سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

 تفاوت قیمت کرایه ماشین از تمام نقاط مملکت به سمت مرزهای عراق 

تفاوت قیمت هواپیما 


 و  در مقابل  .....       عراقیها 

 با اخلاص تمام در مسیر کاروانها دارو ندارشون میزارن برای امام حسین (ع)

 در حالیکه نمیدونن  فردا رو چطور سپری می کنن... 
 
مملکتی که توش پر از وهابی تروریست و انتحاریه

 و در مقابل کشورما

 امنیت بی اندازه
 
کدامیک حسینی ترند
 خودتان قضاوت کنید  

به خاطر عشق به ارباب بی کفن به عزاداران و زائران حسینی  سخت نگیریم

 همگی در حال  امتحانیم

 انشاءالله سربلند  بیرون بیاییم


@sarbazvelay


نظر

افکاری ابلهانه که در ذهن بعضی وجود دارد به استعمار گران و دولت های جائر کمک میکند که وضع کشور های اسلامی را عقب مانده نگهدارند

اینها افکار جماعتیست که به ‌« مقدسین » معروفند و در حقیقت مقدس نما هستند

باید افکار انها را اصلاح کنیم و تکلیف خود را با انها معلوم سازیم !!

چون اینها دست ما را بسته اند

روزی مرحوم اقای بروجردی، مرحوم اقای حجت، مرحوم اقای صدر، مرحوم اقای خوانساری رضوان الله علیهم برای مذاکره ‌‍ در یک امر سیاسی در منزل ما جمع شده بودند

به انها عرض کردم که شما قبل از هر کار تکلیف این #مقدس_نماها را روشن کنید !!

با وجود انها مثل این است که دشمن به شما حمله کرده و یک نفر هم محکم دست های شما را گرفته باشد !!

اینها متوجه مفاسد و مفاصل نیستند

اگر می خواهید کاری انجام بدهید، حکومتی را بگیرید، مجلسی را قبضه کنید، که نگذارید فساد به وجود بیاید، آنها شما را در جامعه و مردم ضایع میکنند

قبل از هر چیز فکری برای انها بکنید

امروز جامعه ی مسلمین طوری شده که #مقدسین_ساختگی جلوی نفوذ اسلام و مسلمین را میگیرند و به اسم اسلام به اسلام #صدمه میزنند

ریشه این جماعت در حوضه های #روحانیت!! است

در حوضه های نجف و قم و مشهد و دیگر حوضه ها افرادی هستند که روحیه #مقدس_نمایی دارند و از اینجا روحیه و افکار سوء خود را به نام  اسلام  در جامعه سرایت میدهند

اینها هستند که اگر یک نفر پیدا شود بگوید بیایید زنده باشید ! بیایید نگذارید ما زیر پرچم دیگران زندگی کنیم ! نگذارید انگلیس و امریکا انقدر به ما تحمیل کنند ! نگذارید اسراییل اینطور مسلمانان را فلج کند،  با او مخالفت می کنند .

این جماعت را باید ابتدا نصیحت و بیدار  کرد، به انها گفت مگر خطر را نمیبینید ؟؟ مگر نمیبینید که اسراییلی ها دارند میزنند میکشند و از بین میبرند و انگلیس و امریکا هم به انها کمک میکنند ؟؟
 
شما نشسته اید تماشا میکنید ؟؟

 اخر شما باید بیدار شوید و به فکر علاج بدبختی های مردم باشید !!

 مباحثه به تنهایی فایده ندارد !!

مسئله گفتن به تنهایی درد ها را دوا نمیکند !!

در شرایطی که دارند اسلام را از بین میبیرند، بساط اسلام را به هم میزنند، خاموش ننشینید مانند نصرانی ها که نشستند در باره ی روح القدس و تثلیث صحبت کردند تا امدند آنها را گرفته و از بین بردند

به مسایل روز توجه کنید !!

خودتان را تا این اندازه #مهمل بار نیاورید ! شما با این اهمال کاری میخواهید که ملائکه اجنحه ی خود را زیر پای شما پهن کنند ؟؟

مگر ملائکه تن پرورند ؟ ملائکه بالشان را زیر پای امیر المومنین پهن میکنند . چون مردیست که به درد اسلام میخورد . اسلام را بزرگ میکند . با زمامداری ان حضرت جامعه ای خوشنام و ازاد و پر حرکت به وجود می اید

ملائکه برای حضرتش خضوع میکنند، برای شما که جز #مسئله_گفتن تکلیفی ندارید #خضوع معنی و مورد ندارد
.
.

هر گاه بعد از تذکر و نصیحت های مکرر بیدار نشده و انجام وظیفه نکردند معلوم میشود #قصورشان از غفلت نیست بلکه درد دیگری دارند

انوقت حسابشان طور دیگریست !!

کتاب ولایت فقیه
امام خمینی
صفحه 144 و 145


نظر

 

مسئولیت قرائت خودسرانه از نهضت امام حسین(ع) و رفت‌و‌آمد شبانه محکوم فتنه به دانشگاه با کیست ؟؟


جمعی از اساتید و پژوهشگران علم و دین دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه‌ای اعتراضی خطاب به رئیس دانشکده علوم انسانی، خواستار رسیدگی فوری به رفت و آمد شبانه محکومان فتنه به این دانشگاه و سخنان توهین‌آمیز آنان درباره عاشورا شدند.

 جمعی از اساتید و پژوهشگران علم و دین دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه‌ای اعتراضی خطاب به رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، خواستار رسیدگی فوری به رفت ‌و آمد شبانه محکومان #فتنه به این دانشگاه و سخنان توهین‌آمیز آنان درباره #عاشورا !! شدند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: دانشگاه تربیت مدرس مولود جمهوری اسلامی است که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند این مرکز علمی باید دره التاج دانشگاه‌ها باشد اما این دانشگاه تا حال حاضر زحمات زیادی را بر نظام و مردم تحمیل کرده و می‌کند که بخشی از آن مربوط به فتنه سال 88 بود.

جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه خود تاکید کردند: این دانشگاه در هفته گذشته شاهد دو اقدام ساختار شکنانه بود که اولین آن دادن اجازه سخنرانی آن‌هم سخنرانی یک طرفه به فردی موسوم به #آغاجری است که سابقه توهین به امت مسلمان ایران و مراجع شیعیان را در کارنامه ننگین خود دارد در مراسم هفته گذشته اگر از موج سنگین بی ادبی‌ها و فحش‌های او به ذاکرین و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم بگذریم سخنان وهن آلود و غربزده او در باره نهضت سالار شهیدان قابل تعقیب در قوه محترم قضایی است.

در ادامه بیانیه آمده است: وی چون عاشورا و نهضت امام حسین (ع) را صرفا یک رویداد تاریخی و بااصطلاح خودش یک برساخته تاریخی اعلام کرد «تاریخ عاشورا تابع روایت‌ها و گفتمان ها  می‌باشد در تاریخی تفسیر #چگوارایی از قیام امام حسین می شد الان باید تفسیر #نلسون ماندلایی از عاشورا ارایه کرد البته نه ماندلای مبارزه و زندان چون باید الان فعالیت مدنی کرد » با این بهانه و ادعا توهین‌های زیادی به فقهای بزرگوار تشیع نظیر #سید_مرتضی و علامه #امینی و علامه #حلی و خواجه نصیر الدین طوسی در این مراسم گردید و انها را به توجیه سلاطین ظالم متهم کرد

از نظر این روشنفکر‌نما فقهای ذکر شده با تحریف محافظه کاری واقعه عاشورا در نقش وعاظ السلاطین ظاهر شدند . چرا در مرکز شیعه به فقهای مظلوم تاریخ خونبار و سراسر مظلومیت تشیع اهانت می‌شود ؟؟

جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کردند: ورود شبانگاهی مجرم دیگری موسوم به #مصطفی_تاج زاده به همان دانشکده که از بزرگترین محکومان امنیتی و ضد انقلابی فتنه است و سوابق نامه پراکنی‌ها و توهین‌های بی شمار او به رهبر معظم و صبور انقلاب از حد تحمل گذشت دانشگاه تربیت مدرس را که باید محل علم و فرهنگ و دانش باشد خوار و خفیف کرد چون شرکت چنین فردی در دانشکده علوم انسانی خلاف امور علمی و پرستیژهای دانشگاهی است چه کسانی قصد دارند دانشگاه تربیت مدرس را در ماه‌های اینده به التهاب و آشوب بکشند ؟؟

این اساتید در بیانیه خود اعلام کردند: شایان ذکر است سال گذشته یکی از مدرسین رسمی گروه اندیشه سیاسی اسلام در این دانشکده با اظهاراتی وقیحانه #قرآن را تجربه شخصی پیامبر اسلام نامید و اصالت نهج البلاغه را منکر گردید و گفت چه کس گفته باید نماز را در وقت‌های خاص بجای اورد و چرا خدا باید افراد را به آتش در جهنم وعده دهد

سوال اکثریت اساتید مسلمان در شرایط خطیر کنونی این است که چرا هیئت ریسه دانشگاه وشورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد‌های نظارتی به این هنجار شکنی های علمی و دینی برخورد نمی‌کنند ؟؟

در پایان این بیانیه تاکید شد: مسولیت مواضع غربزده علیه نهضت عاشورا و ورود شبانگاهی و پنهانی محکوم امنیتی و هتاک به حاکمیت و ولایت فقیه در جلسات علمی دانشگاه تربیت مدرس با چه کسی است ؟؟

ما جمعی از اساتید و پژوهشگران علم و دین دانشگاه تربیت مدرس خواستار رسیدگی به موضوع هستیم و تا پاسخ گویی کامل مقامات ذیصلاح به این اقدامات پیگیری ها را ادامه خواهیم داد !!

 


نظر

گفت‌وگوی «صبح‌نو» با 3تن از نمایندگان مجلس نهم و دهم

نگرانی برای نفوذ در مجلس??

 آقای حسن نوروزی عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و عضو فراکسیون اصول‌گرایان در گفت‌وگو با «صبح نو» از وزرای معرفی شده به مجلس انتقاد کرد و گفت: بهتر بود آقای روحانی قبل از معرفی این افراد مشورت می‌گرفت. بر اساس زمزمه‌های موجود در میان نمایندگان، دو تن از وزرای پیشنهادی رأی اعتماد می‌گیرند اما دانش آشتیانی، اقبالی برای عبور از سد مجلس ندارد چراکه فتنه و نقش فعال افراد در آن از خطوط قرمز مجلس است.

وی همچنین جلسه رأی اعتماد به وزرا را آزمونی خطرناک برای مجلس دانست و تاکید کرد: تصمیم‌گیری‌ها در مجلس کنونی در برخی موارد در خلأ شکل می‌گیرد و نبود افرادی به عنوان وزنه سیاسی به جز آقای لاریجانی خطرناک است. نوروزی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس وکیل الدوله و شیپورچی‌های دولت هستند، مطرح کرد: نمایندگان باید در جلسه روز سه‌شنبه از مخالفت‌های بی معنا یا تأیید افراد از روی احساسات جلوگیری کنند چراکه رأی اعتماد به وزرا باید بر اساس مصلحت نظام صورت گیرد و رأی نمایندگان مسوولیتی شرعی دارد. این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان درباره احتمال نفوذ در مجلس و ایجاد لابی در بهارستان تصریح کرد:
ما در این زمینه نگرانیم.

 

خیال خام حامیان دولت??

??آقای بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید درباره جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی بهارستان به «صبح نو» گفت: فراکسیون امید از وزرای پیشنهادی حمایت می‌کند و من نسبت به رأی مثبت نمایندگان به این سه فرد خوشبین هستم.لاریجانی رییس مجلس هم با توجه به ارتباطاتی که با فراکسیون اصول‌گرایان دارد می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

وی از تلاش فراکسیون امید در استفاده از لابی‌ها و نفوذ افراد، روسای فراکسیون‌ها و روسای کمیسیون‌ها برای تاثیرگذاری در جلسه رأی اعتماد وزرا سخن گفت و اظهار داشت: برداشت برخی از دوستان درباره نوع نگرش رییس مجلس این است که آقای لاریجانی همراه دولت است.

فضای مبهم بهارستان درباره وزرای پیشنهادی


آقای محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز که در مجلس نهم عضو هیات رییسه بوده است، جلسه فردای رأی اعتماد به وزرا را تحلیل کرد و در گفت‌وگو با «صبح »نو گفت:

فضای کنونی مجلس درباره وزرا مبهم است و هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، نمایندگان از سه منظر متفاوت وزرای معرفی شده را بررسی می‌کنند و روز سه شنبه تصمیم گیری نهایی در صحن صورت می‌گیرد.وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان افراد را بر اساس توانایی‌های مدیریتی و سوابق و دیدگاه‌ها در حوزه‌های تعلیم و تربیت، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد بررسی می‌کنند و تا روز جلسه علنی برای تصمصیم گیری نهایی صبر می‌کنند.

 

فرهنگی تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان وزرای پیشنهادی را با نگاهی سیاسی مورد بررسی قرار می‌دهد، اما گروه آخر مصلحت اندیشی را مدنظر خود قرار می‌دهد و معتقدند تصمیم گیری آن‌ها برای 4ماه مفید صورت می‌گیرد و حتی معتقدند حضور وزرای قبلی هم ضرری نداشت.

 


نظر

 

 دوران اخیر را با نامهای مختلفی عنوان می کنند.

  یکی می گوید دوره اعتدال، یکی می گوید دوره کارگزاران، یکی می گوید دوره نرمالیزاسیون، یکی می گوید دوره پسابرجام و

اسمهای بدی نیست و هر یک گوشه ای از واقعیت را نشان می دهد.


 بهترین توصیف برای دوره ای که فساد 8000 میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان که معلمان بینوا را هدف گرفته، فساد


1200 میلیاردی در بانکهای ملی و ملت، فساد 650 میلیون یورویی یک رانتخوار و موارد بسیاری زیاد دیگری که دهها میلیارد


دلار از بیت المال چپاول کرده اند به کارکرد روزمره دولت تبدیل شده است؛ نام بهتری می طلبد.

 

 مدیریت کلان دولت بر این واقعیت ساده استوار است که تمام تصمیم گیریها از طرف حلقه های مختلف قدرت با هدف


حداکثرسازی منافع الگارشی فاسد به هر قیمت انجام می شود و مردم به طور کلی جایگاهی ندارند و تنها رعیت هستند.

 این وضعیت یک اسم ساده بیشتر ندارد که بهتر از هر عنوان دیگری واقعیت امروز ایران را نشان می دهد و آن هم چیزی


نیست جز «دوره مال مردم خوری»


نظر

 

رئیس بانک مرکزی گفت:... برای نظام بانکی خیلی سنگین بود(1395/8/2)

1) پرداخت 5 هزار میلیارد تومان وام به به یکی از اعضای باند حسین فریدون با سود یک درصد


2) پرداخت حقوق صدها میلیون تومانی به مدیران بانک‌ها مانند علی صدقی، علی رستگار و...


3)جولان اعضای #باند_سرخه‌ای‌ها در بانک‌های کشور و دریافت بی حساب و کتاب وام‌های نجومی


4) اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی از بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان


5)  افزایش وام قرض الحسنه ازدواج از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان


درست حدس زدید: گزینه پنجم!

 


نظر

یه روز حسن کلیدساز راه افتاد
هلک و هلک رفت آمریکا!

وضعیت اونجا رو که دید
توی دلش گفت: عجب پیشرفتی!
عجب کشوری
چه رفاهی
چه نظمی
چه سیستم اداری منظمی
چه تشکیلاتی......
آخ ؛ راستی
مرگ بر امریکا

بعد رفت پیش اوباما و ازش پرسید:
بابا دمتون گرم!
شما چکار کردین که اینقدر پیشرفت کردین؟ البته مرگ بر آمریکا!

اوباما گفت:
ببین!
کارهای ما مثل کارهای شما هرتی پرتی نیست!
ما وقتی می خوایم وزیر انتخاب کنیم
از همشون تست هوش می گیریم
باهوش ترین و به درد بخورترین اونها رو انتخاب می کنیم
نه هر ننه قمری رو بیاریم بکنیم وزیر!
الان برات تست می کنم حالشو ببر

اوباما زنگ زد به هیلاری کلینتون گفت:
هیلاری جان!
عزیزم یه نوک پا بیا دفتر من، کارت دارم

از اونجا که اوباما مثل کلیدساز نبود
هیلاری با آرامش و سر فرصت رفت پیش اوباما

نه اینکه هول کنه و آب دستشه بذاره زمین!

اوباما به هیلاری گفت:
یه سوال ازت می پرسم ، 30 ثانیه زمان داری که جواب بدی؟

اون کیه که زاده ی پدر و مادرته، اما برادرو خواهرت نیست؟!!

حسن کلیدساز خودش هم هنگ کرد
و توی جواب موند
که یهو هیلاری گفت:
خوب معلومه؛ خودمم دیگه!

کلیدساز کف کرد و سریع برگشت ایران
و مرگ برآمریکا گویان زنگ زد به ظریف وزیر خارجه
و گفت: آب دستته بذار زمین بیا اینجا کارت دارم!

وقتی ظریف اومد کلیدساز کلی داد و هوار راه انداخت و حنجره پاره کرد که:
خاک بر سرت!

آخه این چه وضع مملکته؟
این چه وضعیه!؟
مثلا تو وزیر امور خارجه ای؟!
خجالت بکش!
یه سوال ازت می پرسم
سه روز فرصت داری جواب بدی
وگرنه می فرستمت گواتمالا !!

بعد پرسید :
اون کیه که زاده ی پدر و مادرت هست، اما برادر و خواهرت نیست؟

ظریف عزا گرفت که عجب سوال خفنی!
خلاصه رفت و هر چی فکر کرد چیزی به ذهنش نرسید

یهو یادش افتاد بره پیش حجاریان
از نخبه هایی که چند سال قبل بازنشسته اش کردن!!
و از اون بپرسه

وقتی حجاریان رو دید گفت:
ای بدبخت غربزده
بگو ببینم
اون کیه که زاده ی پدر و مادرت هست، اما خواهر و برادرت نیست؟

حجاریان سریع گفت: خوب معلومه، خودمم دیگه!

ظریف کلی حال کرد
و از ذوقش سریع رفت پیش حسن کلیدساز
و گفت: کجایی حسن من که جواب رو پیدا کردم

کلیدساز گفت: خوب بگو ببینم اون کیه که زاده ی پدر و مادرت هست، اما خواهر و برادرت نیست؟

وزیر خارجه گفت: خوب معلومه
اون حجاریانه دیگه!!!!

کلیدساز عصبانی شد و داد زد:
نه احمقِ خاک برسر!!
نه گیجعلی منگل!!

اون هیلاری کلینتونه!!!!

هیلاری کلینتون!!!!

 

 


نظر

 

 پیراهنهایشان را تکّه تکّه کردندو گفتند: این جملات را روی لباسهای ما هم بنویسید!

امام خامنه ای: یکی از جوانانی که در بوسنی مجاهدت کرده بود، برای من نقل می‌کرد: وقتی که در زمینه‌ی اسکناسهای جمهوری اسلامی، جوانان بوسنیایی عکس شهید «فهمیده»، پسرک فداکار سیزده ساله را دیدند، متوجّه شدند روی پیشانی‌اش چیزی بسته است. پرسیدند: این چیست؟ گفتم: این علامت بسیجیهای ماست که در میدان جنگ و جهاد فی‌سبیل‌الله، پیشانی‌بند می‌بستند.

آن وقت جوانان مسلمان بوسنیایی صف کشیدند، لباسها و پیراهنهایشان را تکّه تکّه کردند و پیش ما آوردند و گفتند: این جملات را روی لباسهای ما هم بنویسید!

 ما نوشتیم و آنها به پیشانی‌شان بستند و ندای الله‌اکبر این‌طور در قلب اروپا طنین انداخت. همه‌ی دنیا هم با آنها مبارزه می‌کنند... نتیجه‌ی مجاهدتِ با #ایمان به خدا همین است. 74/7/22


نظر

 

چکیده سخنرانی حجت الاسلام حاج سعید احمدی

یک : (عاشورا؛ عرصه ی جهاد اصغر)
از منظر رسول گرامی اسلام (ص) و تعالیم اسلامی، جهاد در برابر دشمنان دین خدا جهاد اصغر است و جهاد بزرگ تر(اکبر) جهاد با نفس است،  و عاشورا نیز عرصه ی جهاد اصغر است !

اما تاسوعا ... ما تا به حال از حقیقت باطنی یوم العباس به صورت اکمل  بهره مند نشده ایم.

دو : ( شاید کار به عاشورا نرسد ... )
شاید عده ای در تاسوعا رفوضه شوند و کارشان به عاشورا نرسد، از محتوای  یکی از نامه های عبیدالله ابن زیاد به عمر ابن سعد (علیه العنة) این برداشت می شود که پسر سعد دستور دارد در روز تاسوعا قضیه را تمام کند و کار به فردایی که عاشوراست  نرسد، در جریان فعالیت های قمر منیر بنی هاشم (ع) در کربلا، نقش آفرینی سردار سپاه حسین (علیه السلام) در روز تاسوعا بسیار چشمگیر و خطیر است؛ در حدی که تاسوعای عباس بسیار سخت تر از عاشورای او بود...! و عباس در تاسوعا رفوضه نشد.

سه : (امان نامه)
تاسوعا عرصه ی #جهاد_کبیر است؛ عباس ابن علی گذشته از اینکه در عرصه ی جهاد اصغر در روز عاشورا غوغایی به پا کرده است در روز تاسوعا نیز از پس جهاد کبیر هم بر آمده و پیروز گشته «عباس امان نامه را نپذیرفت» لذا این فرزند رشید امیرالمؤمنین درجاتی از عصمت را نیز داراست.

حالا اگر امتداد عاشورا را بگیرم تا برسیم به امروز، تحلیل این آنچنان دشوار نیست تا بفهمیم که بعید است استکبار با جهاد اصغر به سراغ ما آید، چرا که شهدای هشت سال دفاع مقدس ما شاهدی بر این مدعا هستند که استکبار تا کنون رفوضه ی جهاد اصغر بوده است.

چهار : (ما در تاسوعا هستیم)
این روزها #استکبار با جهاد کبیر به میدان آمده ! و ما اگر بخواهیم در جهاد کبیر برنده باشیم باید  عینیت ابلیس را متذکر شویم و به او یک « نه » محکم بگوییم، عینیت شیطان امروز بلا شک آمریکا و تفکر صهیونیزم است. بازنده ی جهاد اکبر دیگر عاشورا ندارد و پرونده ی او در تاسوعا مختومه اعلام شده است !

ترس جریان_نفاق نیز از همین موضوع است که تاسوعا تحلیل شود و خواسته ی او این است که جهاد اکبر مغفول بماند

این روز ها جهاد کبیر یعنی #استکبار_ستیزی !!

حالا عجیبِ قضیه این است که وقتی دشمن شناسایی می شود و مواضع ولی به صراحت بیان می شود، عده ای هستند که می گویند :

« شما توهم توطئه دارید !!! »

پنج : (تاسوعا پلی برای فیض شهادت)
هر کس طالب فیض عاشوراست باید از تاسوعا عبور کند تا به آن برسد

 تاسوعا یعنی استکبار ستیزی، جاده ی #برجام را همین تفکر ضد تاسوعایی صاف و هموار کرد؛ همان تفکری که مبتنی برآن از کربلا درس مذاکره (!) خارج می شود !

کربلا درس #مذاکره نیست، مذاکره یک بار در #صفین، معاویه آفرید، بس است. توطئه ای که هست بسیار قویست و ما اگر جهاد کبیر را ببازیم دیگر اصلا نیازی به جهاد اصغر نخواهد بود، و این می طلبد  که مؤلفه های قوی شدن در مجاهدت کبیر را بشناسیم و مراقب باشیم که چه به خوردمان می دهند.

عاشورا یک خط سیراست از ابتدای تاریخ تا انتهای آن؛ شهید مطهری فرمود شمر زمانه ات را بشناس

اما حالا تا میخواهی شمر زمان را معرفی کنی مکرر بگویند مجلس امام حسین را سیاسی نکنید !!!!

شش : (در علقمه و قتلگاه نمانیم...)
تاریخ کربلا ی حسین افسانه نیست و ما باختیم اگر تاریخ روز عاشورا را بدون تاسوعا تفسیر کنیم. کسی که جهاد کبیر کرده می تواند جهاد اصغر را انجام دهد؛ کسی که در تاسوعا برنده شده است میتواند عاشورایی شود یا بشود مدافع حرم.

ولله حیف است از این همه معارف سیدالشهدا(ع) فقط در روضه گیر کنیم و نتوانیم بواسطه ی آنها ضربه ای به استکبار بزنیم !

هدف از عزای سیدالشهدا(ع) تلطیف سری است که در عاشورا نهفته است و مسیر روشن سعادتمندی ماست که باید با صراحت بیان شود؛

در نهایت اگر به جهاد اصغر رسیدیم به حول الله همه را قلع و قمع خواهیم کرد و اگر هنوز وقتش نرسیده است :

 « جهاد کبیر » را در پیش داریم !!

 29 ام مهرماه  1395 ه.ش/ 18 ام مح الحرام 1438 ه.ق



 


نظر

"آن روزی را که امریکا(یا انگلیس) از ما تعریف کند باید عزا گرفت؛ آن روزی که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند، معلوم می شود در ما اشکالی ایجاد شده است. آن ها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کارمان را انجام دهیم."(امام خمینی) [1]

در کمال تاسف خبر اعطای جایزه سالانه موسسه سلطنتی روابط بین الملل انگلیس (چتم هاوس،را بخاطر تلاش "ارزنده" آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران!! به همراهی  وزیر خارجه دولت مستکبر امریکا در رسانه های جهان و در داخل کشور منتشر گردید.

این جایزه بخاطر توافق برجام که بنا به باور آن ها موجب بهبود روابط بین المللی شده است اعطا می گردد!! برجامی که به اعتراف مذاکره کنندگان دولت "تدبیر و امید" هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشته و کلاه گشادی سر دولت و ملت ایران گذارده شده است!! آیا نباید جناب آقای ظریف از اعطای این جایزه شرمنده ملت ایران باشد؟ و آیا نباید بنا بفرموده امام راحل عزا بگیرد که یک نهاد انگلیسی- صهیونیستی به ایشان جایزه ملکه انگلیس، این پیر استعمار را به او اعطا کرده است؟

نهادی که در دشمنی و خصومتش هم چون شورای روابط خارجی امریکا در حوادث و اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم چون فتنه 88 بر همگان معلوم است، آیا نباید به جای تبریک به آقای ظریف تسلیت گفت؟

توصیه می کنم جناب آقای ظریف هر چه زودتر طی یک بیانیه ای این جایزه ننگین را مسترد داشته و این لکه ننگ را از دامان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پاک نماید و در عین حال به جای اینکه منتقدین برجام را متهم به هم گامی و هم صدایی با صهیونیست ها بکند و بنوعی فرافکنی نماید از ایشان عذر خواهی نموده و به توصیه حضرت امام رجوع کنند که چه اشکالی در راهبرد انتخابی وجود داشته که امروز استکبار و صهیونیسم بین المللی نه تنها ایشان را مورد تمجید و تشویق قرار می دهند بلکه او را مستحق دریافت جایزه هم می دانند!!

البته قابل پیش بینی بود که سیاست وادادگی "دولت تدبیر و امید"  در مقابل مستکبرین جهانی به همین نتیجه ختم می گردد. آنجا که قبل از آغاز مذاکره با دولت های مستکبر، آنها را "کدخدا" و خود را رعیت پنداشته، آنجا که قدرت آنها را آنچنان بالا برده که "می توانند با یک بمب سیستم دفاعی ما را نابود کنند" و آنجا که با راه اندازی کمپین اعلام می کنند "هر توافق بدی بهتر از عدم توافق است" و آنجا که همه خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشته و به این توصیه رهبری بی توجهی می کنند که "امریکا قابل اعتماد نیست" و ساده لوحانه همه تعهدات خود را در زمینه از کار انداختن تاسیسات هسته ای به یکباره انجام می دهند و بعد منتظر می شوند تا لطف و عنایت دولت مستکبر و مغرور امریکا شامل حال  کشور گردد و به تعهدات خود در قبال رفع تحریم ها عمل کند.ولی آن دولت مستکبر در قبال خواهش ها و تمناهای امثال دکتر ظریف نه تنها ذره ای از مواضع خود در عدم اجرای تعهدات روی کاغذ و رفع تحریم ها عدول نکرده بلکه بر فشار های خود و غصب و چپاول اموال و دارائی های این ملت مصر بوده و بر آن می افزاید.

بقول یکی از اندیشمندان که می گفت برای سیاستمداران حاکم تفاوتی میان اشتباه و خیانت نمی باشد زیرا که نتیجه آن یکسان است و باید دولتمردان و سیاستمداران مراقب باشند که حتی از راهبرد آزمون و خطا هم احتراز کنند که حاصل آن می تواند برای یک ملت خطرناک و دردسرساز باشد. بلاتردید تاریخ دیپلماسی کشور از مذاکرات هسته ای و توافق برجام و دنباله های آن هم چون FATF و IPC و... و گردانندگان آن ها بخوبی یاد نخواهد کرد و در عین حال چون پرده ها کنار رود و اسرار پشت پرده این اقدامات بر ملت ما که عمرش طولانی باد مکشوف گردد قضاوت مثبتی نسبت به دیپلمات های امروز جمهوری اسلامی نخواهند داشت و بهمین جهت توصیه می گردد چنانچه جناب آقای ظریف به قضاوت تاریخ اهمیت می دهند راهبرد غلط خود را که منجر به توافق برجام شده است اصلاح نموده و در عین حال از قبول جایزه ملکه پیر استعمار انگلیس خودداری کنند.

*منوچهرمحمدی

پی نوشت ها:

[1] . صحیفه امام،جلد 18،صفحه 242