سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

??بازخوانی پرونده ی نفوذ??

??درمطلب قبلی اشاره شد که هفته نامه ی فرانسوی ژون آفریک هدف نهایی آمریکا در ماجرای مک فارلین را کناره گیری اجباری امام بیان کرد.

??چگونگی این اقدام، به اختصاربازخوانی می شود:

1? فضاسازی علیه حضرت امام پیرامون مسائل امنیتی به ویژه برخورد با منافقین
2? زیر سوال بردن جنگ و پیروزی های رزمندگان اسلام در جنگ
3? مقصر جلوه دادن حضرت امام در دو موضوع فوق
4? دو قطبی سازی سیاسی و اجتماعی در جامعه
5? تصویر سازی مطلوب از منتظری توسط باند مهدی هاشمی معدوم، جریان های مخالف و رسانه های بیگانه
6? سیاه نمایی از وضعیت کشور

??حاج احمد آقای خمینی در رنجنامه ای که پس از رحلت حضرت امام منتشر نمودند خطاب به آقای منتظری چنین می گویند:
«در متن وقایع انقلاب خصوصاً در جزء جزء ماجرای حضرتعالی و برخورد گرم و صمیمانه حضرت امام با شما و تلاش معظم له برای نجاتتان از چنگال توطئه گران و نفوذیها بودم»

??خطوط فوق توسط جریان نفوذ عینا از سال 1364 به بعد از سوی آقای منتظری بیان می گردید
چنانکه  آیت‏الله منتظری در یکی از مصاحبه‌های خود در بهمن‏ماه سال 1367 می‌گوید:
??«متأسفانه ما به جای عمل و حفظ ارزش‌ها، شعار دادیم و به جای بها دادن به مردم و حفظ آنان در صحنه، روزبه‌روز نیروی عاقل و فعال آنان را ناراضی و منزوی از صحنه کنار زدیم.»
«خیلی جاها گوش به حرف ندادیم، افراد عاقل تذکر دادند و در روزنامه‌ها و جراید، اعلامیه‌ها، از داخل و خارج راهنمایی و وساطت می‌کردند، اما ما قبول نمی‌کردیم. آیا در طول جنگ تحمیلی توانستیم خوب عمل کنیم یا دشمنان ما که این جنگ را تحمل کردند، پیروز از کار در آمدند؟ حساب کنیم چقدر نیرو از ایران ما از دست رفت و جوان‌ها مثل قرص ماه شهید شدند، چه شهرهایی از ما خراب شد، این‌ها را حساب کنیم بعد ببینیم اگر اشتباهی کرده‌ایم توبه کنیم. چقدر در این مدت شعارهایی دادیم که غلط بود و خیلی از آن‌ها ما را در دنیا منزوی کرد و مردم دنیا را نسبت به ما بدبین نمود. باید بفهمیم اشتباه کرده‌ایم. خیلی جاها لجبازی کردیم و شعارهایی دادیم و دنیا را از خود ترساندیم، جهانیان خیال کردند در ایران کار ما کشتن مردم است.»

??چنانکه پیداست طی این سخنان دشمن شاد کن، آقای منتظری دشمنانی که جنگ 8 ساله نابرابری را به ملت ایران تحمیل کرده بودند را پیروز حقیقی جنگ می‌داند!
همچنین بعد از برخورد با منافقین پس از عملیات مرصاد، آقای منتظری در نامه ای به امام می نویسد:
??«ما تا حال از کشتن ها و خشونت ها نتیجه ای نگرفته ایم جز اینکه تبلیغات را علیه خود زیاد کرده ایم و جاذبه ی منافقین و ضد انقلاب را بیشتر نموده ایم.»
همچنین آیت الله منتظری در نامه دیگری به امام، تندترین انتقادها را مستقیماً متوجه ایشان کرده و مدعی می‏شود که امام از علاقمندان خود منقطع شده است. وی در نامه‌ای خطاب به امام خمینی(ره) چنین می‏نویسد: «جنایات اطلاعات شما و زندان‌های شما، روی شاه و ساواک شاه را سفید کرده است. من این جمله را با اطلاع دقیق می‌گویم.»

????سرانجام امام در نامه معروف 6 فرودین 68 آقای منتظری را عزل نموده و به او چنین نوشتند:
«از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم. مثلا در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.»

??اکنون با مروری بر روند سقوط آقای منتظری به دست حلقه های نفوذی پیرامونی، آیا برخی خواص نفوذپذیر نباید از خود بپرسند کدام حلقه های نفوذ پیرامونی به دنبال تکرار سرنوشت منتظری برای انان هستند؟
#قرارگاه_عمار #یا_علی
?? https://telegram.me/amarha