سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

 محتوای حساب‌تان در بانک ملت را به بانک‌های دیگر انتقال دهید. توجه کنید که برخی بانک‌های دیگر مانند سپه نیز در این اقدام خائنانه هم‌راه هستند.
 به شعب بانک ملت مراجعه کنید و خیانت مدیران آن‌ها را تقبیح کنید.
به صفحه‌ی وب بانک ملت به‌روید و در مرکز ارتباط آن این اقدام را محکوم کنید.


 از عابربانک‌های ملت حتا برای کار با دیگر عابربانک‌ها استفاده نه‌کنید.
 از کارت‌خوان بانک ملت حتا برای کشیدن کارت دیگر بانک‌ها استفاده نه‌کنید.
 چک‌های بانک ملت را برای معاملات مالی قبول نه‌کنید.
 نرم‌افزار بانک ملت را از گوشی‌هاتان پاک کنید. 


دیگران را در جریان اهمیت و ابعاد خیانت بانک ملت در تحریم نهادهای ایرانی مبتنی بر توافق برجام بانکی (FATF) قرار دهید.
 اسناد خیانت بانک ملت در انسداد حساب‌های نهادهای ایرانی را با دیگران به اشتراک به‌گزارید.
 در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #تحریم_بانک_ملت محتوا تولید کنید.
 دفترچه و ملت‌کارت‌تان را آتش به‌زنید و تصویرش را به اشتراک به‌گزارید.
به پویش تحریم بانک خائن ملت به‌پی‌وندید:
@boycott_mellat_bank


نظر

. در برجام یک بار برای همیشه ضربه ای به برنامه هسته ای ایران خورد و تمام. اما با FATF نظام بانکی ایران تا ابد به نحوی "چارچوب بندی" می شود که هرگز نتواند قدمی از آنچه امریکا برای ملت ایران پخت و پز کرده فراتر بگذارد. این یعنی "روزی یک برجام" و بلکه هم بیشتر!
@mahdi_mohammadi61
ارتباط با ادمین از طریق:
@aqlesorkh
www.irannuc.ir


نظر

مهم??

خیلی عجیب است!!

دقیقا زمانیکه جبهه مقاومت به فرماندهی "سردارسلیمانی" آماده میشود آخرین تیر بر پیکره داعش در عراق بزند و "موصل "را آزاد کند..

دقیقا زمانیکه که تکفیری ها در کل سوریه وبخصوص در حلب نفسهای آخر را میکشند و از آمریکای ابرقدرت هیچ کاری و کمکی برای نجات آنها برنمی آید ...

دقیقا در زمانیکه عربستان سعودی در حال زانو زدن در مقابل سپاهیان اسلام در مرزهای خود با یمن است

دقیقا در زمانیکه در تمامی مرزهای ما دیواره های آتش خون در کشورهای همسایه بلند است....

دقیقا در زمانیکه وهابیت سعودی عزم بر احیای سازمان تروریستی منافقین برای ناامن سازی کشور دارد...

به ناگاه سخنان شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی منتشر میشود که به بهانه پیشرفت باید هزینه های نظامی را کنار بگذاریم و با مثال دروغین کشورهای ژاپن و آلمان سعی برمنطقی جلوه دادن این سخن شوم خود دارد....

دقیقا در همین زمان است که توسط دولت شیخ حسن روحانی بصورت بیسابقه ای تحریمهای بانکی غربی ها در داخل علیه نیروهای نظامی کشورمان و خصوصا نیروی قدس و سردار سلیمانی اعمال میشود..

دقیقا در همین زمان است رسانه غربگرای جریان فتنه با دروغهای نجومی بدنبال مخدوش کردن چهره نیروهای نظامی در کشور هستند..

دقیقا در همین زمان است که....


چگونه باور کنیم که همه اتفافی همزمان بوده اند....

باورکنیم برخی ها در داخل به یاری آمریکا و آل سعود و آل یهود شکست خورده در میدان نبرد آمده اند تا از پشت خنجری بزنند بر سربازان ایران ما...


بیداری ملت

telegram.me/joinchat/BRDECzv4sssoK5SzXuALsQ


نظر

 

رئیس جمهور لایحه پیوستن ایران به «پروتکل اختیاری! کنوانسیون حقوق کودک دربه ‌کارگیری کودکان در منازعه مسلحانه» را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده و به زودی این لایحه به رأی گذاشته خواهد شد.


در این پروتکل به اصطلاح اختیاری، تعریف کودک عبارت است از افراد زیر 18 سال و به این ترتیب در صورت پیوستن به آن بهانه های زیادی برای تحریم علیه ایران به کشورهای غربی داده خواهد شد.


برچیده شدن بسیج دانش آموزی، دروس آمادگی دفاعی، شرکت در اردوهای بسیج و عجیب تر از همه شرکت افراد زیر 18 سال در مراسم های مذهبی و هیاتهای عزاداری ممنوع خواهد شد!


نظر

 

از آنجا که در شناخت جریانات سیاسی و فارغ از نام و نام آوران آنها، حرف اول و آخر را محتوای فکری و آثار عملکردی این جریانات می زند، دو تفاوت بزرگ و کلیدی جریانات اصولگرایی و اصلاح طلبی را بیان می کنم، البته این مطلب اصلاً درپی این نیست که بگوید همه افراد یک جریان خوب یا بد هستند بلکه نگاه به کلیت جریان است و الا که در هر جریانی مفسد و متخلف قابل کشف است که البته ما همه را به یک اندازه محکوم میکنیم:

??الف- مهمترین تفاوت در دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی، در جنس مبانی فکری شان است. البته در هر جریانی، افرادی پیدا میشوند که از مبانی فکری جریان خود تبعیت محض نداشته باشند که به تدریج مطرود میگردند، اما اصالت هر جریان در وهله اول به مبانی فکریشان است:

اصول در جریان اصولگرایی، خود مبانی اسلام و انقلاب هستند، لذا در این جریان، به لحاظ سیاسی و اجتماعی، نمیتوان به تولی و تبری، استکبارستیزی، اجرای احکام اسلامی در جامعه، انقلابی گری، امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از محرومان و مستضعفان عالم، ساده زیستی مسئولان، پرهیز از اشرافی گری و... بی تفاوت بود و مدت زیادی خود را در این جریان جا داد.

و اما در جریان اصلاح طلبی شما با مبانی متفاوتی روبرو میشوید، اصالت با اصلاح براساس مبانی اسلامی و انقلابی نیست، بلکه تغییر براساس مبانی غربی درمورد لیبرالیسم، سکولاریزم، حقوق بشر، انسانگرایی، رفاه طلبی، لذت جویی و... دنبال میشود. در حدی که میبینیم در نظریات ایدوئولوگ های این جریان و افرادی مانند بشرویه، سروش، حجاریان، زیباکلام، سریع القلم و... مسلماتی مانند وحیانی بودن قرآن، کامل بودن اسلام، اجرایی بودن احکام اسلام برای اداره جامعه، عادلانه و انسانی بودن احکام اسلامی، استکبارستیزی، استقلال و... زیر سؤال برده میشود. از آثار نوع تفکرات اصلاح طلبی این است که توانسته اند انواع منحرفان اعم از دگراندیشان، خداناباوران، پیروان مکاتب ضاله، همجنسبازان، سلطنت طلبان و... را به خود جذب کنند.

ب- تفاوت بزرگ دیگری که در جریانات اصولگرایی و اصلاح طلبی وجود دارد نوع برخورد ایشان با عوامل مفسد و مجرم خودشان است:

مسأله ای که غیرقابل انکار است طرد مفسدین، متخلفین و مجرمین جریان اصولگرایی از داخل خود این جریان است، به نحوی که امثال رحیمی، مرتضوی، جوانفکر و... و هرآن کسی که به این جریان منتسب بوده است پس از اثبات مجرمیت شان، جایگاه خود را در این جریان از دست میدهند.

ولی در جریان اصلاح طلبی دقیقا برعکس است، افرادی مثل مهدی هاشمی، شهرام جزایری، کرباسچی و... نه تنها بعد از اثبات مجرمیت از جریان اصلاح طلبی طرد نمیشوند، بلکه به عنوان نخبه، قهرمان، بزرگ جریان معرفی میشوند و برای ایشان مظلوم نمایی و قهرمان سازی میگردد.

نتیجه: برای جمع بندی به این سخن مقام معظم رهبری اشاره میکنم که فرمودند:

«بنده معتقد به اصولگراى اصلاح طلبم؛ اصول متین و متقنى که از مبانى معرفتى اسلام برخاسته، با اصلاح روش ها به صورت روزبه روز و نوبه نو.»??

و این نشان میدهد اگر جریانی به اصول اسلام وانقلاب اعتقاد داشته باشد و با اعتقاد به این مبانی و براساس آن ها به دنبال اصلاح جامعه با ابزار و روشهای نو برود مطلوب و پسندیده رهبری است، والا اگر اصولگرایان حتی با وجود اعتقاد به مبانی اسلامی و انقلابی دنبال به روزآوری و نوسازی نباشند و یا اصلاح طلبان بدون این که به مبانی اسلامی و انقلابی پایبند باشند به دنبال ایجاد تغییر براساس مبانی غربی و غیراسلامی باشند، هیچکدام از جریانات اصولگرایی و اصلاح طلبی جامعه را به کمال نمی رساند.
سیاوش_آقاجانی

حزب الله سایبری


نظر

تحلیل بسیارمهم/ یکی از ابر دکترین های برانداز غرب مقابله با جمهوری اسلامی پروژه مخوف S S R هست! "
"SSR = “Security Sector Reform

هر جامعه و تمدنی بر روی پنج پایه و ستون(فرهنگی،سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،و نظامی_امنیتی) استوار شده!ستون هایی که هرکدام قدرت و توان متفاوتی دارند و گاهی یک کدام بیشتر از دیگری وزن جامعه رو تحمل میکنند!مثلاً در جامعه ما توان نظامی و امنیتی تکیه گاه قدرت است!

در پروژه اس اس آر، منابع پنج‌گانه قدرت کشورِ هدف، ارزیابی شده، سپس مشخص می‌شود که هر کدام از این منابع قدرت در چه سطحی از قدرت هستند

سپس با سازوکار خاص نظام سلطه آنقدر ستون قوی تر را تحت فشار میگذارند تا فرسوده و خسته شود،تا وزن جامعه را روی ستون های ضعیف تر بی اندازد، و همین کار را در مورد دیگر حوزه های اقتصاد و فرهنگ و سیاست هم تکرار میکنند، تا سطح قدرت جامعه به پایین ترین حد خود برسد!!

سپس با پدیده‌ آشوب‌های درونی، جنبش‌های مخملی، و تروریسم تکفیری، موفق می‌شود تراز امنیتی آن کشور را از طریق «کاهش تراز اجزاء قطاع قدرت آن»، پایین آورد و آن را تضعیف نماید.

اس اس آر،برای اجرا نیاز به یک آیتم بسیار مهم و حیاتی دارد و آن هم چیزی نیست جز اشراف_اطلاعاتی

تقریباً میشه گفت مهمترین کارکرد های سفارتخانه ها ایجاد بستر اشراف اطلاعاتی در جوامع هدف هست!

 سخنان آقای هاشمی در مورد احتمال بازگشایی سفارت آمریکا در کوران مذاکرات هم در این پروژه ارزیابی میشه!!
اما،با وجود مردم انقلابی ایران احتمال بازگشایی سفارت آمریکا بسیار کم بود، پس این اشراف اطلاعاتی از کجا حاصل میشه؟

رارداد های پسابرجامی:

1.ثل F A T F که به بهانه مبارزه با پولشویی و ضدتروریسم تمام مراودات و اطلاعات ریز بانکی رو در اختیار نهاد های غربی میگذاره و ایران رو در کمک به متحدینش محدود میکنه!

2.راردادهای عجیب نفتی که تمام حقوق کشف و استخراج نفت رو به شرکت های خارجی میده!

3?نظام بازرسی هرزمان و هرمکانی که به لطف برجام و امضاء آقای ظریف گریبان گیر ما شده.

4.قطعنامه 2231،!!! بر خلاف قطعنامه های دیگر سازمان ملل که ما زیر بار نمیرفتیم، دولت تدبیر قطعنامه 2231 رو قبول کرد!! یعنی ما از لحاظ حقوقی گردن نهادیم به اوامر سازمان ملل!!!

این یعنی اشراف اطلاعاتی بدون داشتن سفارتخانه!

این یعنی اس اس آر

مجموع این ها و دستگیری جاسوس ها در نزدیکی تیم مذاکره کننده،و تحرکات تروریسم تکفیری در غرب کشور، خطر بسیار بزرگ و عجیبی برای کل کشور و نظام هست که در کلام رهبر معظم انقلاب به نفوذ یاد شده است!

رهبر معظم انقلاب :مسئله پس از برجام، از برجام مهمتر است!


نظر

 

    یعنی دو هفته قبل از ترور ، سخنانی در تلویزیون گفت به  غایت رجایی کدام راز را فاش کردکه منافقین به خونش تشنه شدند؟ حکمت‌آمیز؛ که اگر هیچ جرم(!) دیگری نداشت جز همین یک خطابه، سزاوار بود  مغضوب منافقان شود و خونش به ظلم بریزند. او گفت :

« #سازمان_مجاهدین[خلق] در زندان حرفشان این بود که درست است که ما شعار مبارزه با #امپریالیسم می‌دهیم، درست است که با #ساواک باید جنگید ولی قبل از هر چیز با مسلمانانی که #امام را به عنوان رهبر این انقلاب قبول دارند، باید با آنها جنگید، باید از روی #جنازه آنها رد شد... حتی وقتی اجازه گرفتیم در زندان #نماز-جماعت بخوانیم، آنها نماز جماعت نخواندند...  از زندان که بیرون آمدند اولین کاری که #سازمان کرد، یک پوستر چاپ کرد که یک طرفش آرم سازمان بود و یک طرفش عکس امام... اینها به فکر بودند که هر چه زودتر یک نبردی را با نیروهای مومن واقعی شروع کنند. همه ما یادمان هست که اینها در زمانی که آقای #طالقانی حیات داشتند، آمدند و گفتند- در آن جریانی که پسر مرحوم طالقانی دستگیر شده بود- همه #نیروهای-نظامی ما در اختیار مرحوم طالقانی! این را برای چه گفتند؟ چرا اجازه دادند که روزنامه‌های منفور آن روز با حروف بزرگ در نیم صفحه بالایش بنویسند که مجاهدین خلق همه نیروهای نظامی‌اش را در اختیار مرحوم طالقانی می‌گذارد، طالقانی با این نیروها چه کاری می‌خواست انجام بدهد؟».

می‌خواستند چه کنند؟ رجایی خود پاسخ این سوال مهم را داد و تمام رشته‌های منافقین- از مجاهدین خلق تا نهضت آزادی  را پنبه کرد:

«آنها می‌خواستند آن روز #جنگ را شروع کنند منتها خودشان می‌دانستند هیچ حیثیتی برای شروع این جنگ ندارند، می‌خواستند مرحوم طالقانی را سپر قرار دهند و پشت عَلَمی که ایشان به خیال آنها برمی‌افراشت، جنگ را شروع کنند که دیدند مرحوم طالقانی آن روز رفت خدمت امام حرفی زد که اگر بین مجاهدین یک نفر #مسلمان_واقعی وجود داشت که می‌خواست تفکر اسلامی بکند و آقای طالقانی را به عنوان یک روحانی انقلابی قبول داشت، باید همان جا تغییر موضع بدهد. مرحوم طالقانی به خدمت امام رفت و دو زانو زد و گفت که من هر وقت مایوس می‌شوم از حرکت این انقلاب به خدمت امام می‌آیم و دوباره نیرو می‌گیرم. این کسی بود که شما او را #پدر می‌دانستید... 

مگر شما گفتید که نه آقای طالقانی ما در تسلیم شدن شما در مقابل #رهبر_انقلاب سهیم نیستیم وقتی که خواستی با امام بجنگی ما را خبر کن؟!... واقعا یک مجاهد نیست از خودش بپرسد که سازمان مجاهدین خلق! دشمن خلق را تو چه کسی تشخیص دادی؟ آیا در این دو سال و نیم شد که یک آمریکایی را بکشی؟ و بگویید ما ضد آمریکایی هستیم؟ آیا شد که یک ساواکی را بکشی؟ آیا شد که یک سرمایه‌دار صهیونیست استثمارگری را بکشی و بیایی و بگویی که انقلابی هستی؟ اما #بهشتی را کشتی!... امروز فرانسه و آمریکا و آلمان مشتاقند که این انقلاب شکست بخورد. کاری هم با #رجایی و #بهشتی و #خامنه‌ای [اشاره به ترورهای تیرماه 60] ندارند. آنها با انقلاب کار دارند... شما می‌توانید بگویید کشتن خامنه‌ای برای شما لازم‌تر از کشتن یک آمریکایی یا یک ساواکی یا یک اسرائیلی بوده؟ حقیقت این است که آن خلق قهرمانی که شما بالای اعلامیه‌هایتان می‌نویسید، چیزی جز سازمان مجاهدین نیست...».
 #محمدایمانی


حزب اللهی بی تفاوت نداریم!

کانال_متفاوت جبهه حزب الله

 


نظر

 

حقوق میلیونی در وزارت بهداشت، نفت، اقتصاد، بانکها و نهاد ریاست جمهوری

در زمینه حقوق های نجومی، مدیران وزارت بهداشت بیشترین حقوق ها را دریافت می کنند، همچنین مدیران وزارت نفت، اقتصاد، بانک ها و مدیران نهاد ریاست جمهوری بیشترین دریافتی ها را دارند.

1 - مدیران وزارت بهداشت تا 70 میلیون تومان دریافتی دارند.

2 - مدیران بانک ها و موسسات مالی تا 56 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

3 - در حوزه وزارت اقتصاد نیز مدیران ارشد تا 44 میلیون تومان دریافتی دارند.

4 - وزارت نفت که یکی از پولدارترین وزارتخانه های کشور است تا 39 میلیون تومان به مدیرانش حقوق پرداخت می کند.

5 - در حوزه نهاد ریاست جمهوری هم میانگین از 14 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان به مدیدران این بخش پرداخت می شود.

قد و نظر پژوهشکده عمار بصیر:

1 - کاش دولت فریدون به جای کلی گویی به صورت شفاف در خصوص اقدامات خود در برخورد با این پدیده زشت (که ناشی از خوی کاخ نشینی و تجمل گرایی و اشرافیگری کارگزاران سازندگی و اعتدالیون است) به مردم گزارش می داد.

2 - کاش به جای گزارش در مورد دکل های گمشده و شو تبلیغاتی بر روی پدیده دولت ساخته کنسرت و.. قدری هم در جهت اعتمادسازی افکار عمومی جامعه قدم بر می داشت و چند نمونه هم از اقداماتش با این پدیده زشت کارگزارانی گزارش می داد.

3 - کاش سخنگوی فریدون از مدیران غارتگر بیت المال مسلمین (همان کارگزارانی های غربگرا و غیر انقلابی) دفاع نمی کرد و آنان را ذخایر ارزشمند نظام معرفی نمی کرد.


نظر


وقتی میبینین رسانه های زنجیره ای معروف دارن مزخرفات و موضوعات بی فایده رو پوشش خبری میدن بدونین دارن روی خبر واقعی و مهمی سرپوش میذارن!

چه تو دنیا چه تو کشور خودمون!

وقتی تو رسانه های مهم و معروف دنیا خبر مرگ چهار تا نهنگ و علت نامعلوم اونو پخش میکنن!
.
یا مثلا رویت یه بشقاب پرنده تو جزایر کفتر یا قناری رو سوژه میکنن!

یا خورده شدن یک فیل توسط حلزونی عجیب در جنگل های گینه!
.
بدونین یه گوشه دنیا خبر خیلی مهم تری در حال رخ دادنه و میخوان شما ازش بی خبر باشین!

تو کشور خودمون هم همین شکلیه...
.
یه روز عطسه فلان استاد چهچهه! فلان قرارداد استعماری کشور با غرب رو پوشش میده!

یه روز اومدن گفتن چپیا به ژوله رای بدید، راستیا به امین حیایی، کل ملت رفتن سر کار، تو همون روز آمانو جاسوس اجنبی از پارچین بازدید کرد!

فایل صوتی یک دقیقه ای شیش سال پیش حسن عباسی حقوق های نجومی رو به حاشیه برد!
.
دیروز بحث برگزار شدن یا نشدن کنسرت تو مشهدی که یازده ساله کنسرت نداشته قراردادهای قاجاری نفتی رو پوشش داد!
.
حالا هم دستگیری تتلو و ...!
.
از لحظه ای که ایشون دستگیر شدن دنبال این بودم که چه خبر مهمی رو میخوان ماست مالی کنن باهاش!
بعد فهمیدیم فلان عضو تیم مذاکره کننده به اتهام جاسوسی دستگیر شده!


پ.ن؛
متاسفانه خیلی از این سوژه ها رو هم خودمون دست این قماش میدیم!


نظر


 طرفداران اصلاحات سقوط لیر ترکیه بعد کودتا را دستمایه طنز و تخریب دولت گذشته کردند و عملکرد دولت گذشته را در نوسانات و قیمت ارز با چندین کودتا برابر دانسته اند...
 اما واقعیت چیست..؟

هر دولت ، چه سهمی از افزایش «نرخ رسمی و آزادِ دلار» داشتند ؟!

اطلاعات گذشته از آن حیث قابل بررسی است که گروه های چپ و راست به آن استناد میکنند و رد محتوای این اطلاعات از سوی هر گروه ، در ساختار تشریح پیش رو خللی وارد نخواهد کرد .

سهم هر دولت در افزایش «نرخ رسمی و آزادِ دلار» :

 دولت آقای هاشمی | از سال 68 تا 76 :

سال 68 :
نرخ دلار | رسمی : 7 ت         نرخ دلار | آزاد : 120 ت

سال 76 :
نرخ دلار | رسمی : 175 ت    نرخ دلار | آزاد : 478 ت

?توضیح :
نرخ دلار | رسمی - از آغاز تا پایان دولت سازندگی - 25 برابر شد????
نرخ دلار | آزاد - از آغاز تا پایان دولت سازندگی - نزدیک به 4 برابر شد????

در آغاز دولت سازندگی : نرخِ آزاد ، بیش از 17 برابرِ نرخِ رسمی
در پایان دولت سازندگی : نرخ آزاد ، بیش از 2.5 برابرِ نرخِ رسمی


 دولت آقای خاتمی | از سال 76 تا 84 :

سال 76 :
نرخ دلار | رسمی : 175 ت    نرخ دلار | آزاد : 478 ت

سال 84 :
نرخ دلار | رسمی : 902 ت    نرخ دلار | آزاد : 904 ت

توضیح :
نرخ دلار | رسمی - از آغاز تا پایان دولت اصلاحات - بیش از 5 برابر شد????
نرخ دلار | آزاد - از آغاز تا پایان دولت اصلاحات - نزدیک به 1.9 برابر شد

در آغاز دولت اصلاحات : نرخ آزاد ، بیش از 2.5 برابرِ نرخِ رسمی
در پایان دولت اصلاحات : نرخ آزاد ، تقریباً مساوی با نرخِ رسمی


دولت آقای احمدی نژاد | از سال 84 تا 92 :

سال 84 :
نرخ دلار | رسمی : 902 ت    نرخ دلار | آزاد : 904 ت

سال 91 | بدلیل سال مندرج در تصویر مزبور :
نرخ دلار | رسمی : 1226 تومان
  نرخ دلار | آزاد : 3200 تومان????

توضیح :
نرخ دلار | رسمی - از آغاز تا پایان دولت عدالتخواه - نزدیک به 1.36 برابر شد
نرخ دلار | آزاد - از آغاز تا پایان دولت عدالتخواه - نزدیک به 3.54 برابر شد

در آغاز دولت عدالتخواه : نرخ آزاد ، تقریباً مساوی با نرخِ رسمی
در پایان دولت عدالتخواه : نرخ آزاد ، تقریباً 2.6 برابرِ نرخِ رسمی


 مقایسه سریع | چکیده ای مهم
حال برای مقایسه سریع اعداد تشریح شده فوق ، به موارد ذیل توجه کنید :

دولت آقای هاشمی : افزایش 25 برابری نرخ رسمی دلار ، تا پایان دولت سازندگی | طی 8 سال
دولت آقای خاتمی : افزایش بیش از 5 برابری نرخ رسمی دلار ، تا پایان دولت اصلاحات | طی 8 سال
دولت آقای احمدی نژاد : افزایش نزدیک به 1.36 برابری نرخ رسمی دلار ، تا پایان دولت عدالتخواه | طی 8سال

قضاوت با اهل خرد...