سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر


 احمدی نژاد به خط زد و آن مرد وقتی به خط می زند تمام خط بازی ها کنار می رود و ناگهان تمام آن هایی که مثلا روبروی هم بودند، کنار هم قرار می گیرند؛ وقتی همه همدل می شوند علیه احمدی نژاد، دیدنی تر می شود فرزند ملت، خواستنی تر می شود مردی از جنس مردم، آن " تازه اول عشق است " که گفته بود روزی، رنگ تازه ای می گیرد، تا هر بار که هجوم ها عمق می گیرد و گسترده می شود، لبخندی بزنیم و بگوییم؛ " تازه اول عشق است! "

شاگرد ممتاز مکتب خمینی کبیر در محدوده ی حزب و جریان و این طایفه و آن قبیله متوقف نیست، و این در میان اهالی سیاستی که اصل و اساس برای شان جریان خودشان است، جرم کمی نیست. سیاست زدگان هر حرف و سخنی که از هم جریانی خودشان باشد را با لطایف الحیلی توجیه و تفسیر می کنند و آن گاه که کسی خلاف سلیقه و عقیده شان کاری کرد و حرفی زد، و آن گاه که کسی نخواست در حصار تنگ و دنیای کوچک جریان سیاسی ایشان متوقف بماند، به نحوه ی  آب خوردنش هم انگ فراماسونری و انحرافی می زنند؛  بی هول آن که از پس امروز بود فردایی!

آرزوها و آرمان های انقلاب اسلامی برای احمدی نژاد زنده تر از آن است که چونان تحلیل گران چرتکه زن، سود و زیان سیاسی نامه به رییس دولت شیطان بزرگ را بگذارد روی ترازوی جناحی و حزبی، که پای ترازوی جریان و حزب و گروه که بیاید وسط، رسانه ی مثلا انقلابی و نویسنده ی مثلا ارزشی هم به سبک لیبرال ها می گوید آن چند باری که نامه نوشتی چه شد؟ اوباما و بوش جوابت را ندادند! و تو تعجب نمی کنی که چه بر سر اینان آمده است در این سال ها که حتا حرف زدن شان هم شبیه غرب پرستان شده است، چه بر سرشان آمده که یادشان نیست که رهبر معظم انقلاب در سازمان ملل به گونه ای سخن فرمود که نماینده ی شیطان صحن سازمان ملل را ترک گفت و این اتفاقا سند حقانیت آن سخنان و حقانیت ملت انقلابی ایران بود.! تعجب نمی کنی، چون ترازو و متر سود و زیان سیاسی که بیاید وسط، کار تمام است و طوری می شود که کاملا خودکار، قبل از آن که بنگاه های رسانه ای دشمن دست به کار تخریب فرزند رشید ملت شوند، اهل ترازو رگباری می زنند.

احمدی نژاد اما قبلا تجربه کرده بود که تیرانداز تیر می انداخت و شمشیرزن تیغ می زد و یکی با کلوخ و دیگری فریاد و هیاهو و هو، و این همه علیه یک نفر و اصلا آن چه مردم را شیفته ی این یک نفر کرده است همین اتحاد همه علیه یکی ست!

پای چرتکه که بیاید وسط یادت می رود رسول مکرم صلوات الله علیه و آله، به خسرو پرویز نامه نوشت و او نه آن که نامه ی رسول را بی جواب بگذارد بلکه با بی شرمی نامه ی آن دردانه را پاره کرد و البته آن که در تاریخ گم شد و محو شد خسرو بود و آن که ماند و اوج گرفت و رشک عالمیان شد رسول اعظم است و پیام آن یگانه، و نگویید چرا چنین قیاسی؟! که فرمود رسول اسوه ی حسنه است و کمی از اتمسفر سیاست بازی خارج شوید و بخوانید تا بدانید اسوه یعنی چه و اگر کسی شد اسوه ات یعنی که قول و فعلش الگوی زندگی ات است.

احمدی نژاد به رییس دولت شیطان نامه نمی نویسد، چون اوباما تافته ی جدا بافته است، ابدا! که احمدی نژاد پیش از این بارها تاکید کرد به خدا بدبخت تر و بیچاره تر از این اوباما در دنیا نیست و تاکید کرد که او سوار اتوبوسی ست و با سرعت و با سر دارد می رود ته دره، پیام شاگرد ممتاز مکتب امام عظیم الشان برای ملت های دنیاست و برای ملت آزاده ی ایران است و دست بر قضا برای آن است که همه ببینند و بدانند که فرجام برجام چیست و ببینند و بدانند پس از این همه خوش باوری و بزک کردن دشمن، و پس از این همه تلاش شگفت برای خوب جلوه دادن اوباما، او هم دستش به خون ملت ها آغشته است و هم کمتر از سایر روسای جمهور آمریکا جنایت نکرده است.