده دارد که هر چیز در هستی را بر اساس آن منطق تحلیل و تفسیر می کند و از دریچه آن به جهان می نگرد.
منطق ساده ای که دولت جناب حجت الاسلام روحانی را در باتلاق برجام فرو برد که آن وعده های سنگین را بدهد و امروز شاهد "تقریبا هیچ" باشد، این است که عرصه بین الملل، عرصه صلح و نوازش و محبت است که می توان با اندکی چانه و خنده و پیاده روی، رفع کدورت کرد و "برد-برد".


این نگاه ایدئولوژیک و این منطق ساده، کشور را به سمت جاده خاکی های خطرناک دیگری سوق می دهد که ملت ایران را در عرصه های رقابت بین المللی برای انباشت قدرت و ثروت، به بیراهه روانه خواهد کرد. پتک واقعیت باید بر فرق این ساده لوحی ها فرود بیاید. شاید نیازی به مثال هایی از جنس دلفین ها و لاک پشت ها نباشد. برجام خودمان، برای صد سال عبرت یک ملت کافی است.


نظر


 این هم مخصوص افرادی که میگن هشت سال قبل از جنگ بدتر بود

شب میره و سیاهیش برای دروغگوها می مونه!


احمدی نژاد
 بخشی از خدمات دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد پایگاه تحلیلی خبری تأثیر -
– افزایش 3 برابری کاربران اینترنت در دولت دهم
2- بزرگراههای کشور : تا قبل از دولت نهم : 4713 کیلومتر، اکنون : 13 هزار 223 کیلومتر 2.8 برابر
3- آزادراه های کشور : تا قبل از دولت نهم : 1086 کیلومتر، اکنون : 2349 کیلومتر 2.1 برابر


4- آسفالت راههای روستایی : تا قبل از دولت نهم : 54 هزار و 994 کیلومتر، اکنون : 101 هزار و 450 کیلومتر 1.8 برابر
5- آزاد راه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : 374 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 1263 کیلومتر 3.4 برابر


6- بزرگراه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : 2537 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 8510 کیلومتر 3.3 برابر
7- آسفالت راه روستایی : دولت اصلاحات : 29 هزار و 213 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 46 هزار و 456 کیلومتر 1.6 برابر
8- افزایش 50 درصدی سهم تولید محصولات پتروشیمی ایران در خاورمیانه، از 16 درصد در سال 84 به 24 درصد در سال 91
9- افزایش 40 میلیون تنی ظرفیت تولید پتروشیمی در کشور از سال 84 تا کنون


10- از سال 84 تا 91 بیش از 52 طرح پتروشیمی به ارزشی بیش از 22 میلیارد دلار در کشور به بهره برداری رسیده است.
11- با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین سال 86 و همچنین هدفمندی یارانه ها سال 89 تاکنون پایان 91 بیش از 92 میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت حاصل شده که معادل با 60 میلیارد دلار برآورد می شود.
12- سهم جایگاه های CNG ایجاد شده در کشور در کاهش مصرف سوخت 25% و سهم هدفمندی یارانه ها وسهمیه بندی بنزین در این کاهش مصرف 75% بوده است.
13- ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور در سال 84 معادل با 38 هزار مگاوات بود اما در سال 91 به 70 هزار مگاوات رسیده است.


14- صادرات برق در سال 91 برای نخستین بار از مرز 11 میلیارد کیلووات ساعت گذ شت در حالیکه سال 84 این میزان تنها 2.7 میلیارد کیلووات ساعت بود.
15- تعداد مشترکان برق در کشور در ابتدای دولت نهم 19 میلیون واحد بوده که در سال 91 به بیش از 28 میلیون مشترک رسیده است.


16- هدف برنامه چهارم توسعه برای صادرات غیرنفتی 53 میلیارد دلار بود اما دولتهای نهم و دهم با صادرات غیرنفتی 79 میلیارد دلاری در زمان برنامه بیش از 150 درصد از اهداف برنامه را محقق کردند.
17- سهم بازار سرمایه بورس نسبت به تولید ناخالص داخلی از 17 درصد در سال 84 به بیش از 50 درصد در ابتدای سال 92 رسیده است.
18- در سال 91 برای نخستین بار تولید ناخالص داخلی کشور از مرز 500 میلیارد دلار فراتر رفت.


19- افزایش 9 برابری ارزش بازار سرمایه بورس و فرابورس، ارزش بازار سرمایه در سال 84 برابر با 32 هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر به بیش از 290 هزار میلیارد تومان رسیده است.
20- در سال 84 تعداد مقالات ISI ایران در زمینه نانو تنها 287 مقاله بود اما این تعداد در سال 91 به 3650 مقاله رسید که رشدی 12 برابری را نشان می دهد.
21- جایگاه جهانی ایران از نظر تعداد مقالات ISI در زمینه نانو ، از رتبه 29 در سال 84 به رتبه 8 در سال 91 رسیده است.


22- تعداد اعضای هیات علمی در زمینه فناوری نانو در سال 84 تنها 591 نفر بود که اکنون با رشدی 4 برابری به 2355 نفر رسیده است.
23- از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد 92 تعداد 175 هزار و 389 مقاله علمی در پایگاه ISI به ثبت رسیده که بیش از 150 هزار مقاله آن 85 درصد در دولتهای نهم و دهم ارائه شده است.


24- سهم ایران در تولید علم جهان در 28 سال از 57 تا 84 از یک دهم درصد به سه دهم درصد رسید اما پس از 8 سال فعالیت دولتهای نهم و دهم، اکنون به بیش از 2 درصد رسیده است.
25- کشورهای غربی در دولتهای پیشین بارها وعده ساخت مخازن ذخیره سازی گاز مایع را مطرح کردند اما دولت دهم با فسخ قرارداد شرکت فرانسوی و اعتماد به ظرفیت داخلی و نخبگان کشور توانست در سال 91 اولین مخزن ذخیره گاز را ایجاد کند.


26- در بخش میراث جهانی ملموس یونسکو 16 اثر از ایران به ثبت رسیده که 10 پرونده از این آثار در دولتهای نهم و دهم ثبت جهانی شده است.
27- افزایش دو برابری تعداد اماکن ورزشی کشور از 10 هزار و 975 واحد در سال 84 به 21 هزار و 229 واحد در سال 91
28- تخصیص 40 درصد اعتبارات ورزشی فدراسیون ها به ورزش زنان در دولتهای نهم و دهم عامل اصلی در شکوفایی، مدال آوری و درخشش زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی بوده است.
29- تعداد مجتمع های ورزشی روستایی : قبل از دولت نهم : 407 مجتمع، اکنون : 2943 مجتمع رشد 7 برابری


30- در سال 1384 بیش از یک میلیون و 162 هزار نفر گردشگر خارجی به کشورمان سفر کردند که این رقم با رشدی 3 برابری در سال 91 به سه میلیون 729 هزار گردشگر رسید.
31- دولت اصلاحات در 8 سال فعالیت خود بیش از 67 هزار چا


ه کشاورزی را برق دار کرد، در حالیکه در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال 90 6 سال بیش از 82 هزار حلقه چاه کشاورزی برق دار شده است.
32- مجموع سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته در کشور از ابتدای سال 1370 تا پایان سال 1391 بیش از 35 میلیارد دلار است که بیش از 69.5 درصد معادل 24.4 میلیارد دلار در دولت احمدی نژاد و 29.7 درصد معادل 10.452 میلیارد دلار در دولت اصلاحات جذب شده است.


33- افزایش دو برابری تعداد مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی از 1300 مرکز در سال 84 به 2504 مرکز در سال 91
34- در سال تحصیلی 91-90 نسبت به 85-84 تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی 2 برابر، کارشناسی ارشد حدود 5 برابر و تعداد دانشجویان دکتری نیز 3 برابر شده است.
35- جذب بیش از 24 هزار عضو هیات علمی در مراکز آموزشی و پژوهشی در دولتهای نهم و دهم


36- طرح ایران کد که در دولت اصلاحات تصویب شد اما اجرا نگردید، به همت دولتهای نهم و دهم اجرایی شد و تعداد کدهای کالایی تولید شده در این طرح تاکنون به بیش از 2 میلیون و 100 هزار کد رسیده است.
37- دولت های نهم و دهم توانستند با اتخاذ تدابیر علمی مناسب و بدون ایجاد اختلال در روال زندگی مردم، تلفات شبکه برق را از 22 درصد به 17.6 درصد کاهش دهند. این در حالی بود که در سال 86 مجلس اصرار داشت برای صرفه جویی باید ساعت رسمی کشور تغییر کند.


38- تعداد سیم کارت های تلفن همراه طی هشت سال اخیر 16 برابر شده و از 7 میلیون سیم کارت در سال 84 به 113 میلیون در سال 91 رسیده است .
39- شاخص کل بورس از سال 84 تاکنون با بیش از 42 هزار واحد رشد از رقم 9459 واحد به بیش از 52 هزار واحد رسیده است.
40- تعداد شرکت‌های ایرانی سازنده قطعات لکوموتیو قبل از دولت نهم 116 شرکت بود که طی دولت نهم و دهم با رشد 53 درصدی به 178 شرکت رسید.


41- در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال 91، سالانه 85 واگن مسافری به ناوگان ریلی کشور اضافه شد در حالیکه این عدد در دولت اصلاحات سالانه 57 واگن بوده است 49 درصد رشد
42- در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال 91، سالانه 486 واگن باری به ناوگان ریلی کشور اضافه شد در حالیکه این عدد در دولت اصلاحات سالانه 426 واگن بوده است 14 درصد رشد
43- در 8 سال دولت اصلاحات تنها 34 دستگاه به تعداد لکوموتیوهای کشور افزوده شد، این افزایش در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال 91 7.5سال به 184 دستگاه رسیده است 477 درصد رشد
44- تعداد انواع خودرو تولید شده در دولت های نهم و دهم 91-84 به بیش از 10 میلیون و 221 هزار دستگاه رسیده است حال آنکه مجموع خودروهای تولید شده در 8 سال دولت اصلاحات 83-76 اندکی کمتر از 3.5 میلیون دستگاه بوده است.


45- یکی از استانداردهای جهانی در زمینه خودرو، تعداد خودروی موجود در کشورها برای هر هزار نفر یا سرانه مالکیت خودرو است. سرانه مالکیت خودرو در ایران در ابتدای سال 84 برابر با 90 دستگاه بود که اکنون به بیش از 200 دستگاه رسیده است.


46- رشد 4 برابری تعداد وب سایت های ایرانی از 13800 وب سایت در ابتدای دولت نهم به بیش از 55 هزار وب سایت در سال 91
47- در دولت اصلاحات تنها 1 درصد ساخت و سازها بصورت صنعتی بود اما در پایان سال 91 به 35 درصد رسیده است. طبق قانون برنامه پنجم توسعه، صنعتی سازی ساختمان باید تا پایان سال 94 به 40 درصد برسد که اکنون 87 درصد آن محقق شده است.


48- تعداد مسکن روستایی ساخته شده : در دولت اصلاحات، 81 هزار واحد، در دولت نهم و دهم 1 میلیون و 624 هزار واحد بیش از 20 برابر
49- متوسط سالیانه مسکن شهری ساخته شده : در دولت اصلاحات، 391 هزار واحد. در دولت نهم و دهم 769 هزار واحد رشد 96 درصدی
50- در سال 84 با وجود 6 میلیون خودرو در کشور، 27هزار و 800 نفر تلفات جاده ای داشتیم در حالیکه با مدیریت دولتهای نهم و دهم در سال 91 با وجود بیش از 17 میلیون خودرو، این تلفات به کمتر از 19 هزار نفر رسیده است.


51- در ابتدای دولت نهم 500 مرکز فنی و حرفه ای در کشور وجود داشت اما این تعداد اکنون به 676 مرکز افزایش یافته که رشد 35 درصدی داشته است.
52- در دولتهای نهم و دهم زیر بنای مراکز فنی و حرفه ای با 86 درصد افزایش از 793 هزار متر مربع به یک هزار و 474 متر مربع رسیده است.
53- در آغاز دولت نهم تنها یک تعاونی دانش بنیان در خصوص فناوریهای نوین وجود داشت که در حال حاضر با رشدی چشمگیر به 65 مرکز رسیده است.
54- افزایش 122 درصدی تعداد تعاونی های فعال در کشور از 84 هزار در سال 84 به 187 هزار در پایان سال 91


55- در ابتدای دولت نهم تعداد تعاونی های زنان 5 هزار و 911 تعاونی بود که اکنون به 19 هزار و 183 تعاونی رسیده است 225 درصد رشد
56- با ساخت 7 میلیون و 393 هزار واحد مسکونی در دولت احمدی نژاد، مجموع مسکن ساخته شده توسط دولتها پس از انقلاب به بیش از 12 میلیون واحد رسید. از این تعداد 61.2 درصد در دولت احمدی نژاد، 26.5 درصد در دولت اصلاحات و 12.3 درصد در دولتهای اول تا ششم ساخته شده است.



57- تا سال 1384 تعداد 600 شهر کشورمان از نعمت گاز برخوردار بودند که در سال 91 به بیش از 1000 شهر رسیده است.
58- تا قبل از شروع به کار دولت نهم تنها 2 هزار و 80 روستا از نعمت گاز برخوردار بودند که با تلاش دولتهای نهم و دهم 12 هزار و 220 روستای دیگر به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
59- برخورداری خانوار شهری و روستایی از گاز طبیعی : تا سال 84 : 60 درصد، سال 91 : 83 درصد 23 درصد رشد
60- در ابتدای دولت نهم تنها 9 هزار و 500 واحد صنعتی کشور از گاز طبیعی برخوردار بودند، این تعداد در حال حاضر به بیش از 58 هزار واحد صنعتی افزایش یافته است رشد 6 برابری
61- از مجموع شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی برخوردار از نعمت گاز در کشور، 40 درصد از شهرها، 85 درصد از روستاها و 84 درصد از واحدهای صنعتی کشور، در 8 سال اخیر و با همت دولتهای نهم و دهم از امکان استفاده از گاز برخوردار شده اند.


62- مجموع صادرات محصولات شیلاتی : در دولت اصلاحات، 110 هزار تن به ارزش 518 میلیون دلار. در دولتهای نهم و دهم تا پایان 91، 280 هزار تن به ارزش 900 میلیون دلار
63- واریز مازاد درآمد نفتی به حساب ذخیره ارزی : دولت اصلاحات 83-79 : 30 میلیارد دلار معادل 23 درصد درآمد نفتی، دولتهای نهم و دهم 88-84 : 133 میلیارد دلار 37 درصد درآمد نفتی
64- در پایان دولت اصلاحات از 206 میلیارد دلار درآمد نفتی تنها 10 میلیارد دلار 5 درصد در حساب ذخیره ارزی به دولت بعدی منتقل شد. در دولت احمدی نژاد از 518 میلیارد دلار درآمد نفتی بیش از 52 میلیارد دلار 10 درصد در صندوق توسعه ملی به دولت یازدهم منتقل می شود.


65- متوسط سالانه صادرات خدمات فنی و مهندسی : دولت اصلاحات : 576 میلیون دلار، دولت احمدی نژاد : 2 میلیارد و 576 میلیون دلار رشد 4.5 برابری
66- از سال 1380 تا پایان سال 91 ارزش کل خدمات فنی و مهندسی صادر شده از کشور به بیش از 22 میلیارد و 930 میلیون دلار می رسد که 10 درصد معادل با 2.3 میلیارد دلار در دولت دوم اصلاحات و90 درصد معادل با 20.6 میلیارد دلار در دولت های نهم و دهم صورت گرفته است.


67- تعداد آزمایشاههای آب در کشور : قبل از دولت نهم 215 عدد، سال 91 : 383 آزمایشگاه 78 درصد رشد
68- تعداد آزمایشگاههای فاضلاب در کشور : قبل از دولت نهم : 64 آزمایشگاه، سال 91 : 143 آزمایشگاه 123 درصد رشد
69- تعداد آزمایشگاههای آب و فاضلاب در کشور : قبل از دولت نهم : 279 آزمایشگاه، سال 91 : 526 آزمایشگاه 88 درصد رشد
70- جمعیت تحت پوشش آب شرب در روستاها : قبل از دولت نهم : 65 درصد، سال 91 : 78 درصد 20 درصد رشد
71- آبرسانی به روستاها : قبل از دولت نهم : 18 هزار روستا، سال 91 : 32 هزار و 500 روستا 80 درصد رشد
72- تعداد مشترکان آب شرب : قبل از دولت نهم : 9.1 میلیون فقره، سال 91 : 13.67 میلیون فقره رشد 50 درصدی
73- ظرفیت سالانه تامین آب در کشور : قبل از دولت نهم : 6.

بر اساس رای دادگاهی در کانادا ، 13 میلیون دلار از دارایی‌های  ایران دراین کشوربه عنوان #غرامت به خانواده‌های قربانیان آمریکایی گروگان گیری ‌ها و حملات در آرژانتین، اسرائیل، لبنان و عربستان #پرداخت میشود.

این هم یکی دیگر از گشایش های آفتاب تابان برجام در ماه رمضان پسابرجامی، منتقدان الان به شدت حتی پیش خانواده ی خود نیز شرمنده شدند.

اوج دیپلماسی با ظرافت دولت کلید.

آقای روحانی کلاهتون رو بالاتر بندازین

همینطوری پیش بره گمانم غرامت حمله ی هیتلر و جنگهای ناپلئون رو هم در دوران پسا برجام باید ما بدیم.

کماکان روحانی مچکریم !!


نظر

 
میگوییم کارخانه ارج تعطیل شد!!!
میگویند در دولت قبل کارخانه ها تعطیل نمیشد؟
میگوییم عده ای بیکار شدند!!!


میگویند قبلا بیکاری نبود؟
میگوییم دختر بچه ای خودکشی کرد!!!!
میگویند قبلا خودکشی نمیشد؟
میگوییم کارگری خودسوزی کرد!!!!!
میگویند در دولت قبل خودسوزی نمیشد؟
میگوییم مدیران دولتی حقوق های چند صد میلیونی میگیرند!!!!
میگویند در دولت قبل نمیگرفتند؟


میگوییم نان و بنزین و دلار و.... گران شد!!!!
میگویند در دولت قبل گران نمیشد؟
میگوییم مالدیو و جیبوتی قطع رابطه کردند!!!!
میگویند در دولت قبل نمیشد؟
میگوییم فساد کرسنت!!!
میگویند قبلا فساد نبود؟
خوب آدمه عاقل،،،، 


اگر میخواستیم اینهایی که قبلاً بود ادامه داشته باشد پس چرا رای دادیم؟
چرا انتخابات شد؟
 پس چرا روحانی و آمد؟
پس چرا وعده صد روزه داد؟


پس چرا مملکت به لطف برجام، هرزمان و هرمکان بازرسی میشود؟
چرا جیسون رضاییانه جاسوس آزاد شد؟
چرا نفت مملکت به قیمت دوغ فروخته میشود؟
که کدخدا راضی باشد؟؟؟
که آل سعود وقیح شود و در منا از کشته پشته بسازد؟
که سناتور بی ناموس اجنبی تهدید به حمله اتمی کند؟
خوش غیرت!!!!


پس چرا سانتریفیوژ ها جمع شد؟
چرا اورانیوم ها اکسید شد؟
چرا یاران و همسنگران شهداى هسته ای بیکار شدند؟
چرا دانشمندان فضایی را بازنشسته کردند؟
که دوباره کارخانه ها تعطیل شود؟

اگر دین ندارید،که ندارید....حداقل آزاده باشید، که حریت و آزادگی هم در و گوهر گرانیست که به هر کسی نمیدهند.....