سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

برای دستیابی به ریشه های مفاسد علمی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی در دوران انقلاب اسلامی، باید به سراغ کارگزاران بازندگی دولت هاشمی رفسنجانی در دهه 70 رفت.

زیرا در پرونده 8 ساله ریاست جمهوری رفسنجانی، کلکسیونی از انواع مفاسد به چشم می خورد و لذا مبتکر مفاسد در نظام اسلامی را باید دولت اکبر هاشمی رفسنجانی دانست و در این خصوص امکان معرفی مصادیق فراوانی از مفاسد متعدد وجود دارد !!

 

به چند نمونه از مفاسد سیاسی، امنیتی و علمی، در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسجانی اشاره کرده و قضاوت نهائی را به دوستان و همراهان همیشگی می سپارم.

در حوزه مفاسد علمی - سیاسی ؛ با گماردن موسوی خوئینی ها بر ریاست مرکز استراتژیک ریاست جمهوری، بسیاری از مفاسد سیاسی، امنیتی و علمی از طریق اعزام افرادی خاص، جهت تحصیل به کشور انگلستان و کانادا کلید خورد و آنان پس از بازگشت به کشور ؛ طرح براندازی نظام اسلامی را در فتنه سال 78 و مجلس ششم رقم زدند، که البته با حضور به موقع مردم در 23 تیر همان سال ؛ ناکام شدند !!

البته حضور و همکاری، عباس عبدی، سعید حجاریان، مجید محمّدی، علوی تبار، محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، بهزاد نبوی، محسن سازگارا، محسن آرمین، هاشم آغاجری، محسن کدیور، الهه کولایی و معصومه ابتکار، آنهم با ریاست محمّد موسوی خوئینی ها و تدریس حسین بشیریه در مرکز استراتژیک ریاست جمهوری را نباید از نظر دور داشت.

زیرا این افراد در شکل گیری، هدایت و تداوم فتنه سالهای 78 و 88 تأثیر قابل توجهی داشته اند !!

 

در حوزه مفاسد علمی ؛ که زمینه رواج حرام خوری را در بخشی از مدیران کشور نهادینه کرد، مرکز مدیریت دولتی بود، که در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی تأسیس شد.

این مرکز که مسئولیت ادامه تحصیل مدیران دولتی در مقطع کار شناسی را بعهده داشت، با فراهم نمودن امکان سود جوئی برخی مدیران در زمان برگزاری امتحانات، به قشر خاصی که بعضاً توانائی درس خواندن هم نداشتند، مدرک تحصیلی ارائه شد و سپس آنان با این مدارک، از حقوق بیشتر و جایگاه بالاتری برخوردار گردیدند !!

در همین راستا، باید مفاسد متعدد علمی- سیاسی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، را هم به پرونده مفاسد  رفسنجانی ضمیمه نمود.

زیرا این مرکز محلی برای ترویج و ارائه تفکرات لیبرالی و غربی افراد خود فروخته و معلوم الحالی همچون محمود سریع القلم گردیده، که متأسفانه در دولت اعتدال و لیبرال حسن روحانی، کرسی خطابه های غرب گرایانه سریع القلم ها به مرکز استراتژیک ریاست جمهوری هم رسید !!

 

پایان بخش این وجیزه به قسمتی از مصاحبه تند مرحم سید احمد خمینی، اخصاص دارد، که چهار روز قبل از رحلت شان خطاب به اکبر هاشمی رفسنجانی فرمودند : بعضی‌ ها همه نقاط ضعف و بی‌کفایتی خود را با هیاهو به گردن استکبار جهانی و آمریکا انداخته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند . مشکلات و مسایل ما به کارشکنی آمریکا و ضدیت صهیونیست ‌ها برمی‌گردد شکی نیست.

اما گسترش فساد اداری و رشوه ‌خواری در ادارات و مؤسسات دولتی به خودمان برمی‌گردد. اتخاذ تصمیمات نابخردانه درباره ذخایر ارزی مملکت توسط خودمان بوده است.

بماندکه اولین فساد اقتصادی و اختلاس به مبلغ 123 میلیارد تومان آن زمان که معادل همین سه هزار میلیارد تومان حال حاضر است، نیز در دولت هاشمی رفسنجانی و با هنرمندی همین جناب سیف رئیس حال حاضر بانک مرکزی و مرتضی رفیق دوست برادر حاج محسن آقا
یکی از سینه چاکان هاشمی رفسنجانی و شخصی بنام مرحوم فاضل خداداد که قربانی این پرونده شد، صورت گرفت !!

هرچند در پس پرده اشخاص دیگری حضور داشتند !!

 

هنوز فراموش نکرده ایم ؛ فساد اقتصادی غلامحسین کرباسچی دبیر کل کارگزاران بازندگی و شهردار غارتگر تهران بزرگ و پرداخت هزینه های انتخابات خاتمی و حمایت های اکبر هاشمی رفسنجانی را از وی و ...

هنوز شهرام جزایری ملعون را فراموش نکرده ایم که از صدر تا ذیل مجلس ششم و اصلاح طلبان را خریده بود و به ریش ملت میخندید .

کرسنت، استات اویل، اورینتال کیش و ...

زنگنه، نعمت زاده، آخوندی، جهانگیری، نوبخت، مرعشی و بقیه اعضای حزب رانت خوار کارگزاران بازندگی

ام الفساد و رأس الفتنه و کسی که سنگ بنای فسادهای اقتصادی سیاسی و فرهنگی و اجتماعی را در جامعه ما گذاشت، کسی نیست : جز اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی و این مریدان سینه چاک !!

پس خواهش? آدرس غلط ندهید !!

ما مثل شما آلزایمر نداریم !!

امیررضا آل حبیب