سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر




? شما چه واکنشی به فاجعه منا
و خواری و ذلت بین المللی و زانو زدن ظریف جلوی یک‌ عرب وهابی در سازمان ملل و عدم صدور ویزا برای وزیر در دولت تدبیر نشان دادید؟

? شما چه واکنشی به رکود حاکم بر بازار مسکن و بیکاری چند میلیون نفری فعالان 430 شغل مرتبط با آن نشان دادید؟

?شما چه واکنشی به اراجیف مشاور دولت همچون حذف آرم الله بر روی پرچم کشور نشان دادید؟

? شما چه واکنشی به سخنان معاون پارلمانی دولت و صحبت از الگوی حجاب و آزادی لبنان و ترکیه نشان دادید؟

? اگر وزیر صنعت دولت قبل 77 سال سن می داشت و هزار میلیارد تومان ثروت و دو پسر و دختر بازرگان و عضو هیات مدیره 33 شرکت بود، فریاد وا اسلاما بر نمی آوردید ؟

? دولت قبل تنها یک وزیر سیصد میلیاردی به نام محصولی داشت و شما شرافت داخلی و بین المللی اش را بر باد دادید، الان چرا با وجود اینهمه وزیر و معاون هزار میلیارد تومانی و دو تابعیتی آنهم تابعیت آمریکا سکوت اختیار کرده اید؟

? چرا وقتی رئیس جمهور در جمع نیروی انتظامی دستور اسلام را زیر پا گذاشت و امر به معروف و‌نهی از منکر که واجب دینی می باشد را دچار شائبه کرد ، سکوت کردید؟

? چرا به سخره گرفتن اندیشه های ناب حضرت امام ره توسط مشاور نورچشمی دولت ، دکتر سریع القلم شما هیچ واکنشی نشان
ندادید ؟

? اگر دولت قبل رئیس دفتری تاجر داشت که بازرگان عمده است و سال 62 در اوج جنگ به آمریکا رفته بود و سال 1372 بعد از این که آب ها از آسیاب افتاده بود ، به کشور بر گشته بود ، الان چه واکنشی نشان می دادید؟
(دکتر نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی ایران)

? اگر در دولت قبل مشاور رئیس جمهورش باعث اختلاف بین کشور ایران و عراق و به هدر رفتن خون فرماندهان و جوانانمان در آن کشور میشد؛ شما ساکت می ماندید ؟

? اگر رئیس دولت قبل با منتقدانش با فحاشی و توهین رفتار می کرد و آنها را حواله به جهنم می داد چه می کردید ؟

? اگر احمدی نژاد هواپیمای اختصاصی و تشریفاتی جهت سفر به کشورهای خارجی استفاده می کرد؛ سکوت می کردید ؟؟

? اگر وزیر امورخارجه فرانسه که عامل ارسال خون های آلوده به ویروس ایدز و هپاتیت به کشورمان است؛ در دولت قبل به ایران می آمد و مورد استقبال گرم رییس دولت قرار می گرفت؛ شما چه می کردید ؟

? اگر احمدی نژاد اینگونه زبان روزنامه ها و سایت های منتقد را می بست و آنها را مدام تهدید می کرد؛ تحمل داشتید ؟

? اگر وزیر دولت قبل خودش باعث و بانی فساد کرسنت و جریمه 13/5 میلیارد دلاری دادگاه لاهه بود ؛ آیا دودمانش را به باد نمی دادید ؟

? به نظر شما با رئیس جمهوری که به دروغ می گوید خزانه مملکت خالیست و یارانه 45 هزار تومانی مردم مستضعف را می خواهد بعد از انتخابات مجلس قطع کند و از آن طرف میلیاردها تومان خرج استخر و سونا و جکوزی در نهاد ریاست جمهوری می کند؛ باید چه کرد ؟

آیا اگر احمدی نژاد به جای خانه 120 متری در میدان 72 نارمک مانند جناب روحانی در کاخی 2000 متری در بهترین نقطه تهران زندگی می کرد؛ شما به او نمی گفتید : از کجا آورده ای ؟؟

? آیا اگر در مدرک دکترای احمدی نژاد مانند مدرک دکترای جناب روحانی حرف و حدیث بود؛ شما ساکت می نشستید ؟

? اگر دکتر احمدی نژاد در انگلستان تحصیل کرده بود او را جاسوس و غرب زده قلمداد نمی کردید؟ اما الان تیم غرب گرای روحانی را فخر نظام می دانید !

? اگر دولت قبل برای توجیه کارهایش همه چیز را اتفاقی می دانست، حتی تلفن و ملاقات با شیطان؛ آن را به تمسخر نمی گرفتید؟

? مگر قرار نبود با احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی همه مشکلات اقتصادی حل شود ،پس چه شد؟ چرا رکود اقتصادی ، فعالان بازار را فلج کرده است؟

? یادتان باشد که امثال افرادی همچون خاتمی منحرف ، پس از اتمام دوره مسئولیتشان حتی حکم مشاوره هم از مقام معظم رهبری دریافت نکردند !!

??این سؤالات برای مرتبه اول کافیست !!
??اگر منصفانه پاسخ این سؤالها و دوگانگی ها را دادید
به جوانمردی شما ایمان می آوریم و کلاهمان را به احترام شما از سر بر میدارم .
مطلب وارده
.
***************************