سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

عجله دولت و برخی نمایندگان مجلس که قادر به تلفظ علامت اختصار(FATF) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، نیستند، مشکوک و در جهت ایجاد چالش برای افراد، اشخاص، نهادها و بسیج جهانی اسلام که توسط حضرت روح الله بنیان نهاده شده، خواهد بود! که در صورت تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان، اشخاص و افردی که از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا یا سازمان ملل، ترریسم نامیده شده و یا اسامی آنان در لیست تحریم آن کشورها قرار گرفته، بانکهای ایرانی حق همکاری و ارائه خدمات مالی

 و بانکی با آنها را ندارند!

سخنان آقای عراقچی، معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی یکشنبه مجلس درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم و ضرورت تصویب آن در مجلس، بعنوان پیش شرط سه کشور اروپایی برای آغاز مذاکره در اجراء برجام بدون آمریکا، به نگرانیها افزوده و لذا اگر به لیست اشخاص، نهادها و شرکتهای ایرانی در لیست تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا، نگاهی بیندازیم، به اهداف تعجیل دولت و برخی از وکیل الدوله های نفوذی درون مجلس، پی خواهیم برد!

بعنوان مثال؛ یکی از شرکتهای مورد تحریم آمریکا، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است، که پروژه های بزرگی همچون پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برای تکمیل پروژه خودکفایی در تولید بنزین را به پایان رسانده و دولت اعتدال، ابربدهکار به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به مبلغ بیش 30 هزار میلیارد تومان می باشد! و لذا اگر لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم، در مجلس تصویب شود، راه فرار دولت برای عدم پرداخت دیونش به قرارگاه خاتم و تکمیل پازل شیطان بزرگ، فراهم می شود!

سید یاسر جبرائیلی در این باره می گوید: «آمریکا اجرای FATF را در ایران برای این نمی‌خواهد که مشکلات روابط مالی بین‌المللی ایران حل شود. برای این می‌خواهد که سلاح مالی خودش علیه ایران دقیق‌تر کار کند. لوایح چهارگانه دولت آقای روحانی، برای بالا بردن دقت تسلیحات مالی آمریکاست.»

والسلام