سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

بسمه تعالی
بیانیه مجمع علوی وفاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین در پی اقدام به حذف سازمان بسیج دانش آموزی ازسوی سازمان ملل
امام خمینی(ره): رهبرما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها قلم وزبان ما بزرگتر است بانارنجک خودرا به زیر تانک دشمن انداخت وخودش نیز شربت شهادت نوشید.صحیفه امام-ج14-ص73
اکنون که به برکت خون شهدای عزیز ودعای مادران زینبی این سرزمین ؛ بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی انقلابی وتنها تشکل دانش آموزی دارای قانون مستقل در مجلس شورای اسلامی وتحت زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز? به خار چشم دشمنان تبدیل شده است؛ ارائه لایحه پیوستن ایران به پروتکل اختیاری!!! کنوانسیون حقوق کودک در مورد به کارگیری کودکان در منازعه مسلحانه از سوی دولت تدبیر وامید به مجلس برای ما بسیار جالب بود.
نکته ای که به خاطر آن این مطلب نوشته شده است این است که دراین پروتکل تعریف کودک عبارت است از افراد زیر18 سال که درصورت پیوستن ایران به این پروتکل اختیاری بهانه های زیادی را بابت تحریم علیه ایران به کشورهای غربی تقدیم خواهیم کرد.
این درصورتی است که رهبر معظم انقلاب
صراحتا هشدار دادند که آمریکا از رشد انقلابی دانش آموزان ما بیمناک است.امروزشما دانش آموزان امید ضد انقلاب راباید به یأس مبدل کنید؛ سربازان حقیقی انقلاب شما هستید وانقلاب چشم انتظار شماست.
از تبعات پذیرش این لایحه که مخالفت با منویات الهی رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی است می توان به حذف درس آمادگی دفاعی از دروس مدارس؛ تعطیلی بسیج دانش آموزی؛ ممنوعیت هرگونه شرکت دانش آموزان در اردو های بسیج محلات؛ ممنوعیت به کارگیری دانش آموزان درساخت فیلم ها وکلیپ هایی با موضوع دفاع مقدس که از جمله موضوعات نظامی محسوب می شود اشاره نمود.دراین مورد آخر توجه داشته باشید براساس پذیرش این پروتکل اختیاری؛ اگر کلیپ هایی نظیر ارغوان( در خصوص فرزندان شهدای مدافع حرم وترویج فرهنگ ایثار وشهادت طبق تعالیم اسلامی) که مورد تقدیر ویژه مقام عظمای ولایت قرار گرفت می تواند بهانه ای برای تحریم مجدد ایران شود.
نکته مهم این است که در جلسات مرجع ملی حقوق کودک در سازمان ملل متحد این نکته مطرح شده است که حضور کودکان زیر18 سال در دسته های مذهبی؛ خشونت علیه کودکان محسوب می شود وبنابر این در صورت تصویب چنین لوایحی درآینده
شاهد خواهیم بود به خاطر حضور کودکان در هیئات وروضه ها ایران به بهانه نقض حقوق کودک تحریم شود.
طبق تبصره 6 قانون تشکیل و توسعه بسیج دانش آموزی مصوب مورخه9\2\1375 مجلس محترم شورای اسلامی کلیه موسسات دولتی ونهادها ملزم به حمایت وهمکاری با بسیج دانش آموزی هستند. این در شرایطی است که برخی از مسئولین با این خوش خیالی که بسیج دانش آموزی رسالت فرهنگی دارد تصویب این لایحه را توجیه پذیر می دانند که باید گفت درصورت قرار گیری بسیج دانش آموزی در لیست گروه های شبه نظامی یا حتی نهادی فرهنگی که آموزش نظامی هم می دهد یا نهادی فرهنگی که درشکل دهی عقاید کودکان موثراست به عنوان ناقض این کنوانسیوت شناخته شود آن زمان پاسخ شما به مادران شهدا چه خواهدبود؟
ما دانش آموزان بسیجی ضمن توطئه دانستن این اقدام برای هدف قرار دادن بسیج دانش آموزی از مجلس محترم می خواهیم برای پنج میلیون بسیجی کرامت واقعی قائل شود؛ مبادا با گول خوردن وبی بصیرتی شرمنده شهید محمد حسین فهمیده و36 هزار شهید دانش آموز شوید.
ما خدمتگزاران دانش آموزان بسیجی در مجمع علوی وفاطمی از مجلس محترم می خواهیم ضمن نصب العین قرار دادن آیه159 سوره مبارکه
بقره که می فرماید:
وَأَنفِقُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا تُلْقُوا بِأَیْدِیکُمْ إِلَى التَّهْلُکَةِ وَأَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ

و در راه خدا، انفاق کنید! و خود را به دست خود، به هلاکت نیفکنید! و نیکى کنید! که خداوند، نیکوکاران را دوست مى دارد

مراقب حیله دشمن باشید وبا دستان خود دانش آموزان بسیجی را نابود نکنید که دراین صورت هم دراین دنیا وهم درسرای آخرت طبق قول سدید حضرت امام خمینی که فرمودند:اگر مسئولان از شما بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی‌خواهند سوخت.باید پاسخگو باشید.
اگر سازمان ملل واقعا نگران حقوق کودک است  بهتراست به وضعیت اضطراری هزاران کودک گرسنه وبدون امکانات یمنی ؛عراقی وسوری و گردان های دانش آموزی گروهک تروریستی داعش بپردازد.
درنهایت ما از مسئولین محترم تقاضا مندیم تا بار دیگر با بصیرت ؛توطئه دشمنان اسلام را خنثی کنند.
سایه امام خامنه ای مستدام
خدمتگزاران دانش آموزان بسیجی؛ مجمع علوی وفاطمی استان قزوین