سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر


برنامه روز جمعه فتیله فارق از یک اشتباه بزرگ بهانه ای شد برای شروع یک فتنه بزرگتر از سوی معاندین و بدخواهان نظام تا قبل از انتخابات سال جاری بتوانند اهداف از پیش تعین شده خود را پیاده کنند.
فتنه گران با حمایت دستگاه های امنیتی بیگانه (سیا و موساد) از سال قبل در حال تدارک و برنامه ریزی برای شروع فتنه جدیدی بودند که برای این اقدام خود نیاز به یک بهانه داشتند تا هم به نوعی به صداوسیما حمله کنند و هم فراخوانی برای شروع یک فتنه جدید بزنند تا میزان حمایت و همسویی مردم با خود را محک بزنند برای اینکه بتوانند در برنامه های بعدی خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.
جریان فتنه در دو سال اخیر اقدامات زیادی انجام دادند آنها در قدم اول سعی کردند با حمله به نیروهای ارزشی و انقلابی و همچنین مسئولین نظام آنها را نسبت به جریان انقلاب خنثی و بی تفاوت کنند تا بتوانند در زمان شروع فتنه جدید تعدادی از افرادی که پایبند به اهداف انقلاب هستند را از میدان مقابله با خود خارج کنند.

نمونه های زیادی برای این ادعا وجود دارد؛ از جمله تخریب شخصیت مسئولین انقلابی توسط روزنامه های زنجیره ای، تحریف سخنان امام خمینی (ره) و چندین و چند دلیل دیگر که نیاز به حوصله و وقت زیادی دارد.

اما سوال اینجاست که چرا جریان فتنه برای رسیدن به اهداف شوم و کثیف خود با احساسات یکی از اقوام بزرگ در کشور بازی کرده است؟

جواب این سوال را میتوانید در غیرت این مردمان بزرگ و شریف بیابید.هرچند که بقیه اقوام ایرانی (فارس،لر،عرب،بختیاری و بلوچ و ...) هم از این اتفاق پیش آماده ناراحت شدند و با هموطنان عزیزمان همدردی میکنند اما منافقین و بدخواهان نظام و انقلاب این اتفاق به وجود آمده را دستاویزی برای خود قرار دادند تا بتوانند آرامش و امنیت کشور عزیزمان را که دشمنان زیادی دارد را بر هم زنند.

همان طور که دیدید و شنیدید بلافاصله بعد از این اتفاق رسانه های بیگانه و دشمنان نظام اقدام به صدور بیانیه برای آشوب و درگیری را دادند و  اخبار دروغ و کذب سریعا از سوی این رسانه ها منتشر شد تا بتوانند آب را گل آلود کنند و برای خود ماهی بگیرند.

حتما به ذهن شما هم آمده که این سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن مختص کدام دشمن دیرینه کشور عزیزمان ایران است؟
 بله پشت پرده این اختلاف افکنی های و آشوب ها روباه پیر (انگلیس) نهفته است.

ادعاهایی که از سوی bbc فارسی مبنی بر حکومت نظامی در تبریز و کشته شدن یک جوان در جریان اعتراضات روزهای اخیر مطرح شده نشان میدهد که رسانه های بیگانه و جریان های ضد انقلاب آماده بودند تا کلید فتنه جدید را بزنند و برای اینکار نیاز به بهانه جدید داشتند که در این میان فتیله ای های برنامه کودک شبکه دو با یک اشتباه سهوی قربانی مقاصد آنها شدند.

 بینندگان رسانه ملی در طول این بیست و چند سالی که فیتیله ها بر روی آنتن تلویزیون میروند حتما به یاد دارند که آنها تا کنون به هیچ یک از اقوام کشور توهین و بی احترامی نکرده اند و هر کدام از آنها متعلق به یکی اقوام کشور بودند.

 نظر شما را به چند اتفاقی که در روز های اخیر اتفاق افتاده جلب میکنم:
حمایت و سیاه نمایی شبکه های تلویزیونی معاند مانند bbc و اپوزیسیون خارج ازکشور
http://tnews.ir/news/F10051768031.html
اعلام حمایت پان ترک ها از آشوب و اغتشاش در کشور و دعوت از مردم برای حضور در این تجمعات اعتراضی
http://www.azariha.org/?lang=fa&muid=53&item=688
اعلام حمایت مهدی هاشمی از تیم تراکتور در زندان بعد از اتفاقات اخیر
http://www.ghatreh.com/news/nn28543480/%D9%886
حضور مادر و خواهر مهدی هاشمی یعنی عفت مرعشی و فائزه هاشمی در تجمع حامیان منافقین در جلوی درب زندان اوین
http://www.fardanews.com/fa/news/463536/%D8%A86
 
اگر همه این اتفاقات را مانند یک پازل در کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد که پشت پرده اتفاقات اخیر چه کسانی و با چه اهدافی هستند.

حتما به خاطر دارید صحبتهای مادر و خواهر مهدی هاشمی را در زمان به زندان رفتن وی
عفت مرعش : انقلاب ‌از اوین آغازمی‌شود
http://jahannews.com/vdca0anyo49neu1.k5k4.html
فائزه هاشمی :انقلاب از اوین شروع شد و حالا هم همینطور است/ این همه بیگناه در زندان هستند، مهدی هم یکی از آنها!
http://meybodema.ir/?p=23300

مردم انقلابی و شهید پرور آذری زبان در سالهای بعد از انقلاب و در طول تاریخ همیشه و در تمام صحنه ها نشان داده اند که پشتیبان انقلاب و کشور هستند و هیچ وقت بازیچه دست معاندین و فتنه گران نبوده و نیستند.

?? ?? ?? ??
?? مدافعان حریم ولایت
 Telegram.me/modafeaneharimevelayat_bot