سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 با نخساییون

نیروهای خودجوش سپاه اسلام

شروع فعالیت :
تشکیل نخسا به سال 88 و در حین فتنه برای حمایت از نظام اسلامی برمیگرده که در تهران و چند شهرستان به صورت خودجوش آغاز بکار کردن و مانع از ایجاد فتنه و تحرک دشمنان خود فروخته در داخل کشور و همچنین باعث تقویت و ثبات نظام در این برهه را رقم زدند .

 اما شاخه نظامی برون مرزی از اوایل جنگ سوریه با حرکت شهید مصطفی صدر زاده (سید ابراهیم) و همراهیانش به منطقه زینبیه و شروع حرکت مسلحانه علیه تکفیری ها و داعش در مناطق تحت اشغال آنها در این منطقه شکل گرفت و به دفاع از حرم بی بی زینب س پرداختند و جانفشانی آنها تا هم اکنون و با دادن خونهای بسیار از این تشکل ادامه دارد .

نخسا در واقع یک سازمان و تشکیلات نیست یک تفکر و ایدوئولژیک هست که راوی این مطلب است که اسلام مرز نمیشناسد و تا آزادی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب اروم نمیشینه
و در این حرکت یا راهی خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت برای رسیدن به این هدف والا مسلمین حقیقی .
نخسا در تمام امور مطیع بلا شرط ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای (حفظه ا...) هست و در راه تفکر امام خمینی (ره) پا به میدان گذاشته است.

البته تفکر نخسائی خیلی قدمتش بیشتر هست و الگوهای فکری ما اشخاصی چون چمران و حاج احمد متوسلیان و حتی امام خمینی ره هستند.
به قول حاج احمد : با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد هر که می آید بسم الله هرکه نمی آید یا علی .
و الحمدلله این تفکر استکبار ستیزی خودجوش و مستقل روز به روز به هوادارنش اضافه میشه هرچند بعضی از اونها حتی کلمه نخسا رو نشنیده باشند و در تشکیلات حضور نداشته باشند .
این نام و ارم نماد و الگوی بزرگمردان بی نامی هست که برای حفظ اسلام از همه انچه داشتند گذشتند ودر تمام زمینه های سیاسی ، فرهنگی ، جنگ نرم و عملیاتهای میدانی حضور جدی دارند و توقع و چشم داشتی برای این کارها نداشته و ندارند .