سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

« گروه ویژه اقدام مالی» (Financial Action Task Force - FATF) کهبه اختصار به آن FATF می گویند، سازمان بین دولتی است که در سال 1989 کشورهای عضو گروه «جی 7» برای اعمال حاکمت اقتصادی خود بر جهان تشکیل داده و لذا FATF قرارداد یا معاهده بین المللی نبوده و کشورها ملزم به حضور در آن نیستند ولیکن امروز برای کنترل برخی از دولتها از آن استفاده می کنند!

جالب اینجا است، برخی از کشورهایی که در دنیا معروف به ترور، خشونت و حمایت از تروریسم هستند، بعنوان ناظر در آن سازمان حضور دارند! (عربستان و رژیم صهیونیستی) و بلعکس، بیشترین فشارها از داخل! و خارج، به ایران وارد می شود، تا شرایط آن سازمان را که دولت ایران در لوایح چهارقلو به مجلس فرستاده، به تصویب و اجراء برساند!

 لیبرالها و روشنفکرنماها در دولت، مجلس و رسانه های زنجیره ای از تصویب لوایحچهارقلو، دو هدف را دنبال می نمایند!  

اولا می خواهند شکست در برجام را با این لوایح ضدانقلابی از اذهان مردم پاک نمایند!

ثانیا، تصویب لوایح چهارقلو، اهداف عملی برخی از شعارهای ضددینی و ضدانقلابی فتنه گران سالهای 88 و 96 را محقق می سازد! که عبارتند؛

"نه غزه نه لبنان/ جانم فدای ایران"

! "نه اسلام نه قرآن / هردو فدای ایران!

" ولذا تصویب لوایح چهارقلوی دولت در مجلس، این امکان را برای شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی فراهم می کند، تا اگر ایران، از جریان مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین، حمایت مادی نماید! بلافاصله در محاکم بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل، ایران محکوم گردد! چون جریان مقاومت لبنان و فلسطین، از نظر آنها، تروریست بوده و کمک به آنها ممنوع است!

راستی؛ آیا می دانید در 6 سال گذشته، نفت سوریه و عراق را داعش به کدام کشورها فروخته است؟!

وزنه سیاسی