سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

بچه ها این حسام الدین آشناست!

حسام الدین رو اگه خوب بشناسید کل دولت رو خوب شناختید!

حسام الدین مسئول اداره اطلاعات قم بوده و داماد آقای دری نجف آبادی و معاونت ویژه وزارت اطلاعات زمان خاتمی بوده!

حسام الدین یه آدم امنیتی تمام عیار
هست ولی تو دولتی که داعیه سرهنگ نبودن و حقوق دان بودن داره مشاور فرهنگی و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری هست!

حسام الدین  عضو هسته مرکزی ستاد انتخاباتی حسن روحانی و طراح رنگ بنفش و تصویر کلید و طراح مناظرات روحانی و جمله معروف من سرهنگ نیستم، حقوقدانم هست!

بچه ها حسام الدین ملبس به لباس روحانیت بوده ولی دیگه مثل محمود صادقی خجالت میکشه لباس پیغمبر و بپوشه و در جواب این سوال که چرا دیگه لباس روحانیت بر تن نمیکنه میگه :
کاری که من میکنم ربطی به این لباس نداره!
آخه راست هم میگه،
حسام الدین مغز متفکر عملیات تخریب و جنگ روانی دولت هست!
و به عنوان یک استراتژیست در جایی که باید افق های دوردست رو برای کشور ترسیم کنه مسئول فریب افکار عمومی و منحرف کردن آنها از خیانت های هم کیشانش هست!
حسام الدین استاد جنگ روانی هست!
این بامبول هایی که هر از چندگاهی میبینیم به خاطرش مملکت و به هم میریزند، مثل لغو سخنرانی و کنسرت و خیلی چیزهای دیگه از جیب ایشون بیرون میاد!

ایشون دشمن انقلابیون هستند و پروژه بازداشت استاد عباسی به بهانه توهین به ارتش با تقطیع سخنرانی شش سال پیش شاهکار حسام الدین بود!
بچه ها حسام الدین به عنوان یک آدم امنیتی و کسی که از بیت المال مسلمین حقوق میگیره تا حافظ و پاسبان کیان نظام و انقلاب باشه، هر روز نظام و تهدید میکنه و خط و نشان میکشه!
تا جایی که تیتر یک سایت سازمان منافقین شد!
بچه ها مثل حسام الدین نمک به حرام نباشید!
به خاطر قدرت و ثروت خون شهدا رو پایمال نکنید!
بچه ها آقا خیلی تنهاست، خیلی!

تا ظلم هست مبارزه هست، و تا مبارزه هست ما هستیم.