سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

‍  علی شاه

عَلی ماه

عَلی راه


عَلی نَصْرُمِن الله


عَلی زِمزِمه ى هَر دِلِ آگاه


عَلی عِینِ یَقینْ است


عَلی بَر هَمه ى خَلْقْ امیرالْمؤمِنینْ است


عَلی کاشِفِ هَر غَم


عَلی بَر هَمه مَرْحَم


عَلی ذِکْرِ لَبِ عیسى بن مَرْیَم


عَلی هَستى خاتَم


عَلی بَرگِ بَراتِ هَمه ى خَلْقْ ز آتَش و جَهَنَّم


عَلی اصلِ وجودْ است


عَلی روى سُجودْ است


عَلی مَعدَنِ جودْ است


عَلی رازونیازْ است


عَلی سوزو گُدازْاست


عَلی مَحْرَمِ راز است


عَلی مُهرِ قبولی نَماز است


عَلی بَرْگ و بَراتْ است


عَلی حَجُّ زَکاتْ است
عَلی تَجَلّی صفاتْ است
عَلی بابِ نِجاتْ است
عَلی حَیّ و مَماتْ است
عَلی رَمْز عُبور و مُرور از روى صراط است
عَلی ساقی کوثَر که هَمان آب حیات است
فَقَط حِیدَرِ کَرّار امیر الْمؤمِنینْ است..

پیشاپیش عید غدیر  بر همگان مبارک


نظر

 


حاصل دیپلماسی هسته‌ای دولت روحانی در سه سال گذشته برای مردم و کشور این بوده که سفره‌های مردم کوچک شده و هیچ گشایشی نه تنها در اقتصاد به وجود نیامده، بلکه چرخ صنعت و اقتصاد از بی‌حرکتی زنگ زده و از کار افتاده و در آستانه دوره تورمی، گرانی و بیکاری بیشتر هم قرار داریم.

در مقابل چرخ صنعت هسته‌ای را برای رضایت امریکا و غرب کند کرده و آن را مینیاتوری و محدود کردیم و قلب رآکتور اراک را بیرون آوردیم و سیمان ریختیم و خوشحال هستیم که آژانس و امریکا در گزارش و مواضع نوبه‌ای خود پایبندی ایران به تعهدات برجام را تأیید می‌کنند ولی از نتایج اقتصادی و برداشته شدن تحریم خبری نیست و به روابط بانکی کوچک دلخوش هستیم.

فراتر از برجام و برکات مصیبت‌‌بار آن، تعهدات بانکی جدید FATF را دادیم تا برجام‌های منطقه‌ای هم به شکل غیر مستقیم به اجرا در آید و نه تنها در 9 ماه گذشته از سوی امریکا و اخیراً انگلیسی‌ها تحریم شدیم و پول‌های ایرانی در امریکا و لندن بلوکه شد بلکه باید منتظر دور جدیدی از تحریم‌ها و بدعهدی‌های جدید امریکا و غرب هم باشیم و در نهایت، به قول دکتر صالحی که به اروپا رفته، با تمام نگرانی‌ها و خسارت‌ها، ما بردبار هستیم??

کارنامه دیپلماسی هسته‌ای تمام نشده و اتحادیه اروپا و غرب که متوجه شده‌اند مذاکره‌کنندگان ما به امتیازدهی عادت دارند، خواستار گزارش تفصیلی از ساخت قطعات سانتریفیوژهای جدید ایران می‌باشند و دکتر صالحی پذیرفته‌است که باز هم فراتر از برجام، یک هیئت‌غربی کارشناسی که هم فنی و هم سیاسی باشند، باز هم در سفر نوبه‌ای به ایران، در راستای اجرای تعهدات ما در برجام به ایران سفر کنند??

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ما پذیرفته‌اند که ما در جایگاه متهم باید فقط به تأمین رضایت غرب بپردازیم و اعتماد و درخواست‌های آنان را تأمین کنیم و به اجرا بگذاریم. نه از لغو تحریم خبری است و نه از تسهیلات بانکی و اقتصادی و نه سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و نه همکاری‌های علمی و مزیت‌ساز، بلکه فقط باید تمام امتیازات برجام و فرابرجام را با آغوش باز بدهیم و بردبار باشیم??

دهها پیش‌نویس تحریم جدید در کنگره امریکا در حال بررسی است و پازل ناتوان‌سازی ایران در تمامی زمینه‌ها در حال تکمیل شدن است. تنها راه نجات از این دیپلماسی هسته‌ای فلج‌کننده، چیزی جز تغییر نیست. تغییر در ادبیات، مواضع، تاکتیک‌ها و مهم‌تر از همه، تغییر در دیپلماسی و دیپلمات‌هایی است که منافع ملی را به حراج گذاشته‌اند، چراکه دولت روحانی، رضایت غرب را در تازیانه اقتصادی به مردم و نابودی منافع ملی قرار داده است.

 


نظر

 

این شرکت برای نفوذ از عوامل ذیل سود می برد:

1. استخدام وکلای زبر دست در کشورهای هدف، این وکلا دو وظیفه دارند اول اینکه، باید قوانین کشورشان را مطالعه کنند تا راه نفوذ از طریق  قوانین را پیدا کرده و از آن مجاری راه نفوذ شرکت را تسهیل کنند، وظیفه دیگر این حقوقدانان به ظاهر وطنی، شکایت و ایجاد درد سر برای افرادی است که به هر طریق مانع نفوذ این شرکت ها می شوند.

2. بورسیه کردن دانشجویان یا  اعطای فرصت های مطالعاتی به فارغ التحصیلانی که توان ایجاد لابی مناسب را دارند و تربیت آنها. این افراد پس از کسب آمادگی لازم به کشور خودشان گسیل داشته می شوند تا به عنوان نماینده شرکت، استاد دانشگاه و یا مسئول دولتی مجری سیاست های شرکت باشند، این اقدام با چنان ظرافتی انجام می شود که شاید خودفرد هم هیچگاه نفهمد که مهره شرکت مونسانتو بوده است.

3. مطالعه بر روی مدیران موثر یک کشور، پیدا کردن نقاط ضعف در سوابق آنها و تهدید یا اعطاء رشوه هایی مانند اقامت، هزینه سفر، بورسیه فرزندان، حقوق ثابت به مدیران مورد نظر در کشورها مثل مدیر گمرک، نمایندگان مجلس، مدیران ارشد وزارت خانه ها

4. سفارش نگارش کتاب یا مقالات به ظاهر علمی که با انتشار این مقالات، افکار عمومی و تصمیم گیران و تصمیم سازان یک کشور تحت تاثیر قرار گیرد و مقامت آنها شکسته شود.

اکنون که دو تن از مراجع محترم تقلید، با مشاوره ده ها استاد مسلم رشته های بیوتکنولوژی، محیط زیست و کشاورزی حکم عدم جواز تجاری سازی محصولات دستکاری شده ژنتیک تا حصول اطمینان را داده اند، عده ای جارچی، به جای بحث علمی و اثبات بی خطر بودن این محصولات، به دنبال دفاع از منافع شرکت مونسانت و سایر شرکت های نظام سلطه بر آمده اند، اما سوالی که افکار عمومی از این افراد معلوم الحال دارد این است که اگر این محصلات پیشرفت کشاورزی به حساب می آیند، چرا کشورهایی مثل سوئیس که شرکت سینجنتا را دارد، آلمان که بایر را دارد،  صهیونیسم جهانی که مونسانتو را دارد از کشت بذرهای شرکت های خود را در کشورهای خودشان ممانعت به عمل می آورند؟

واقعا چرا کشوری مثل روسیه که وسعتش به اندازه ای است که پرواز بین شهرهای مرزی اش با هواپیما 9 ساعت طول می کشد، کاشت این محصولات را جرم اعلام کرده اند؟


نظر

 

1- در زمان فاجعه منا چه کسی در نیویورک به سر می‌برد و حاضر نشد سفرش را برای این فوریت رها کند؟
عمه‌اوباما
مادر چاوز

حسن روحانی
فرانچسکو توتی


2- وقتی بدن‌های زنده را همراه اجساد بی‌جان شخم می‌زدند و بار کانتینر‌ها می‌کردند و هر لحظه به تعداد شهدا اضافه می‌شد، وزیر امور خارجه کدام کشور در نیویورک به سر می‌برد و تا یک هفته بعد به کشورش برنگشت؟
همه‌کشورها
کشور ما
کشور اونا
چنین کشوری نداریم


3- ماجرای حمله به سفارت عربستان چند روز بعد از حادثه منا رخ داد؟
فرداش
هفته بعدش
ماه بعدش
صد روز بعدش


4-در این صد روز فشارهای حقوقی و سیاسی دولت روحانی از چه طریقی جاری شد که کسی ندید؟

خودکار پرت میکردند به عکس ملک سلمان
رو دیوار خونه‌ش فحش می‌نوشتند
زنگشو میزدند فرار می‌کردند
می‌خواستند فشار ایمیلی وارد کنند ولی ایمیل‌هاشون سِند نمی‌شد


5-اگر ماجرای حمله به سفارت نبود این «دیپلماسی خفت بار» را پشت چه چیزی پنهان می‌کردند؟
پشت درای بسته
پشت دریا شهریست
گل پشت و رو نداره
پشت دولت قبل

6-دروغگو را کجا می‌برند؟
جهنم
جهَندم
کاخ ریاست جمهوری
همه جا بجز کاخ ریاست جمهوری?
به نقل از رسانه سیاسیون


نظر

 

کنت دمارانش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه در دوران ریاست جمهوری پمپیدو و ژیسکاردستن در کتاب خاطرات خود تحت عنوان «جنگ جهانی چهارم» درباره ایران می نویسد:

 

sarbazvelay@

«ایران یکی از ابرقدرت های واقعی «جنوب» است که دارای ذخایر عظیم نفت در قلمرو وسیع و پرجمعیت خود می باشد.امپراتوری که هزاران سال بود که به عنوان قدرت مسلط کل منطقه شناخته شده بود که بر قامت همسایگان عرب خود لرزه می افکند و به علاوه به او تعظیم می کردند و در بین این همسایگان ترس و حسادت برمی انگیخت.

sarbazvelay@

من در اولین دیدارهایم از منطقه دریافتم که هنوزهم اعراب چقدر از فارسها [ایرانی ها] می ترسند ، در حالی که آنها فقط مسلمان هستند و  ریشه قومی اعراب را ندارند.همسایگان عرب از قدرت و نفوذ ایران هراس داشتند و حتی در زمان خمینی این ترس چندین برابر شده است.در حقیقت آن ترس نتیجه نفوذ جغرافیایی است و به نوبه خود از عواقب روحیات ایرانیان سرچشمه می گیرد.آنها افراد «سرسخت» خاورمیانه هستند...»

 

sarbazvelay@

کنت دمارانش ، جنگ جهانی چهارم (دیپلماسی و جاسوسی در عصر خشونت) ، ترجمه سهیلا کیانتاژ ، انتشارات اطلاعات ، ص250

 


نظر

یادداشت روزنامه  وطن  امروز 

آری??«جگرمان سوخت»

  حسین  قدیانی

رئیس دولت اعتدال بنا به اعتراف خود، مبلغ اسلامی است که پسوند «رحمانی» را یدک می‌کشد. یعنی مثلا چند پله مهربان‌تر از «اسلام انقلابی» که بزرگ‌ترین مبلغش شخص امام راحل عظیم‌الشأن بود. حال بیاییم ببینیم این «اسلام رحمانی» فی‌الواقع چند پله مهربان‌تر از «اسلام انقلابی» است یا نه??حکایت آن مثل معروف است که «ترحم بر پلنگ تیزدندان/ ستمکاری بود بر گوسفندان»??

 القصه??دیروز که داشتم محتوای تیتر یک «وطن امروز» چهارشنبه را می‌خواندم، بیشتر متوجه عمق معنای اسلام رحمانی مدعیان #اعتدال شدم??اسلام رحمانی در مقام عمل یعنی #شجره_ملعونه سعودی، از حجاج وطن اعم از شیعه و سنی کشته بسازد و آنقدر زیاد که از این کشته، پشته بسازد، آنوقت این باشد درددل همسر شهید جگرسوخته ما که «آقای ظریف مصاحبه کرد و گفت ما با اینکه 500 شهید دادیم ولی رابطه‌مان با سعودی دچار مشکل نشده است??... ما درباره شهدای‌مان هیچ حمایتی از دولت ندیدیم??...

 

 به آنها می‌گویند «برادران سعودی»??آنها برادر می‌شوند??... اگر واکنش قاطع رهبر معظم انقلاب نبود، امکان بازگشت ابدان شهدای ما وجود نداشت...»?? و این یعنی «اسلام رحمانی»??البته معنای دقیق‌تر این اسلام، حقا که «اسلام غیررحمانی» است??طرفه حکایت اینجاست؛ شجره ملعونه سعودی برای دیوار سفارت خود گریبان چاک می‌کند، لیکن مبلغان اسلام غیررحمانی رحمانی(!) ناظر بر جان‌باختن نزدیک به 500 هموطن خود، چنان بی‌مایه و سرد، مایه می‌گذارند که خانواده این قربانیان جملگی دل پردرد داشته باشند از دست حضرات??بخوانید: «اگر سیاست دولت این است که در روابط با سعودی‌ها تنش ایجاد نشود، باید گفت در شرایطی که آنها 500 ایرانی را کشته‌اند، ما نباید پیگیری کنیم؟! به نظرم اگر حادثه تعرض به 2 نوجوان ایرانی یا حادثه جرثقیل، بدرستی پیگیری می‌شد، شاید حادثه منا پیش نمی‌آمد. بالاخره سعودی‌ها می‌فهمیدند ایران نسبت به حقوق اتباعش حساسیت ویژه‌ای دارد ولی وقتی می‌بینند پس از تجاوز به نوجوانان ایرانی، وزارت امور خارجه واکنش درستی نشان نمی‌دهد و به دنبال آن چند ایرانی در مسجدالحرام شهید می‌شوند و باز وزارت امور خارجه واکنشی نشان نمی‌دهد، حادثه منا را هم با خیال آسوده پیش می‌آورند».

 

اینک گمانم وقت مناسب‌تری برای طرح این پرسش است که آیا واقعا «اسلام رحمانی» چند پله مهربان‌تر از «اسلام انقلابی» است??البته هست و نیست! اسلام رحمانی در مواجهه با آن خون‌آشامان بی‌رحمی که «برادران سعودی» می‌خواندشان، چند پله ناقابل که چه عرض کنم، هزاران پله مهربان و اهل مماشات است، لیکن آنجا که به جان بی‌جان هموطن خود می‌رسد، آنقدر مهربانی یادش می‌رود که خانواده قربانی حج، با دلی خون بردارد بگوید: «جگرمان سوخت??» خواهرم??‌ای شیرزن داغدار??راستش را بخواهی ما هم سوختیم وقتی درددل‌های تو را خواندیم?? منتهای مراتب، این را بدان که تو تنها نیستی?? مادر شهید مدافع حرم هم دل خونی دارد از دست حضرات مبلغ اسلام مثلا رحمانی??

 

آنجا که خودتحریمی شیربچه‌های قاسم سلیمانی در سپاه قدس را کلید زد، دولت اعتدال، خیلی خوب مزد صبر این مادر شهید را داد?? سرکار خانم دکتر روح‌افزا??اگر شما از همصدایی آقایان با شجره ملعونه سعودی غمگینی، مادران شهید مدافع حرم هم از همصدایی حضرات با لعین داعشی دل خونی دارند! همصدایی با تروریست‌های تکفیری، آیا مصداقی جز این هم دارد که بردارند با دست خود، سرباز خط مقدم نبرد با حرامی‌ترین حرامیان تاریخ را اینگونه تحریم کنند??من حالا می‌فهمم چرا «بانک» دقیقا باید بر وزن «تانک» باشد??شلیک، آن هم از جناح پول بیت‌المال و پول خود مردم و آن هم به قلب بچه‌های خود این مردم که غریبانه دارند در جبهه شام می‌جنگند، بلکه پای اجنبی اصلا و اساسا به خاک پاک وطن نرسد??آری??قصه این است... و دیروز معلوم شد که بزرگان هم از دست این اسلام مثلا رحمانی و این دست‌فرمان بی‌رحم آقایان، چقدر گله دارند??

 

مهربان و رئوف و رحمانی، نه اسلام رحمانی، بلکه علمدار انقلاب اسلامی و پرچمدار اسلام انقلابی است؛ آنجا که نه از حق ایرانی می‌گذرد، نه از حق اسلام.

 


نظر


به نام خدا و برای خدا
با ضرب آهنگی که حسن روحانی با وعده جدیدی در جهت چرخیدن اقتصاد کشور شروع کرده بود، کمتر کسی فکر می کرد  که جناب روحانی مردم را سرکار گذاشته و در بازی برد-برد به نفع کدخدا(آمریکا) و بر علیه منافع ملی کشور آب در هاون می کوبد،


اما وقتی آمریکا حاضر نشد به تعهدات خود طبق برجام عمل نماید، ضرب آهنگ منافقانه به سردی گرائید و مسیر دیگری برای توطئه پسا برجامی با مدیریت آمریکا و میدانداری دولت اعتدال آغاز و خبر از برجامهای متعدد بگوش رسید، که با موضع گیری و تدبیر حکیمانه امام خامنه ای توطئه گران داخلی از برجامهای چندگانه سخن نگفتند.

 

وقتی بصورت عمیق به اقدامات دیپلماسی دولت اعتدال نگاه می کنیم، گویا توطئه ای پیچیده و سنگین و یا بقول آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، "پخت و پزی در کار است"، و لذا در پسا برجام با قراردادهای ننگینی از سوی دولت لیبرال و غربزده جناب روحانی روبرو شده ایم که هر کدام از آنها، استقلال و امنیت نظام اسلامی را به مخاطره می اندازد.


یک روز قرارداد جدید نفتی (IPC) با رویگرد خارج کردن نفت از سیطره نظام اسلامی تنظیم می کنند!
 و فردای آن روز خبر می رسد که غربزدگان دولت اعتدال، تن به ذلت کاپیتالاسیون FATF داده و خود تحریمی برخی از نهادهای نظامی، امنیتی و سازمانهای دولتی را آغاز کرده اند و جناب ظریف وزیر خارجه کشورمان هم در سخنانی ذلیلانه و از سر استیصال، به کشورهای که  حاضر به همکاری بانکی با ایران نیستند، اعلام نموده که از کدخدا(آمریکا) برایشان نامه آرام بخش می گیرد!


این صحنه ها را وقتی محققانه با رویدادهای سالهای 59 و 60 و فشارهای وارده به جریان مؤمن به اسلام و انقلاب مقایسه می کنیم، درمی یابیم که بنی صدر جدیدی رئیس جمهور است و اجازه تحویل سلاح جنگی به نیروهای سپاه و بسیج را جهت جلو گیری از پیشروی نیروهای بعثی عراق نمی دهد!


وقتی این روزها برخی از بانکها، بدستور رئیس جمهور به نهادهای انقلابی نامه ارسال می کنند که بخاطر اینکه از سوی آمریکا در لیست تحریم هستید، امکان همکاری با شما را نداریم،
 بیاد روزهای سال 60 در گرمای 50 درجه ای خوزستان می افتم، که کارخانه یخ از دادن یخ به رزمندگان اسلام خودداری می کرد!


باید به حاج حسن روحانی گفت؛ شما 85 درصد از توان هسته ای را همانند سال 82 با اجراء برجام تقدیم غرب و نفع رژیم صهیونیستی نمودید! و حاضریم مابقی آنرا هم تقدیم کدخدایتان(آمریکا) همانند رئیس جمهور لیبی نمائید، ولی دست خیانتت را از سر استقلال و امنیت کشور بردار و  پای داعش و منافقین را با اقدامات ضد امنیتی به کشور باز نکنید! مگر امروز بنی صدر رئیس جمهور است که به محاصره و تحریم نهادی انقلابی و امنیتی اقدام نموده است؟! مگر محمد رضا شاه با مجلس فرمایشی شاه ایران است، که با پذیرش شرایط FATF شاهد کاپیتالاسیون جدیدی هستیم؟!!!!

امام خمینی با بصیرتی مثال زدنی حال روز کشورمان را از اقدامات غربزدگان، چنین ترسیم کرده و فرمودند:
 «ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، کلن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت. این ها برپا دارندگان سلطه ابرقدرت ها هستند و سرسپردگانی هستند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی شوند.» (صحیفه /جلد 15 / صفحه446)
والسلام


@sarbazvelay


نظر

 

امام روح الله : من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

 آیا دوباره باید انقلاب کنیم??

با تحریم قرارگاه خاتم الانبیا توسط بانکهای ملت و سپه(واحتمالا چند بانک دیگر در آینده) نتایج برجام ملموس تر می شود

نتیجه برجام این شده که به جای غرب دولت شیخ حسن روحانی خودش مجری تحریم‌ها برعلیه مردم شده است. این باج و عقب نشینی و وادادگی در مقابل بیگانه با هدف کدام دستاورد صورت می‌گیرد؟

آیا کسب عزت مورد نظر جناب ظریف و تعامل مدنظر باغرب این بود که دولت خودش مجری خواسته‌های آنها بشود؟

غرور_ملی ایرانیان را به بهانه شکم (که از آن هم خبری نیست) به حراج گذاشته‌اند.

به نظر می رسد در 1396 به جای برگزاری یک انتخابات به "انقلاب انتخاباتی" نیازمند باشیم. پایان دادن به وضع موجود از  مسیر مردم‌سالاری دینی می گذرد.

نابودی دانش هسته‌ای
توقف رشد و توسعه علمی
تعطیلی کارخانه‌ها و صنایع بزرگ
قراردادهای بی‌سابقه و ننگین نفتی

قراردادهای ذلت بار بانکی
نفوذ و جاسوسی بی‌سابقه دشمنان
رواج بی‌سابقه فساد و فحشا در جامعه
حمله سنگین وزارت فخیمه بهداشت دولت بی‌تدبیر به طب ایرانی-اسلامی
فسادهای هزاران میلیاردی..
اشرافیگری و غارت بیت‌المال توسط برخی مدیران فاسد....

اگر دیر بجنبیم همه چیز را غرب زده ها برباد خواهند داد. برای حفظ انقلاب باید انقلابی دیگر کنیم....

 

انتشار حداکثری


نظر

 

علماء ؛ مراجع؛ ائمه جماعات ؛ شما کاری بکنید.خودیها دارند ما را میزنند.

شهید مطهری:

از خارج دنیای اسلام بر اسلام نباید ترسید؛ از داخل باید ترسید. ترس از نفاق داخلی، از نیروهایی که از مواجهه علنی با اسلام می‏ترسند و ماسک اسلام به چهره می‏زنند و هدف‏های پلید خود را زیر سرپوش شعارهای اسلامی، عملی می‏سازند، از این‏ها باید ترسید و از فریب خوردن ساده دلانِ مسلمان ؛ از این گروه منافقِ سنگ اسلام بر سینه زن»

روحانیون بیدار شوید؛الآن وقت مسئله گفتن نیست.

امام خمینی(ره):

وای بر این مملکت، وای بر این هیأت حاکمه، وای بر این دنیا، وای بر ما، وای بر این علمای ساکت، وای بر این نجف ساکت، این قم ساکت، این تهران ساکت، این مشهد ساکت؛ این سکوت مرگبار اسباب این میشود که زیر چکمه اسرائیل به دست همین بهایی ها، این مملکت ما، این نوامیس ما پایمال بشود. ای علما ساکت ننشینید...(1)

شما باید بیدار شوید، به فکر علاج بدبختیهاى مردم باشید؛ مباحثه به تنهایى فایده ندارد. مسئله گفتن به تنهایى دردها را دوا نمى‏کند.
در شرایطى که دارند اسلام را از بین مى‏‌برند، بساط اسلام را به هم مى‏‌زنند، خاموش ننشینید!
بیدار شوید و به این حقائق و واقعیت‌ها توجه کنید! به مسائل روز توجه کنید!(2)

منبع:
صحیفه نور جلد1 صفحه21 (1)
ولایت فقیه یا حکومت اسلامی ص143.(2)


نظر

بسمه تعالی
بیانیه مجمع علوی وفاطمی بسیج دانش آموزی استان قزوین در پی اقدام به حذف سازمان بسیج دانش آموزی ازسوی سازمان ملل
امام خمینی(ره): رهبرما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها قلم وزبان ما بزرگتر است بانارنجک خودرا به زیر تانک دشمن انداخت وخودش نیز شربت شهادت نوشید.صحیفه امام-ج14-ص73
اکنون که به برکت خون شهدای عزیز ودعای مادران زینبی این سرزمین ؛ بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی انقلابی وتنها تشکل دانش آموزی دارای قانون مستقل در مجلس شورای اسلامی وتحت زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز? به خار چشم دشمنان تبدیل شده است؛ ارائه لایحه پیوستن ایران به پروتکل اختیاری!!! کنوانسیون حقوق کودک در مورد به کارگیری کودکان در منازعه مسلحانه از سوی دولت تدبیر وامید به مجلس برای ما بسیار جالب بود.
نکته ای که به خاطر آن این مطلب نوشته شده است این است که دراین پروتکل تعریف کودک عبارت است از افراد زیر18 سال که درصورت پیوستن ایران به این پروتکل اختیاری بهانه های زیادی را بابت تحریم علیه ایران به کشورهای غربی تقدیم خواهیم کرد.
این درصورتی است که رهبر معظم انقلاب
صراحتا هشدار دادند که آمریکا از رشد انقلابی دانش آموزان ما بیمناک است.امروزشما دانش آموزان امید ضد انقلاب راباید به یأس مبدل کنید؛ سربازان حقیقی انقلاب شما هستید وانقلاب چشم انتظار شماست.
از تبعات پذیرش این لایحه که مخالفت با منویات الهی رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی است می توان به حذف درس آمادگی دفاعی از دروس مدارس؛ تعطیلی بسیج دانش آموزی؛ ممنوعیت هرگونه شرکت دانش آموزان در اردو های بسیج محلات؛ ممنوعیت به کارگیری دانش آموزان درساخت فیلم ها وکلیپ هایی با موضوع دفاع مقدس که از جمله موضوعات نظامی محسوب می شود اشاره نمود.دراین مورد آخر توجه داشته باشید براساس پذیرش این پروتکل اختیاری؛ اگر کلیپ هایی نظیر ارغوان( در خصوص فرزندان شهدای مدافع حرم وترویج فرهنگ ایثار وشهادت طبق تعالیم اسلامی) که مورد تقدیر ویژه مقام عظمای ولایت قرار گرفت می تواند بهانه ای برای تحریم مجدد ایران شود.
نکته مهم این است که در جلسات مرجع ملی حقوق کودک در سازمان ملل متحد این نکته مطرح شده است که حضور کودکان زیر18 سال در دسته های مذهبی؛ خشونت علیه کودکان محسوب می شود وبنابر این در صورت تصویب چنین لوایحی درآینده
شاهد خواهیم بود به خاطر حضور کودکان در هیئات وروضه ها ایران به بهانه نقض حقوق کودک تحریم شود.
طبق تبصره 6 قانون تشکیل و توسعه بسیج دانش آموزی مصوب مورخه9\2\1375 مجلس محترم شورای اسلامی کلیه موسسات دولتی ونهادها ملزم به حمایت وهمکاری با بسیج دانش آموزی هستند. این در شرایطی است که برخی از مسئولین با این خوش خیالی که بسیج دانش آموزی رسالت فرهنگی دارد تصویب این لایحه را توجیه پذیر می دانند که باید گفت درصورت قرار گیری بسیج دانش آموزی در لیست گروه های شبه نظامی یا حتی نهادی فرهنگی که آموزش نظامی هم می دهد یا نهادی فرهنگی که درشکل دهی عقاید کودکان موثراست به عنوان ناقض این کنوانسیوت شناخته شود آن زمان پاسخ شما به مادران شهدا چه خواهدبود؟
ما دانش آموزان بسیجی ضمن توطئه دانستن این اقدام برای هدف قرار دادن بسیج دانش آموزی از مجلس محترم می خواهیم برای پنج میلیون بسیجی کرامت واقعی قائل شود؛ مبادا با گول خوردن وبی بصیرتی شرمنده شهید محمد حسین فهمیده و36 هزار شهید دانش آموز شوید.
ما خدمتگزاران دانش آموزان بسیجی در مجمع علوی وفاطمی از مجلس محترم می خواهیم ضمن نصب العین قرار دادن آیه159 سوره مبارکه
بقره که می فرماید:
وَأَنفِقُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا تُلْقُوا بِأَیْدِیکُمْ إِلَى التَّهْلُکَةِ وَأَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ

و در راه خدا، انفاق کنید! و خود را به دست خود، به هلاکت نیفکنید! و نیکى کنید! که خداوند، نیکوکاران را دوست مى دارد

مراقب حیله دشمن باشید وبا دستان خود دانش آموزان بسیجی را نابود نکنید که دراین صورت هم دراین دنیا وهم درسرای آخرت طبق قول سدید حضرت امام خمینی که فرمودند:اگر مسئولان از شما بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی‌خواهند سوخت.باید پاسخگو باشید.
اگر سازمان ملل واقعا نگران حقوق کودک است  بهتراست به وضعیت اضطراری هزاران کودک گرسنه وبدون امکانات یمنی ؛عراقی وسوری و گردان های دانش آموزی گروهک تروریستی داعش بپردازد.
درنهایت ما از مسئولین محترم تقاضا مندیم تا بار دیگر با بصیرت ؛توطئه دشمنان اسلام را خنثی کنند.
سایه امام خامنه ای مستدام
خدمتگزاران دانش آموزان بسیجی؛ مجمع علوی وفاطمی استان قزوین