سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

خبرگزاری تسنیم: عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: «تفاهم سیاسی» از واژه‌هایی است که تعریف مشخصی ندارد و توافق باید در یک مرحله و با برداشته‌ شدن تمام تحریم‌ها صورت گیرد.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات دیروز سخنگوی وزارت امورخارجه درباره «تفاهم سیاسی» در مذاکرات هسته‌ای، گفت: یکی انتقادهای که درمورد تیم مذاکره‌کننده کشورمان وجود دارد، گنگ و غیرشفاف صحبت کردن در رابطه با جزئیات مذاکرات است.

وی غیرشفاف‌گویی تیم مذاکره‌کننده ایران را با اطلاع‌‌رسانی شفاف طرف غربی مقایسه کرد و افزود: این در حالی است که طرف مقابل ما در مذاکرات، جزئیات مطالب بحث شده را اطلاع‌‌رسانی می‌کند. طرف غربی حتی از رسانه‌ای شدن ارائه گزاراش خود به رژیم‌صهیونیستی نیز ابایی ندارد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تیم مذاکره‌‌کننده ایران نیز باید در مذاکرات با شفافیت مطالب را به مردم عرضه کند، افزود: گنگ صحبت کردن‌ به نفع طرف مقابل و به ضرر منافع کشور ماست. تیم مذاکره‌کننده می‌تواند با تکیه بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی "22بهمن"  با قدرت در مذاکرات هسته‌ای ظاهر شود.

شاکری خاطرنشان کرد: «تفاهم سیاسی» از واژه‌هایی است که تعریف مشخصی ندارد و معلوم نیست می‌خواهد چه چیزی را بیان کند. توافق باید در یک مرحله و با برداشته‌ شدن تمام تحریم‌ها صورت گیرد و به کار بردن اصطلاحات جدید و مبهم سودی برای ما ندارد. این قبیل اصطلاحات باعث سرگردانی مردم می‌شود و باعث می‌شود مردم متوجه نشوند چه اتفاقی در حال وقوع است.

انتهای پیام/