سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر



وطن امروز/محمدرضا کردلو: واقعا خاک بر سر ضدانقلابی که 37 سال است هنوز بعضی راه‌های ابتدایی را در تغذیه ضدانقلاب داخلی در پیش می‌گیرد. پول واریز کردن به حساب نویسنده‌ها از همان جنس کارهایی است که اول انقلاب می‌کردند. «خیانت قلم» را امام(ره) تعبیر کرد برای این جماعت. گفت: «یک قلمی است که با صهیونیسم و امثال اینها روابط دارند، یک روزنامه‌ای که با بودجه آنها اداره می‌شود و خودشان تیراژی ندارند تا خود را اداره کنند، ما باید به اینها بگوییم آزاد هستید؟!... آزادی قلم است، نه خیانت قلم، آزادی بیان است، نه بیان خائنانه».


حالا 37 سال گذشته است. این حرف‌ها را امام(ره) درباره قلم‌های ضدانقلاب می‌گفت. قلم‌هایی که بر خلاف مسیر مردم می‌نوشتند. 37 سال گذشته است و هنوز این قلم‌ها پول‌بگیر از اروپای حامی داعش هستند. «یوروپن» حقیقتی است درباره این جماعت. حتی اگر در لیست منتشرشده روی اسامی‌شان را قلم بگیرند که آبروی‌شان در پیشگاه ملت نرود، لیکن پول‌ها را گرفته‌اند و آنچه اروپای حامی داعش خواسته نوشته‌اند. حالا اگر برخی در داخل به قلم‌های انقلابی کنایه می‌زنند، عیبی ندارد. تحویل بگیرند سیاه‌لشکر‌های قلمی مزدور اجنبی را!


ملت‌نشناسی و «مردم‌نشناسی» چه به روز ضدانقلاب که نیاورد! رئیس‌جمهور کشور بود. 11 میلیون رأی داشت. از کنگره آمریکا سر درآورد. در اسناد لانه جاسوسی می‌خواندم که بنی‌صدر حاضر شده بود در ازای دستمزد 1000 دلار در ماه به عنوان مشاور به سیا خدمت کند.


«خاک بر سر ضدانقلاب» تعبیر خیلی عامیانه‌ای است شاید. اما چه بگوییم به این بدبخت‌های فلک‌زده. آنها که مردم را نشناختند. این مزدورهای داخلی و قلم به مزدهای داخلی‌شان به طریق اولی «مردم‌نشناس» بودند.
حالا چه می‌نوشتند؟ معلوم است. زمینه همین قطعنامه‌های حقوق بشری را که علیه ایران صادر می‌شود همین «مزدور»ها فراهم می‌کردند. آزادی نداریم، زندانی سیاسی داریم، حقوق زنان چنین است، حقوق شهروندی چنان است و کلی گزک دیگر که دست ضدانقلاب می‌دادند، مضمون اول و آخر نوشته‌های جماعت قلم به مزد ضدانقلاب است.

لکن جای امام(ره) خالی که بگوید: «اینان که می‌گویند آزادی نداریم، همین جمله را با کدام آزادی می‌گویند».
اگر قرار بود زندانی سیاسی داشته باشیم جناب آقای مواجب بگیر اجنبی و قلم به مزد ضدانقلاب فی‌الحال آزاد بود و راست راست می‌چرخید؟


قدرنشناسی است دیگر. همراهی ملت و پای کار انقلاب ایستادن ننگ و عار است برای جماعت قلم به مزد اجنبی. همان بهتر که این لیبرال‌های خودفروخته حقوق ماهانه‌شان را از صهیونیست‌های داعش‌پرور دریافت کنند. حیف بیت‌المال مسلمین که در گلوی خائنان ریخته شود.


در مقام ادعا، مطمئن هستم که پدر آرمیتا و بابای علیرضا را همین جماعت «مزدور» با اعوجاج خود و نوشته‌های خصمانه‌شان علیه مملکت، شهید کردند. فتنه را همین قلم‌ها به راه انداختند. زمینه تحریم‌ها را همین قلم‌ها در روزنامه‌های بزک‌کننده آمریکا مصوب کردند تا بعد به دست کنگره آمریکا برسد.

همین قلم‌ها 5 سال به فرزندان حزب‌الله و سپاه محمدرسول‌الله(ص) و حاج قاسم‌ها تاختند که شما را چه به سوریه؟ همین قلم‌ها «نه غزه، نه لبنان» را آفریدند! همین قلم‌ها عاشورای 88 آبروی یک ایران را در پیشگاه مادر سادات بردند. همین قلم‌ها در دژ پولادین «استکبار»، «آمریکا»، «اوباما» و «نتانیاهو» سیاه‌لشکرهای قلمی را به روز می‌کردند تا به جان مردم بیندازند.
همین قلم‌ها هنوز مواجب‌بگیر‌ند. خاک بر سر ضدانقلاب!