سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

اولاً اینکه ما هیچ عهدی با کفار و مرتدان نداریم و شما را  کافران و هتاکان بی خردی می دانیم که هم در این دنیا ذلیل خواهید شد و هم در آن دنیا (این دنیاش با من )( اون دنیاشم قول میدم بیام قیف و قیر رو  برسونم به فرشته های عذاب )

 

همه آتئیستا و مسلمانان بدانند هیچ گاه نور و ظلمت کنار هم در یک مکان جمع نمی شن و وجود هر کدوم بودن اون یکی رو نقض می کنه پس این جا ما حتی یک لحظه بودن شما رو تحمل نمی کنیم و نسل شما رو میخشکونیم (به فضل الهی)

 

دوما جناب کسری ادعا کرده ارتش یک میلیون نفری داره و می خواد ایران رو به هم بریزه و در یک جای دیگه گفته می تونه یه کاری کنه که هزار نفر (سیخ بشن) بر علیه سپاه سایبری که البته منظورشو نفهمیدم درست .

 

جناب کسری این لحظه خوب یادت بمونه :

درآن زمان که مثل باز شکاری بالای سرت حاضر بشم ، خون تو بستر رگ هات جرات تکون خوردن نداره ، از ترس حتی نمیتونی آب دهنتو قورت بدی ، دهنت خشک میشه ،نفست به شماره می افته . جرات سلام کردن هم نداری ببینم باز هم زبون درازتو به هتاکی و ادعا باز میکنی یانه 

 

ببین بچه اربابات (آمریکا و اسرائیل انگلیس و....) با همه توانشون نتونستن همچین ادعایی بکنن که ایران رو به هم می ریزیم . تو کی هستی که همچین جسارتی به خودت دادی. این حرفتون براتون خیلی گرون تموم میشه . 

 

یه روز خودم زبون درازتو کوتاه خواهم کرد و اون روز زیاد دور نیست (به فضل الهی)

 

ما با عنایت خدای بزرگمون ایران که خوبه تمام  سرزمین های اسلامی رو از لوس وجود انگل هایی مثل شما پاک خواهیم کرد. تا جایی که تو خلوت خودت تو شب تاریک تو اتاق در بسته و تنها زیر پتو  جرات نکنی کلمه کفر و هتاکی رو به زبون بیاری  . 

ما در برخورد با شما با شدت عمل تمام  بر خورد خواهیم کرد و دیگر هیچ رحمی نخواهیم داشت.

جنگ جنگ بزرگیه به کمک همه شما نیاز داریم .

لینک جدیدسپاه سایبری ایران                   

حامی گروه های مذهبی و جهادی و دشمن کفار، اتیستها ،دواعش،شاه پرستان و مستهجن نگاران.

https://telegram.me/joinchat/C6759j60obHvT4j35NtNig