سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

»» صحبت های داغ سید مصطفی میرسلیم در مسجد جامع کنی میدان هروی

»» در باره وصیت هاشمی و سند2030  یونسکو

 

 این کشور صاحب دارد و هیچ کس نباید وقایعی چون حادثه صحرای طبس را فراموش کنند*

آمریکایی ها تصمیم گرفتند با ما مستقیم وارد نبرد شوند و جاسوسان خود را آزاد کنند اما خدا آنها را زمین زد.*

* از سال 83مطالعاتی دقیق برای تدوین چند سند انجام شده که یکی از آنها سیاست های کلی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این اسناد تصویب و ابلاغ نیز شد و سند دیگر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که تصویب و ابلاغ شد و سوال اینکه چرا اجرا نشد؟

 * این در حالی است که آقایان دنبال سند مصوب یونسکو 2030 می روند که اهداف و مبانی آن با مبانی اسلامی مغایر است و تاکید بر عرفی گرایی و انسان گرایی شده است و سوال اینکه خدا و دین آیین کجا رفته است؟

* اگر جوانان ما متکی به سند 2030 پرورش یابند چیزی برای شرف شرعی و اعتقادی برایشان نمی ماند و قبول و اجرای این سند زاویه با رهبری است، گفت: کار ما با دولتی که نسبت به ابلاغیات رهبری انحراف داشته باشد پیش نمی رود.

* قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی خواهند اجرا کنند و زیر بارش روند و این زاویه پیدا کردن با اسلام است،

*ولی فقیه نماینده حضرت ولی عصر( عج)است و همه کارها باید براساس آن چه که ایشان ابلاغ می کند پیش برود و اگر قرار باشد زاویه میان دستگاه های اجرایی و رهبری ایجاد شود ما گرفتار خواهیم شد.

* وصیت صبح روز فوت هاشمی که در جلسه امور زیربنایی که رئیسش ایشان بود، بحث انجام شد و دوساعت طول کشید و ایشان روحیه بشاشی داشت. آخر جلسه ایشان گفت مشکلات کشور حل نمی شود مگر اینکه دستگاه اجرایی کشور هیچ زاویه ای با ولی فقیه نداشته باشد و سپاه و سایر دستگاهها نیز در این راستا باشند کما اینکه در دوران ریاست جمهوری من مهم بود.
و تاکید کرد: باید در راس قوه مجریه کسی را بگذاریم که مطمئن باشیم با رهبری یکپارچه است.

 * در شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح عفاف و حجاب تصویب شده ولی سوال اینکه چرا اجرا نمی شود؟ نمی خواهند اجرا کنند وگرنه از این قانون بهتر چه می خواهند.

*میرسلیم با بیان اینکه در طول این 20سال گذشته درتمام زمینه های لازم سیاست کلی تهیه کردیم ولی حسرت اجرای این سیاست های کلی به دلمان ماند و سوال اینکه آیا عدم اجرای سندی که به تایید و تاکید رهبری رسیده اعتماد به رهبری و ولی فقیه است؟

*وی با اشاره به اینکه سال 92 آقایان نزد رهبری می روند و می گویند تا تحریم هست لابد کاری نمی توانیم کنیم و باید مذاکره کنیم، تصریح کرد: فکر می کردند اگر مقابل آمریکا تسلیم شوند همه مشکلات حل می شود ولی بعد از کلی زحمت و عرق ریختن در مذاکره تحریم ها بیشتر و بداخلاقی آمریکایی ها بدتر شد

 http://namehnews.ir/fa/news/404401