سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر
تروریست‌های تکفیری با حمایت آل‌سعود و در سایه سکوت خفت‌بار سازمان ملل متحد مردم بی‌گناه «تعز» را به وحشیانه‌ترین حالت ممکن سر بریدند و مثله کردند.


تروریست‌های القاعده و حزب‌الاصلاح که از سوی خاندان آل‌سعود حمایت می‌شوند در تازه‌ترین جنایات خود مردم بی‌گناه تعز را کشتند و اجساد آنان را آتش  زده، گردن زدند یا مثله کردند.
این جنایات وحشیانه که با حمایت غرب به رهبری آمریکا صورت می‌گیرد در سایه سکوت و انفعال خفت‌بار سازمان ملل انجام می‌شود.
سازمانی که در مقابل این جنایات سکوت و حتی آن را تأیید می‌کند همان سازمانی است که درباره توافق هسته‌ای ایران تصمیم می‌گیرد و رأی صادر می‌کند.


همزمان با قتل و کشتار وحشیانه مردم تعز و سر بریدن و مثله کردن اجساد کشته‌شدگان از سوی تکفیری‌ها، رئیس کمیته انقلابیون یمنی، سازمان ملل را مسئول تمام مشکلات مردم یمن دانست.
همزمان با جنایات وحشیانه عناصر «القاعده» و حزب «الاصلاح» در حق مردم عادی تعز، از جمله سر بریدن و مثله کردن اجساد کشته‌ها و آتش زدن زنان و کودکان و همچنین بمباران مراکز غیر نظامی و ذخایر آب و غذای مردم از سوی آل‌سعود، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابیون گفت: «ما سازمان ملل را مسئول همه مشکلات مردم خود می‌دانیم چرا که دشمن متجاوز با تکیه بر معاهده‌های این سازمان این جنایات را انجام می‌دهد.»


به گزارش ایسنا، وی افزود: سازمان ملل یا سکوت می‌کند و یا فقط به محکوم کردن اکتفا می‌کند. بمباران کردن بندر حیاتی الحدیده در سایه سکوت هولناک بین‌المللی جنایتی است که بر پیشانی تاریخ بشریت نوشته می‌شود. مردم یمن که یک بار با سلاح ممنوعه مورد هدف قرار گرفتند و بار دیگر تأسیسات حیاتی آنها بمباران شد با این اقدامات که هدف آن کشتاردسته جمعی است، مخالف هستند و کشورهای عضو ائتلاف را مسئول کشتار در یمن می‌دانند. همچنین از کمیته حقیقت‌یاب می‌خواهند تا این جنایت‌ها را رسوا و حقیقت آن را آشکار کنند.


منابع یمنی اعلام کردند که در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به شهر عمران 13 تن به شهادت رسیده و بیش از 20 تن دیگر زخمی شدند.
احزاب و گروه‌های سیاسی نیز در شهر تعز با برگزاری تظاهرات اقدامات خرابکارانه و جنایت‌های شنیع اعضای القاعده و داعش و نیروهای وفادار به عبدربه منصور هادی، را به شدت محکوم کردند.
شبکه المیادین نیز اعلام کرد که بر اثر بمباران یک رستوران و یک مکان تجاری در منطقه الضحی در جدیده دست‌کم 4 تن کشته و 21 تن زخمی شدند.


تجاوزات متعدد نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در کنار جنایات تکفیری‌ها که با حمایت غرب صورت می‌گیرد اما، موجب سکوت و انفعال مردم و ارتش یمن نشده بلکه ارتش و مقاومت یمن به مبارزه با مزدوران آل‌سعود و تروریست‌ها همچنان ادامه می‌دهد. در همین رابطه یکی از نیروهای ارتش یمن گفت: «ما خطاب به پادشاه عربستان و دیگر طاغوتیان و مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که مقاومت و پایداری ملت یمن درهم نخواهد شکست و به امید خدا جهان از شر مستکبران آزاد خواهد شد.»


وی افزود: «بمباران 30 تا 40 بار در روز ما را نمی‌ترساند و ما آماده نبرد در جبهه‌ها هستیم.»
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از «المسیره»، درگیری‌ها در استان مآرب هم ادامه دارد و تاکنون تعداد زیادی از داعشی‌ها در این درگیری‌ها به هلاکت رسیده‌اند.
درگیری‌ها در استان‌های «عدن»، «تعز» و «شبوه» در جنوب یمن بین ائتلاف القاعده و الاصلاح با نیروهای جنبش جنوب هم جریان دارد و نیروهای انصارالله و ارتش یمن نیز در عمق خاک عربستان مشغول درگیری با نیروهای عربستانی هستند.


منابع آگاه اعلام کرده‌اند که نیروهای انصارالله و ارتش یمن با موشکباران مناطق «جیزان» و «نجران» شماری از سربازان سعودی را به هلاکت رسانده‌اند به نحوی که دولت عربستان از مردم این مناطق خواسته به بیمارستان بروند و خون اهدا کنند.