سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

فهرستی که زمانی شدیداً محرمانه بود و حاوی هویت دو میلیون فراماسونر در طول تاریخ است، بناست که به زودی به صورت آنلاین منتشر شود و گستر? نفوذ این سازمان را در طبقات بالای جامعه آشکار کند

به زودی هویت فراماسونرها فاش می‌شود/افشاگری بزرگ!

به گزارش فرهنگ ما،طبق گزارش روزنام? دیلی‌تلگراف، از اسکار واید و رودیارد کیپلینگ گرفته تا دوکِ ولینگتون و لرد کیچنر همگی فراماسون بوده‌اند.

همچنین ادعاهایی مطرح است که جک چاقوکش (قاتل مخوف عصر ویکتوریا) نیز آوازه‌خوانی فراماسون بوده که با اعمال نفوذ از پیگرد او جلوگیری شده است.
سایر اعضای این فهرست شامل سیاستمدارانی نظیر وینستون چرچیل، ادوارد هفتم، جورج ششم، ادوارد هشتم، کاوشگرانی نظیر ارنست شکلتون و کاپیتان رابرت فالکون اسکات، و دانشمندانی نظیر ادوارد جنر و الکساندر فلمینگ هستند. همچنین توماس تلفور (مهندس)، هری سلفریج (تاجر) و توماس برناردو (مصلح اجتماعی) نیز در این فهرست حضور دارند.
این فهرست بناست توسط شرکت تبارشناسی “انسِستری” به صورت آنلاین منتشر شود.

میریم سیلورمن، مدیر محتوای ارشد بخش انگلستان این شرکت به تلگراف گفته است: “ما خوشحالیم که می‌توانیم چشم‌اندازی آنلاین را نسبت به سازمان به نسبت ناشناس برای مردم فراهم کنیم.”
همزمان کتاب تازه‌ای از بروس رابینسون، کارگردان و فیلمنامه‌نویس منتشر شده و وی در این کتاب مدعی شده است که جک چاقوکش (Jack The Ripper)، خواننده‌ای به نام مایکل می‌بریک بوده است.
در این کتاب با نام “The All Love Jack: Busting the Ripper”، ادعا شده است که عناصری از مراسم‌های فراماسونی در قتلهای وی قابل مشاهده است. برای مثال، نماد یک جفت قطب‌نما در صورت یکی از قربانیان او کنده شده بود.
می‌بریک و برادرش جیمز، که او هم جز مظنونان است، هر دو فراماسون بودند. همچنین دو افسر ارشد پلیس، سه پزشک پلیس و دو پزشک قانونی نیز که مسئول این پرونده بوده هم فراماسون بوده‌اند. می‌بریک از اعضای “شورای عالی فراماسون‌ها” بوده است.

رابینسون به تلگراف چنین گفته است: “فراماسونری در انگلستان آن زمان مسری بود. همان زمانی که جک چاقوکش به قتلهایش دست می‌زد، از 360 نمایند? محافظه‌کار حاضر در پارلمان، 330 نفرشان فراماسون بوده‌اند. کلیت طبق? حاکم فراماسون بودند، از وارث تاج گرفته تا خود پادشاه. فراماسونری مد آن زمان بود.”

“بخشی از اساس اخلاقی فراماسونری این است که به هر وسیله‌ای بایست از اخوت محافظت کرد و این همان چیزی است که در آن زمان اتفاق افتاد. آنها از جک چاقوکش محافظت نمی‌کردند، بلکه از سیستمی که به خاطر جک چاقوکش تهدید می‌شد محافظت می‌کردند، و برای محافظت از سیستم مجبور به محافظت از او بودند و جک چاقوکش این موضوع را می‌دانست.”
منبع:فرادید