سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر


.
???در کوچه ی ما لات بی سر و پایی بود که اثر انگشت اش روی تمام لحظه های بد محله مان بود، با این حال همه رعایت می کردند.

?تازه واردی اما حماقت ها و لا ابالی گری های مردک را تاب نیاورد و روزی محله از دشنام و فریاد بیدار شد، دست آخر هم پنج انگشت تازه وارد پنج خط روی صورت مردک انداخت.

?دعوا بد بود، همانطور که هنوز هم هست، اما هنوز آن بعد از ظهر را از هرکه می پرسی دلش خنک شده است.

?آن شب سفارت عربستان سقوط کرد و در آتش خشم انباشته شده ای سوخت که سالها خودش به آن هیزم می ریخت.
?حالا سعودی ها نهیب کوچکی از خشم بزرگی که انتظارشان را می کشد دیده اند.
?ما که سفارتی آتش نزده ایم، شیشه ای نشکسته ایم و از دیواری بالا نرفته ایم، اما از شما چه پنهان دل مان خنک شده است.
?خنک شده که آن مرد دشداشه سفید پوش حالا دیگر پشت پنجره نمی ایستد و در پناه نیروی انتظامی به تجمع کنندگان بعد از حادثه منا پوزخند نمی زند. دلم به هزار و یک حجت دیگر خنک است.

?اما شخصا حس می کنم که بسیاری از آنها که این روزها کت و شلوار برند شان را با اتیکت سینه "دیپلماسی" می پوشند، از ترس جنگ است که دنبال مقصر برای معرفی می گردند.

?توصیه می کنم نگران نباشید، اگر فردا معارضی حماقت کند و سمت خاک ایران بیاید، هستند آنها که به جای "شمع"، "قد" علم کنند.

?من از دیوار هیچ سفارتی بالا نرفته ام، از هیچ کسی هم حمایت نمی کنم، اما یک موی گندیده همین(به قول سیاسیون) تندرو ها را به رابطه با سعودی ها و اماراتی های تن پرور و وهابی نمی دهم. امید که خشم انباشته در قلبم ذخیره ای برای یوم الحساب باشد،
?ان شاءالله

 


نظر


??????????????????????

 

??اختصاصی کانال خبرناب جهادی
??حیفاراباموشک میزنیم??

@nabjahadi
 
??ص13: ده روز هست که سردرد دارم... موج انفجار اون شب به حدی شدید بود که حتی گاهی از گوشام خون میاد... قدرت شنواییم کمتر شده... وقتی به ابو مجد طبیب مراجعه کردم قرصی بهم داد که حسابی آرومم میکنه... ابو مجد اصالتا اهل بحرین هست و در انگلستان درس خونده... زمزمه هایی وجود داره که احتمالا چند شب دیگه با تیپ دوم الحوث چچنی ها بریم عملیات...??

??ص14: دیشب چند نفر را آوردند که سر و صورتشون را با کیسه پوشونده بودند... سحر قبل از نافله شب از یکی از برادرا پرسیدم اونا کی بودند؟ گفت: یه تعداد از مجانین و عقب مانده های ذهنی!!... گفتم برای چه کاری؟ اصلا چه کاری از دست اونا برمیاد؟... گفت: آوردنشون عاقبت به خیر بشوند(و خندید!)... پرسیدم ینی چی؟ گفت: به دستور شیخ احمد آل کثیر ، این مجانین و عقب مانده ها اگر به درد هیچ کاری نخورند، به درد عملیات های انتحاری هم نمیخورند؟!!!... گفتم ینی میخواید به اینا بمب کنترلی ببندید و بفرستید وسط جمعیت؟!... گفت: تو با این مسئله مشکلی داری؟...??????????

??ص15: بعد از دو هفته آموزش های سخت تر با بدن برهنه، قرار شده که سه روز بین مردم شهر زندگی کنیم... به من دو تا زن به نام های ملکه و جاریه تعلق گرفت که از لیبی برای جهاد نکاح اومده بودند... جزء گردان شباب النساء بودند... ملکه دختر بود و توسط یکی از کاربران مجازیمون جذب الدوله شده بود... جاریه هم به جرم قتل دو نفر متواری بوده که جایی امن تر از الدوله پیدا نکرده بود... حرص و ولع ملکه که دختر بود برای خدمت به من بیشتر بود... و در طول این سه روز، ملکه ما را واسه نافله شب و نماز صبح هم بیدار میکرد...??????

??ص16: عملیاتمون عقب افتاد... ارتش سوریه از موانع اول و دوم رد شده... دارن به طرف ما میان... اگر غافلگیر بشیم تلفات سنگینی میدیم... ظاهرا عملیات فرداشب لو رفته و پیش دستی کرده اند... دو نفر که از پادگان فرار کرده بودند در مرز ترکیه توسط دولت ترکیه دستگیر شدند و امروز ظهر بعد از اینکه تحویل الدوله داده شدند تیربارونشون کردند... هردوشون را میشناختم...??

??ص17: جاریه چهار پنج روزه که پیداش نیست... خبر مفقود شدنش را به پلیس شریعت دادم... گفتند از همین حالا مُرده فرضش کن... گفتم شاید گم شده باشه... گفتند مهم نیست... اما ملکه همچنان به آموزش هاش ادامه میداد... یه شب ازش پرسیدم چند سالته؟ گفت 22 سال و دانشجوی کامپیوتر دانشگاه جوبا ست... امروز برای عملیات (انتحاری) به ترکیه رفت... میگفت در هر حال دیگه برنمیگرده...????

??ص18: سردرد دارم... ابومجد نمره قرص ها را زیادتر کرد... اما باز هم شبها اذیت میشم... مخصوصا وقتی امشب شنیدم که ملکه توسط فرشته کوبانی(تک تیر انداز زن ماهر و نماد مقاومت در برابر الدوله) قبل از عملیات ترور شد... واسه اجزاء بدن فرشته کوبانی با اسم مستعار ریحانه جایزه تعیین کرده اند...??

??ص19: بعد از مدتها سردرگمی، مثل اینکه فرداشب خبرهایی هست... احتمالا عملیات ایذایی به خط جنوبی داریم...
ادامه دارد...

??کانال دلنوشته های یک طلبه
 @mohamadrezahadadpour


نظر

خبرناب جهادی:حیفاراباموشک میزنیم, [05.01.16 20:52]

??ایران بابت کمکی که به کشور جیبوتی در ساخت ساختمان مجلس آن کشور کرد، دو جزیره استراتژیک در نزدیکی باب المندب از این کشور در اختیارگرفت،
دراین جزیره به اموزش نیروهای انصارالله اقدام کرد..

?گردانهای ویژه امام حسین که هم اکنون ستون فقرات مقاومت مردم یمن هستند وظرف 24 ساعت کل صنعا ،پایتخت،رو بروش نرم??فتح کردند درانجا اموزش دیدند

??همچنین اهمیت استراتژیک آن را هم اکنون می‌توان با موشک‌های قاهری که از یمن شلیک میشوند درک کرد.

??مطلب رو خودتون بگیرید????

@nabjahadi


نظر


این کالاها متعلق به سعودی هاست؛ خریدشان را تحریم کنیم

براساس پیگیری های به عمل آمده ، فهرست اولیه کالاهایی که  سرمایه داران سعودی تولید و در ایران توزیع می کنند را به شرح زیر تهیه کردیم . با توجه به رفتار کنونی سعودی ها در برابر ملت ایران و انقلاب اسلامی، باید "دست به دست هم دهیم به مهر" و تمامی این کالاها را تحریم و از سبد خرید خود خارج نماییم:

1- نوشیدنی "رانی": این کالا با سرمایه «عادل العوجان» یکی از سرمایه‌داران قدرتمند سعودی که مالک کارخانه تولید رانی  است از سال 1381 تولید شده و صادرات آن به ایران همه ساله سود خالص 20 میلیون دلاری را به جیب این سرمایه دار سعودی سرازیر میکند.

2- روغن و کره با برند "بهار" و "لادن" و "نسترن": این محصولات با سرمایه «سلیمان بن عبدل قادر المهیدب» که از کلان سرمایه داران سعودی و یکی از نزدیکان شاهزاده‌های عربستان است و 80 درصد سهام صنایع غذایی بهشهر را از سال 1383 در اختیار  دارد، تولید میشوند. از تسلط این محصولات بر بازار ایران،  همه ساله معادل 170 میلیون دلار سود خالص به جیب این سرمایه دار سعودی واریز می شود.

3- مواد غذایی با برند "صافولا": هر نوع مواد غذایی با برند صافولا اعم از روغن های خوراکی، کره مارگارین، شکر و ... مستقیما با سرمایه خاندان سلطنتی سعودی و دولت عربستان تولید شده و 15 درصد از بازار صنایع غذایی ایران را در اختیار دارد.

4-هر نوع سس با برند "گلوریا" : این کالا با سرمایه "مجلی احمد بامجلی" از کلان سرمایه داران عربستان و از وابستگان خاندان آل سعود تولید و به ایران وارد می شود.

به کانال دکتر عبدالرضا داوری بپیوندید:
https://telegram.me/dr_davari


نظر
پروفسور درخشان هشدار داد


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس برجسته اقتصاد و انرژی گفت: متن قراردادهای جدید نفتی که تهیه شده، بازگشت به گذشته و مربوط به پیش از ملی شدن صنعت نفت است.


مسعود درخشان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما درباره قراردادهای جدید نفتی اظهار داشت: مهم‌‌ترین اشکال متن قراردادهای جدید توجه نکردن به جایگاه علمی کشور، اقتصاد سیاسی نفت و آینده شرکت نفت است.
وی افزود: متن قراردادهایی که تهیه شده، بازگشت به گذشته و مربوط به پیش از ملی شدن صنعت نفت است. بر اساس این قراردادها، شرکت‌های نفتی بین‌المللی حضور بسیار بلندمدتی در کشور خواهند داشت و سهم قابل ملاحظه‌ای از مخزن را برداشت خواهند کرد.

درخشان اضافه کرد: پیامی که از شرکت نفت منتشر می‌شود، این است که ما نمی‌توانیم و دیگران باید بیایند و کارها را انجام دهند و این با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.
به گزارش مهر، مسعود میرکاظمی وزیر نفت سابق و عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: فقط مصوبه هیئت دولت درباره چارچوب قراردادها به مجلس ارائه شده و متن قرارداد در اختیار مجلس قرار نگرفته است.

وی افزود: متن قرارداد در جذب سرمایه‌ها فقط 10 درصد نقش دارد و 90 درصد باقیمانده تشویق‌ها و بسته‌های سیاستی دولت برای سرمایه‌گذار است.
میرکاظمی گفت: 400 هزار میلیارد تومان در مدت کوتاه در کشور رشد نقدینگی داشته‌ایم که باید پرسید چه میزان از این مبلغ در افزایش ظرفیت تولید نفت کشور سرمایه‌گذاری شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در چارچوبی که دولت برای قراردادهای نفتی مشخص کرده است، کمیته مشترکی وجود دارد که اعضای آن به طور مساوی میان اعضای شرکت پیمانکار و کارفرما تقسیم شده است. وی اظهار داشت: این کمیته همه تصمیمات را در زمینه قرارداد نفتی می‌گیرد و دولت برای بهره‌برداری از مخازن نفتی باید از شرکت سرمایه‌گذار اجازه بگیرد که این زیر سوال بردن حاکمیت است.
میرکاظمی گفت: شرکت نفت نباید با نظر صاحب‌نظران مقابله کند و باید متن قراردادهای نفتی را در اختیار کارشناسان قرار دهد.

مهدی حسینی رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی نیز در این برنامه گفت: هیئت دولت براساس الزامات قانونی چارچوب قراردادهای نفتی را ابلاغ کرده و فرمت قراردادها نیز به صورت لاتین نوشته شده است.
وی افزود: قراردادها براساس قانون محرمانه است اما همه متن آن را در همایش اخیر تهران ارائه کرده‌ایم.
رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی در پاسخ به اینکه برخی می‌گویند قراردادهای جدید نفتی مانند قراردادهای پیش از ملی شدن صنعت نفت و دوران مصدق است، افزود: در آن زمان شرکت‌های نفتی حضور 40 تا 70 ساله در کشور داشتند و مناطق بسیاری در اختیار آنها قرار داشت.

وی ادامه داد: مالکیت و اجرا با آن شرکت‌ها بود و دولت فقط امتیاز می‌داد و 16 درصد از مخازن سهم می‌برد.
حسینی با بیان اینکه قراردادهای نفتی دنیا امتیازی، مشارکتی و خدماتی است، اظهار داشت: شرکت نفت اکنون قراردادهای خدماتی را انتخاب کرده است،‌ زیرا در آن مالکیت، نظارت و حاکمیت با دولت است و در اجرا نیز با پیمانکار مشارکت دارد.

وی افزود: در این قراردادها دولت فقط دستمزد پیمانکار را پرداخت می‌کند و بزرگ‌ترین تکلیف برای شرکت نفت حفظ مخزن است.
حسینی خاطرنشان کرد: براساس بند 14 اقتصاد مقاومتی درباره افزایش و تولید ظرفیت نفت و گاز به این تکلیف قانونی عمل می‌کنیم و ظرفیت‌های داخلی را به مشارکت می‌گذاریم.
گفتنی است وزارت نفت در حالی قراردادهای جدید نفتی را به تصویب دولت رسانده و ضمن محرمانه کردن قرارداد، اجرای آن را بی‌نیاز از تصویب مجلس اعلام کرده که با بررسی کارشناسان چندین ایراد اساسی قانونی بر آن وارد است و از همه مهمتر اینکه انفال کشور را تقدیم بیگانگان می‌کند.

به گزارش تسنیم، آلیس دروری یک تحلیلگر استرالیایی نیز با اشاره به اهمیت قراردادهای نفتی ایران نوشته است: ساز و کاری برای بررسی این قراردادها در مجلس ایران پیش‌بینی نشده و باید پرسید چرا باید یک سند حقوقی لازم‌الاجرا با چنین اهمیتی خارج از ساز و کارهای نظارتی مجلس ایران قرار گیرد.

نظر


برخی مقامات آمریکایی به طور خصوصی اظهار امیدواری کردند رفع تحریم‌ها به موقعیت روحانی و متحدان او در انتخابات کمک کند.
وال استریت جورنال در گزارشی نوشت: برخی مقام‌های آمریکایی و اروپایی به طور خصوصی، اظهار امیدواری کرده‌اند که رفع تحریم‌ها بتواند به موقعیت روحانی و متحدان او در انتخابات آتی مجلس کمک کند. برخی مقام‌های پیشین آمریکا نیز گفته‌اند که عدم تمایل دولت اوباما به اعمال تحریم‌های جدید، نگرانی از تضعیف حسن روحانی بوده است.


به گزارش سایت خودنویس که توسط برخی روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب فراری اداره می‌شود، وال استریت ژورنال گزارش داد مقام‌های آمریکایی و اروپایی امیدوارند برداشته شدن تحریم‌ها به تقویت حسن روحانی و متحدان او در انتخابات اسفندماه بیانجامد. در مقابل برخی از اعضای دموکرات کنگره که موافق توافق هسته‌ای نیز بوده‌اند، از تاخیر کاخ سفید در اعمال این تحریم‌ها ناراحت هستند و معتقدند اقدام تهران در پیش بردن برنامه موشکی‌اش می‌تواند تعادل و آرامش را در منطقه خاورمیانه به هم بزند. در همین حال، حسن روحانی نیز دستور داده که اگر تحریم‌های جدیدی وضع شود، برنامه موشکی با سرعت بیشتری به پیش برود.


نظر



?? با وارد شدن به این سایت و انتخاب شهر مورد نظر و قدرت بمب اتم میتوانید میزان تخریب بمب را پیدا کنید.

Ground Zero: Google Maps and Nuclear Weapons
http://www.carloslabs.com/projects/200903A/index.html

??انفجار بمب اتمی در شهر حیفا رو هم امتحان کنید ??


نظر

خبرناب جهادی:حیفاراباموشک میزنیم, [05.01.16 02:44]
??ننگ برسازمان ملل وحقوق بش.ر

??بد نیست نگاهی هم به پرونده مدعیان حقوق بشر و قانون مداران بین المللی و عکس العمل های آنان  بیندازیم !!!????

??طبق قوانین بین المللی سفارت ایران درلندن اشغال میشه وچند نفری هم شهید میشن.
??طبق قوانین بین المللی هواپیمای مسافربری ایران توسط امریکا سرنگون میشه .
??طبق قوانین بین المللی ایران بمباران شیمیایی میشه.
??طبق قوانین بین المللی زایران ایرانی در سال 66به خاک وخون کشیده میشن.
??طبق قوانین بین المللی سفارت ایران در کابل توسط طالبان سعودی اشغال ودیپلماتهای ان شهید میشن.
??طبق قوانین بین المللی سفارت ایران در لبنان توسط تروریستهای سعودی منفجر میشه.
??طبق قوانین بین المللی دیپلماتهای ایران در لبنان توسط اسراییل ربوده میشن.
??طبق قوانین بین المللی جزیره بحرین به اشغال نظامیان سعودی در میاد.
??طبق قوانین بین المللی دخالت ایران در سوریه ممنوع ودخالت عربستان در سوریه، عراق و یمن مجازه.
??طبق قوانین بین المللی به دو نو جوان ایرانی در فرودگاه جده تجاوز میشه.
??طبق قوانین بین المللی چند صدزائر ایرانی از جمله دیپلمات ها در منا کشته میشن.
??طبق قوانین بین المللی هزاران نفر توسط داعش تحت حمایت عربستان سربریده میشن ودهها نفر توسط سعودی گردن زده میشن .
??عربستان سعودی رییس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل میشه.
??طبق قوانین بین المللی قلدرتر ها و ستمگران باید موشک های بالستیک وسلاح هسته ای داشته باشن وما نداشته باشیم.

????طبق قوانین بین المللی ما باید سکوت کنیم و اسمش رو بگذاریم تعامل سازنده با جهان!!!
@nabjahadi


نظر

??"شیب90"!!:
آیا?? پس از کشتار حاجیان ایرانی در منا و دفن آنها....
??پس از قتل شیخ نمر رهبر شیعیان.....
??پس از توطئه نفتی(که ناتوانی اقتصادی دولت را آشکار کرد).....
??پس از تهمت های بسیار به ایران و عامل فساد خواندن کشور ما.....
پس از توهین های مکرر جوانان پولدار عرب منطقه....
آیا بس نیست حمایت از دیپلماسی ضعف(به اسم اسلام رحمانی و سیاست منطقی)؟!!!
????میدانید سفیر ما را از عربستان اخراج کرده اند ولی دولت مورد حمایت شما فقط اعمال آن ها را نظاره میکند و ????ظریف التماس دیدار با آن ها را دارد؟؟..
????باز هم به نظر شما سیاست مقتدرانه احمدی نژاد احمقانه بود؟؟؟؟
??به نظر شما چرا اهانتهای عربستان از بعد از روی کار آمدن روحانی شروع شد؟؟

بزرگ مردان دیپلماسی??

یک نفر بسیار ناهنجار نیشش باز بود
مثل نیش دلقک دربار نیشش باز بود

خارجی می دید هر جا، فوری و بی اختیار
مثل زیپ کهنه شلوار نیشش باز بود

در جواب یک سلام سرد آقای کِری
من نمی دانم چرا بسیار نیشش باز بود

داخل کشور همیشه یبس و بد خلق و عبوس
خارج اما با هزار اطوار نیشش باز بود

پاچه گیر و بد عُنُق با هموطنهایش ولی
با جهان خواران استکبار نیشش  باز بود

اخم و تخم کاترین اشتون جلوی دوربین
دیده می شد، باز لاکردار نیشش باز بود

با همه اینها که رفتند و به او گفتند: "هی
دشمن آمد تا پس دیوار" نیشش باز بود

مثل مادرمرده ها باید نشست و زار زد
کشورم تهدید شد هر بار، نیشش باز بود...
??چقدر ذلت و حقارت در این دولت??
#مجمع_اصول_گرایان

 


نظر



??اختصاصی کانال خبر ناب جهادی
??حیفاراباموشک میزنیم??

@nabjahadi

??ص7: کلاس عملیات، خیلی سخته... فکر نکنم به این زودی بتونم سر کسی را ببرم... اما خیلی به خودشون مطمئن هستند... اینقدر مطمئنند که توقع دارند بعد از گذشت سه ماه، یا با کمربند انفجاری تردد کنم یا بتونم به پلیس شریعت ملحق بشم و سر و دست مردم را قطع کنم...??

??ص8: چون تونستم ابوالاعلی را از خودکشی نجات بدم، به من سهمیه یک کنیز ایزدی تعلق گرفت... وقتی به بازار مرکزی کنیز فروش ها رفتم و کاغذم را نشون دادم، گفتند برو یکی را انتخاب کن!... دختر بدی نبود اما نگام نمیکرد و مقاومت میکرد... وقتی صورتش را با زور با دوتا انگشتم محکم فشار دادم تا با من حرف بزنه، تازه فهمیدم 12 سالشه و اسمش سوده است... چرا اینجوری شدم؟ قبلا عاطفی تر بودم... از سکس خشن خوشم نمیومد... از کودک آزاری بدم میومد... اما حالا...????

??ص9: این چند روز قلم و کاغذم پیشم نبود... یا مشغول آموزش ها بودم یا مشغول سوده... فکر میکرد داره زنم میشه اما بهش فهموندم که کنیزمه... وقتی میخواستم بیام، به بن فاروق فروختمش... الان با ده تا ماشین کاپرا داریم میریم تا اولین عملیات را در تپه های فلاتیه تجربه کنم... ما پیروز میشیم... باید اسد نابود بشه... به مرتدین و مجوس رحم نمیکنیم... الله اکبر... الله اکبر...??

??ص10: دو روز هست که زمینگیر شدیم... دو تا کاپرا را با اهلش زدند... مَشعل فقط ازش پوتینش مونده... بیسیم پیش خودمه و منم دو قدمی ابو یزید الشامی هستم... ابو یزید فرمانده پر تجربه ای هست... چچن آموزش دیده... نمیدونم خیلی شجاعه یا خیلی وحشی است... چون به خودی ها هم رحم نمیکند... ابویزید مدام به اون طرف بیسیم میگه: «زمینگیرمون کردند... باید برگردیم... اصلا نمیدونم کجا گِرا دارن...» ... میشنوم که اون طرف بیسیم میگه: «حق برگشتن نداری... تو در شرایط سختتر هم بودی... حساب بانک های لندنت الکی پر نشده... به سه تا کنیزی فکر کن که قراره از بَعل امارات بگیریم برات... واسه جهاد نکاح اومدند... خوراک خودت هستند...»????

??ص11: بالاخره از جهنم برگشتیم... ابویزید قطع نخاع شد... نفهمیدم چی شد که موجی شدم... تلفات زیاد دادیم... میگن به این خاطر بوده که به ایرانی ها خوردیم... مثل اشباح متحرک و پرسرعت بودند... اینقدر دقیق گرا میگرفتند که فکر میکردیم از وسط خودمون دارن زاویه میچینند... مگه میشه کسی مشرک و مجوس باشه اما تا آخرین گلوله اش بایسته؟!... کم آوردم... خدا با اوناست یا با ما؟!????

??ص12: دیشب اردوگاه به هم ریخت... داشتیم به فیلم سخنرانی شیخ محمد العریفی گوش میدادیم که صدای انفجار اومد... همه میدویدند و به طرف غرفه دو میرفتند... غرفه بن فاروق بود... آتش شعله ور کشیده بود... داشت همه چیز را میسوزوند... صدای زوزه آتش همه را به وحشت انداخته بود... بعدش فهمیدم که بن فاروق بی رحم خاکستر شده... سوده به خودش کمربند انفجاری بسته بوده و با خودش سه چهار نفر را کُشت... ????

??ادامه دارد...

کانال دلنوشته های یک طلبه