سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

??

??به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در #خط_رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند.هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است!

??امروز باید در کنار نظاممان #پشت_سر_رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. رهبر ما از چهره‌های شناخته شده انقلاب که سالیان سال در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی به سر برده.هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.

??ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هر چه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست!

??????????????????
ایشان در بخش دیگری از وصایای خود میفرمایند:

??اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است.
هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت الله خامنه‌ای است در #خط_آمریکاست!

??????????????
@basirat14velayat

??حمایت او [حسن خمینی] از #میرحسین_موسوی امری نیست که مخفی بماند

??برای بیت امام بسیار نامناسب است که از یک جریان سیاسی حمایت کند که مورد حمایت منافقین و صهیونیست هاست و می خواهد جریانی #سکولار در کشور به وجود آورد.

??کسانی‌که به‌طور رسمی حکومت سکولار می‌خواهند و مخالف حکومت ولایت‌فقیه هستند را حمایت کند، اشتباه است...

?? برای بیت‌امام بسیار نامناسب است که از یک جریان سیاسی حمایت کند که این جریان سیاسی می‌خواهد دولت سکولار روی‌کار بیاورد و مورد حمایت منافقین، آمریکا و
صهیونیست‌هاست. ...

??شما از #سران_فتنه حمایت می کنید! به مجلس عروسی اعضای اصلی فتنه ساز می روید؟ مواضع علنی و غیر علنی به نفع این افراد می گیرید! و  به دستورات و منویات رهبری در بعضی موارد عمل نمی کنید و ..........

??ممکن است شما #موسوی و #کروبی و #خاتمی و امثالهم را اکنون فتنه گر ندانید و یا 8 ماه جنگ و گریز سال گذشته را فتنه نپندارید. . اما چگونه می توانید به نفع یک جریان و بر علیه جریان دیگر تیغ بکشید؟ آنهم جریانی که مورد حمایت جنابعالی اند با 13 میلیون رای قرار دارند و جناحی که مورد غضب شدید شما هستند حداقل 24 میلیون رای دارند. یا آن دیگری که مورد حمایت شماست آرایش از آرای باطله کمتر است. آیا جنابعالی حق دارید اشراف و زعامت بیت معظم امام را که باید و در برابر همه آحاد ملت یکسان باشد را به یک گروه و دسته خاص تقلیل دهید؟


??اگر بیت امام می خواهد حرمت امام را نگه دارد باید از مناقشات دوری کند.

??خیانت موسوی به انقلاب در سنخ خیانت رجوی است.

موسوی می توانست به عنوان یک فرد خوب کار کند اما امروز لحن ادبیات و بیانیه هایش لحن رجوی را یافته است.


??قیام علیه نظام را گناهی بزرگ باید دانست  همچنان که حضرت امام خامنه ای فتنه گران گناهکار میدانند
و با ید در نظر گرفت که دشمنان از چنین اقداماتی خرسند میشوند کما اینکه مواضع رژیم صهیونیستی و بریتانیا و کاخ سفید در همین جریان فتنه سال88 طبق اسناد مشخص است.
@basirat14velayat
??کلام آخر:

??سید حسن چشم دل باز کن و راه گم گشته را از نو بجو.
#خط_امام آنی نیست که به گمراهی تو را به سمتش کشانیده اند. مردم نمی خواهند در #اردوگاه_دشمنان قدم بگذاری.
تو از سلاله پاکی، تو از خاندان امامی، تو را با حیله گران روبه صفت چه سری است؟

از تو مصرانه می خواهم به #سخنان_رهبرم با دقت گوش بسپاری و وصیت نامه امام را بارها و بارها دوباره بخوانی. باور کن سخت است برایم اینکه بگویند:

"خون خمینی در رگهای سید حسن نیست". این تعبیر بسیار گرانی است.

سید حسن بدان و آگاه باش فرسنگها #از_خط_امام_فاصله_گرفته_ای اگر روح انقلابی و مکتبی امام را برنتابی.

                                                               ??راهت را از غیر امام جدا کن...
http://www.edalatgolestan.ir/images/edalatgolestan.ir/1432381335edalatgolestan.ir.jpg
??