سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 1400سال خدا پرستی...دوباره کوروش پرستی!
وطن دوستی یا وطن پرستی؟!


«حب الوطن من الایمان»، یعنی محبت به وطن «از» ایمان است، نه این که خودش ایمان است. کسی به وطنش محبت دارد که ایمان به خدا داشته باشد و معمولاً کسانی که شعار از «وطن» می‌دهند ایمانی به خدا و اسلام ندارند، در کوچک‌ترین امتحان‌ها خود را می‌بازند و برای اندکی منافع بیشتر، زندگی راحت‌تر، دغدغه‌ی کمتر، درگیر نشدن با مسائل و مشکلات وطن و… قید همه چیز را می زنند. اما آن کسانی که به خدا ایمان دارند، ایستادگی کرده و با تحمل تمامی مشکلات و حتی استقامت تا پای شهادت، در حفظ و استیلای وطنشان کوشا هستند.


دشمن ما کیست؟
?دشمن ما همان کسی است که کوروش و داریوش را در برابر ائمه ما مطرح کرده اند، تا من و شمای شیعه آنقدر غرق در کوروش شناسی شویم تا از شدت تعصب جاهلی و ناسیونالیسم نژاد پرستانه و میهن پرستانه خفه شویم!
تا یادمان برود که علی(ع) و فاطمه ای(س) هم  داریم!


به بهانه وطن دوستی و میهن پرستی، کوروش دوستی و داریوش دوستی را ترویج می کنیم تا جای پای خوبی برای دشمنان دینشون (ناسیونالیستها و باستانگراها و ملی گراها و زرتشتیها) درست کنیم!


به بهانه تحقیق و پژوهش و تاریخ شناسی و تاریخ دوستی مروج کفر و شرک آئین باستان شده ایم!


به بهانه عبرت آموزی از تاریخ ایران، به آنها اعتبار ببخشیم!
برخی می گویند، ما هم علی داریم و هم کوروش و داریوش!!! هر دو برایمان مهم هستند و عزیز...! هر دو برایمان مهم است! مگر می شود کوروش و داریوش را که مفاخر ملی ما هستند کنار بگذاریم!


در جواب باید گفت، کدام یک  مایه افتخار است؟ این یا آن؟ اگر مایه افتخار بود که نباید یهودیان و صهیونیست ها او را در توراتشان منجی و مسیحای خود معرفی کنند!
واعصفا!


داریم علی(ع) و آل علی چه ارزان را می فروشیم! آن هم به مشتی سلاطین و شاهانی که حتی تاریخ نیم بندی و غلو شده ای که برایشان نوشته اند، دست پخت دیگ پلوی باستانسازی و تاریخ سازی مورخان یهودی و اروپاییان ضد دین است!
علی و داریوش!
علی و کوروش!

??چه شده که حالا شیعیان،  همان علی کوروش پرست شده اند!!!
سنگ دشمنان انبیاء و آتش پرستان و سلاطین مجوس را برسینه می زنند؟!
می گویند حب وطن! نه حب دین! پس تکلیف تولی و تبری چه می شود؟!

??به نظر شما اولویت اصلی ما در دشمن شناسی چیست؟!
قاعدتاً باید خط مشیمان را از قرآن کریم بگیریم! سره دشمن شناسی قرآن این است:


??ابتدا به خصوصیات و سرگذشت و آداب و رسوم و فرهنگ و ...اقوام می پردازد! به این دلیل که آیندگان با عبرت گرفتن از این نمونه ها دچار همان اشتباه و خطا نگردند! به قول معروف: آزموده را آزمودن خطاست  ??

 

??قرآن در این باره می‌گوید:
«أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِم‏» (آل‌عمران/195) پیداست علاقه به دیار یک علاقه‌ای است که وقتی دستش را گرفتی و از وطن بیرونش کردی، به او ظلم کردی. می‌گوید: «أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِم‏» اما وطن پرستی مثل بت پرستی است. وطن دوستی بله، وطن پرستی شرک است مثل بت پرستی ...

التماس تفکر و تأمل...