سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 
1-خواندن زیارت اربعین


2-غسل اربعین وتوبه (قبل از نماز ظهر)


3-بعد از نماز صبح صد مرتبه(لاحول ولاقوة الا بالله علی العظیم)


4-هفتاد مرتبه تسببحات اربعه


5-بعد از نماز ظهر سوره والعصر بعد هفتاد مرتبه استغفار


6-غروب چهل مرتبه لا الة الا الله


7-بعد از نماز عشاء سوره یاسین هدیه به سیدالشهدا


<<التمـــــآس دعآی مخصوص>>



نظر

       

 

یک کودک شیعه اهل ترکمن ارادت خاص خود به ابا عبدالله الحسین (ع) را به گونه ای متفاوت بیان کرد.

 

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کودک شیعه ترکمن که منزلشان در آتش طمع نیروهای اقلیم کردستان بطور کامل سوخته، روی دیوار سوخته نوشته: یاحسین...اموال ما فدای حسین! 
عشق متفاوت  به امام حسین ع توسط یک کودک





انتهای پیام/

 


نظر

 

انصراف از ثبت نام خودروهای مشمول طرح تسهیلاتی امکان پذیر نیست و در صورت انصراف هیچ پولی به متقاضی پس داده نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اعطای تسهیلات خرید خودروی داخلی که از نیمه آبان ماه سال جاری کلید خورد منجر به ثبت نام 110 هزار متقاضی برای خرید خودروی ایرانی شد،این طرح که قرار بود شش ماه ادامه داشته باشد اما در ششمین روز خود به خاطر استقبال بی سابقه مردم  متوقف شد.

در میان سیل ثبت نام کنندگان متقاضی برای خرید خودرو در این طرح کسانی نیز بودند که پس از ثبت نام و پرداخت مبالغ تعیین شده، خواستار انصراف و دریافت پول‌های واریز شده به حساب شرکت‌های خودرو ساز ایرانی شدند.
بطوریکه این موضوع در چند روز گذشته تبدیل به یک مشکل برای شرکت‌های خودروسازان و نیز متقاضیان انصرافی شده است چراکه بر اساس قرار داده‌های توافق شده میان شرکت‌های خودرو ساز با متقاضیان امکان هیچ گونه استرداد پول و وجه ریخته شده وجود ندارد.
بر پایه این گزارش یکی از متقاضیان انصرافی در تماس تلفنی با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در روزهای اجرای طرح اعطای تسهیلات برای خرید خودرو اقدام به ثبت نام یک خودرو تندر کرده، اظهار داشت: پس از آنکه به دلایل شخصی از بازپرداخت اقساط وام دریافتی عاجز شدم به ناچار به نمایندگی سایپا در استان خوزستان مراجعه نمودم و خواستار انصراف از خرید خودروی ثبت نامی خود شدم.
وی افزود: مسئولان نمایندگی یاد شده با بیان اینکه درحال حاضر امکان استرداد وجه ریخته شده من وجود ندارد به من اعلام کردند که ممکن است این پول در سه ماه آینده پرداخت ویا شاید هرگز پرداخت نشود.
همچنین یکی دیگر متقاضیان انصرافی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه وی قصد داشته خودروی ثبت نامی خود را به نام شخص دیگری ثبت کنند و از این طریق انصراف دهد گفت: متاسفانه نمایندگی یکی از شرکت‌های خودروساز به من گفت که به هیچ وجه امکان چنین کاری نیز برای نمایندگی‌ این خودرو سازی وجود ندارد.

در همین ارتباط این موضوع را از دست‌اندرکاران شرکت‌های خودرو ساز پیگیری و علت را جویاشدیم که این افراد با اشاره به اینکه چک‌های دریافتی از متقاضی به بانک‌ها داده می‌شود و در قبال آن از بانک پول به حساب شرکت‌های خودرو ساز واریز می‌شود از عدم امکان بازگرداندن پول‌های متقاضیان انصرافی بر اساس چک‌های این افراد سخن گفتند.
 به گفته خودرو سازان پس از انجام ثبت نام برای خرید خودرو با استفاده از تسهیلات دولتی، مقادیر بسیار زیادی چک به بانک‌ها فرستاده شد که درحال حاضر امکان پیداکردن این چک‌ها درمیان انبوهی از چک برای بانک وجود ندارد.
بر پایه این گزارش دیگر امکان انصراف از خرید خودروهای مشمول طرح تسهیلات دولتی برای متقاضیان امکان پذیر نیست و به قول معروف خودروهای ثبت نامی همانند آش کشک خاله است که چه بخواهی و چه نخواهی باید اقساط آن را بپردازید.
گفتنی است اینکه بانک‌ها نمی‌توانند از میان انبوهی از چک‌های دریافتی از شرکت‌های خودرو ساز، چک متقاضیان انصرافی را جدا کرده و به شرکت‌های خودرو ساز ارجاع دهند جای بسی تعجب دارد و حکایت از ان می‌کند که سیستم بانکی کشور و نیز شرکت‌های خودرو ساز همانند خودروهای خرده فروش و بقالی‌ها هستند که عموماً با این جمله که جنس خریداری شده پس گرفته نمی‌شود عملاً حق هرگونه فسخ قرار داد را ازمشتری می‌گیرند.
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

نظر

  

مقام های روسیه از آزمایش موفق نسل جدید هواپیماهای فرماندهی استراتژیک که «روزقیامت» نامگذاری شده خبردادند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، در حالی که نیروی هوایی روسیه به عملیات خود علیه مواضع تروریست ها در سوریه ادامه می دهد، آزمایش‌های دولتی "مجتمع هوایی نسل دوم فرماندهی استراتژیک روسیه" که براساس هواپیمای ایلیوشین 80 ساخته شده، با موفقیت خاتمه یافت و این هواپیما تا آخر سال جاری میلادی تحویل وزارت دفاع روسیه داده خواهد شد.

به جز روسیه، فقط آمریکا دارای چنین مجتمع هوایی است. شرکت متحده ابزارسازی روسیه روز سه شنبه گزارش کرد که مجتمع هوایی فرماندهی استراتژیک برای استفاده در شرایط استقرار ضربتی نیروهای مسلح، نبودن تاسیسات فرماندهی در زمین و همچنین در صورت از کار افتادن مقرهای فرماندهی و مراکز و خطوط ارتباطی در زمین طراحی و ساخته شده است.

بر اساس اطلاعیه این شرکت، مجتمع هوایی فرماندهی استراتژیک دارای مشخصات منحصر به فرد و بی‌نظیری است که امکان فرماندهی استراتژیک تمام انواع و رده‌های نیروهای مسلح را تامین می‌کند.

دوام زیاد، تحرک، اطمینان، طراحی خوب و مصرف اندک انرژی از جمله مزایای نسل جدید مجمتع هوایی فرماندهی است.

براساس این گزارش مجمتع هوایی فرماندهی چنان طراحی شده که می‌تواند فرماندهی عالی نیروهای مسلح، گروه عملیاتی افسران ستاد کل ارتش و متخصصان گروه فنی مسئول کار تجهیزات ویژه هواپیما را بپذیرد. مشخصات فنی این مجتمع امکان می‌دهد فرماندهی نیروهای زمینی، دریایی، هوا ـ فضا و همچنین نیروهای موشکی استراتژیک از داخل آن انجام شود.

انتهای پیام/

نظر
در چهارمین شماره از بررسی روزنامه های صبح کشور به سراغ روزنامه های "آفتاب یزد"، "اعتماد" و "کیهان" رفتیم.
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به سراغ چهارمین شماره از بررسی روزنامه های صبح کشور می رویم. روزنامه های اصلاح طلب آفتاب یزد و اعتماد و روزنامه اصولگرای کیهان میهمان این شماره ما هستند.

"آیت‌الله هاشمی" میانجی سیاسیون

روزنامه "آفتاب یزد" امروز طی یادداشتی با عنوان "هاشمی میانجی همگرایی شود" از لزوم وحدت سیاسی حول آیت الله هاشمی رفسنجانی در کشور سخن گفت. در ابتدای این نوشته آمده است: " با مرور سطحی اوضاع خاورمیانه و البته نگاهی اجمالی به سیاست داخلی ایران، متوجه آن خواهیم شد که «وحدت» شاید یکی از مهم ترین نیازهای امروز جمهوری اسلامی در سطوح سیاسی و اجتماعی است. بدیهی به نظر می رسد که این نیاز، معلول سیاست های واگرایانه دولت احمدی نژاد در این سطوح بود که نتایجی جز پراکندگی نیروهای سیاسی اجتماعی و خانه نشین شدن عقلای مملکت و در نهایت رسیدن به لبه پرتگاه برای کشور نداشت."

نویسنده این یادداشت با انداختن توپ به قول خودش ویرانی های کشور به داخل حیات خلوت احمدی نژاد می گوید: "روحانی در سال 92 توانست با ایجاد مثلث «هاشمی - رئیس دولت اصلاحات - ناطق» و البته نوع سیاست ورزی خود، حمایت اصلاح طلبان و متعاقب آن جامعه مدنی و همچنین اصولگرایان متنفذ و معتدلی همچون ولایتی و لاریجانی را با خود همراه سازد تا با پشتوانه ای قوی در مسیر تعامل با نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام گام بردارد و در جهت ایجاد حاکمیت یگانه تلاش کند. "

نگارنده یادداشت مزبور در ادامه از سیاست حسن روحانی برای انتخابات مجلس دهم این چنین رونمایی می کند: "لزوم همگرایی بین اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو جهت قطب سازی در برابر قطب تندرو سیاسی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

همگرایی یا «وحدت سیاسی» که یک سر طیف آن را ناطق نوری و لاریجانی به نمایندگی از معتدلین اصولگرا و سوی دیگر آن را رئیس دولت اصلاحات و هاشمی رفسنجانی به نمایندگی از اصلاح طلبان و اعتدال گرایان می توانند تشکیل دهند.«وحدت سیاسی» با حفظ هویت گفتمانی در شرایط امروز برای جلوگیری از تشکیل مجلسی ناکارآمد و تندرو."

در بخش پایانی این نوشته از نقش آیت الله هاشمی برای همگرایی نیروهای سیاسی این چنین یاد می شود: "هرچند که در محافل سیاسی، اظهارات بعضاً متناقضی از رقابت یا همگرایی میان دو جریان اصلاح طلب و اصولگرای میانه به میان آمده است اما به نظر می رسد جریان سیاسی نزدیک به دولت راس آن آیت الله هاشمی باید در این برهه نقش «میانجی» را جهت متقاعد ساختن رهبران سیاسی دو طیف اصلاح طلب و اصولگرایان معتدل برای همگرایی در انتخابات اسفندماه ایفا نماید. هاشمی باید پرچم دار تشکیل «قطب اعتدال گرایی» متشکل از اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو در مقابل «قطب تندروی» در این برهه از فضای سیاسی اجتماعی ایران شود."

روزنامه ها در یک نگاه:

اصولگرایان سردرگم!؟

روزنامه "اعتماد" امروز طی گزارشی با نام "اصولگرایان سردرگم‌تر از همیشه" ادعاهایی را درباره فعالیت های انتخاباتی جریان اصولگرا و سردرگمی آن ها برای مجلس دهم مطرح کرد. در مقدمه گزارش آمده است: "آخرین صورت وضعیت اصولگرایان برای انتخابات مجلس کمتر نشانی از همگرایی و وحدت دارد. پس از تجربه ناموفق سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای برگزاری جلسات وحدت میان اصولگرایان، سه ضلعی پایداری، موتلفه و ایثارگران تلاش‌های انتخاباتی خود را آغاز کرد.

برگزاری جلسات متعدد میان این سه حزب اصولگرا کم‌کم صدای دیگر چهره‌های این جریان را به اعتراض بلند کرد. آنها معتقد بودند قرار نیست سه حزب برای یک جریان تصمیم بگیرند. به همین دلیل اصولگرایان تصمیم گرفتند شورای همگرایی تشکیل دهند. با این حال شورای همگرایی هم به سرنوشتی عجیب دچار شد و حالا اصلا معلوم نیست چنین شورایی تشکیل شود. میانه این سردرگمی‌ها برخی از اصولگرایان نیز پرچم شورای فقها بلند کردند و خواستند محور فعالیت را تقدیم سه آیت‌الله کنند. آیات مصباح، موحدی کرمانی و یزدی حالا کم‌کم تبدیل به مرجع تصمیمات شاخه‌ای از اصولگرایان شده‌اند که نه اکثریت هستند و نه بازیگران اصلی را تشکیل می‌دهند."

این گزارش در ادامه به خبر روز شنبه هفته نامه صدا مبنی بر ائتلاف آیت الله مقتدایی، علی لاریجانی، علی اکبر ولایتی و علی اکبر ناطق نوری این گونه پرداخت:" اصولگرایان روز شنبه یک شوک دیگر هم دریافت کردند. جلسه‌ای که نشریه صدا نزدیک به حزب کارگزاران به آن پرداخت و از نشست علی اکبرناطق نوری، علی اکبر ولایتی، علی لاریجانی و مرتضی مقتدایی خبر داد. حالا صف‌بندی‌های اصولگرایان بر خلاف نمایش وحدت‌شان آشکارتر از قبل شده است.با این وجود آنها در فاصله کمتر از سه ماه مانده به انتخابات هنوز در حال ایده‌پردازی برای چگونگی دستیابی به مکانیزم وحدت هستند. "

این گزارش در پایان می گوید: " اصولگرایان در حالی به استقبال انتخابات می‌روند که باید در شرایط فعلی کار ساختارهای عملیاتی و اجرایی ستاد انتخاباتی خود را انجام دهند اما هنوز درگیر سازماندهی مکانیزم وحدت هستند. تجربه ناکام جلسات وحدت، مذاکرات سه ضلعی و حالا هسته مرکزی و شورای هماهنگی نشان می‌دهد ادامه این روند نمی‌تواند آینده چندان موفقی پیش روی آنان قرار دهد."

روزنامه ها در یک نگاه:

فتنه‌گران دلواپس!

روزنامه کیهان امروز در گزارشی تحلیلی با عنوان "وقتی اصحاب فتنه آمریکایی - اسرائیلی نگران سلامت انتخابات می‌شوند" به رفتار دوگانه برخی اصلاح طلبان در رعایت قانون و قانون مداری پرداخت. در ابتدای این گزارش آمده است: "با نزدیک شدن به انتخابات فعالیت جریان‌های سیاسی برای ورود به مجلس دهم و نیز خبرگان رهبری تشدید شده است ولی آن چه که این روزها عجیب به نظر می‌رسد داعیه قانون گرایی از سوی کسانی است که سابقه روشنی در فتنه 88 داشته و هنوز عملکرد آنها از یادها و خاطره‌ها نرفته است، این گروه همزمان با سخن گفتن از ضرورت توجه به مر قانون از سوی دیگر نیز روند تشکیک در سلامت انتخابات به بهانه‌های مختلف را آغاز کرده‌اند تا نشان دهند همچنان بر صراط سابق قدم می‌زنند . نگاهی به گروه‌ها و احزابی که این روزها فعال شده‌اند نشان از آن دارد که مدعیان اصلاح‌طلب همراه و همگام با فتنه که بسیار تلاش دارند که سابقه آنان در قضایای بعد از خرداد 88 به فراموشی سپرده شود این روزها میان‌دار قانون‌گرایی و توجه به مر قانون شده‌اند."

روزنامه ها در یک نگاه:

در ادامه این گزارش با اشاره به شکایت روزنامه های اصلاح طلب مبنی بر به هم خوردن سخنرانی تنی چند از چهره های اصلاح طلب در شهرهای مختلف کشور و با نگاه به نوشته روزنامه اعتماد در این زمینه، این چنین می گوید:"بگذارید از شنبه هفته گذشته آغاز کنیم ؛ روزنامه‌های زنجیره‌ای در آغاز هفته به مراسم مجوز‌دار اصلاح طلبان چند روز پیش از آن پرداخته و از اینکه گروهی به این مراسم مجوز‌دار حمله کرده بودند شکایت و گله کرده و فریاد وا قانونا سر دادند. 

روزنامه اعتماد در شماره شنبه 30 آبان خود در یک متن ادبی و شعر مانند نوشت «عصر پنجشنبه دشت ورامین همه‌چیز آماده بود. نه برای نشست اصلاح‌طلبان این منطقه بلکه برای آنهایی که برای بر هم ریختن یک مراسم قانونی برنامه غیرقانونی داشتند. از قبل بنر چاپ کرده بودند. یکی، دو تا هم نبود. چندین بنر منتشر کرده بودند و با میکروفن و دوربین و حتی نماینده مجلس به مقابل محلی رفتند که قرار بود یک تجمع قانونی با مجوز برگزار شود. از یک روز قبل تهدید به تجمع کرده بودند. یک روز پیش از مراسم از همه دعوت کرده بودند تا علیه یک مراسم قانونی به خیابان بیایند."

این گزارش در ادامه به قانون گریزی ها و قانون ستیزی های حزب اعتماد ملی در سال 88 این چنین می پردازد: "حزب اعتماد ملی یکی از احزاب اقماری اصلاح طلبان است این حزب که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با دبیر کل خود به میانه میدان آمده بود با شکستی سهمگین روبرو شده و بعد از انتخابات یکی از پایه‌های فتنه عظیم آمریکایی – انگلیسی – صهیونیستی 88 شد. 

با وجود این سابقه معین و روشن حزب اعتماد ملی در روزها و ماه‌های گذشته برای انتخابات اسفند 94 فعال شده و قائم مقام این حزب از ضرورت احترام به قانون و عملکرد سالم نهادهای اجرایی و همچنین شورای نگهبان سخن می‌گوید. "

در ادامه این نوشته آمده است:" اصلاح طلبان همزمان با طرح موضوع ضرورت قانون گرایی چنان چه ذکر شد تشکیک در سلامت انتخابات را نیز پیگیری می‌کنند و این خود از طنزهای تلخ روز گار است. 

مرتضی الویری که در انتخابات 88 رئیس کمیته غیرقانونی صیانت از آرای یکی از نامزدهای فتنه‌گر بوده و در جریان فتنه پس از انتخابات نیز دستگیر و پس از چند ماه به قید وثیقه آزاد شد در گفت‌وگو با آنا از پول‌های بادآورده‌ای سخن می‌گوید که به همراه دو عنصر رد صلاحیت و تطمیع به کمک مخالفین اعتدالیون و اصلاح‌طلبان آمده و نتیجه انتخابات را رقم می‌زند!

سخن گفتن اصلاح طلبان از پول‌های بادآورده انسان را یاد موضوع پول‌های کثیف می‌اندازد که در ماه‌های گذشته از سوی وزیر کشور مطرح و اصلاح طلبان آن را پیگیری کردند و با مشخص شدن جوانب آن و اینکه رد پای این پول‌ها را بایستی در اردوگاه اصلاح طلبان جست‌و جو کرد زنجیره‌ای‌ها سکوت پیشه کردند!"

گزارش نویس روزنامه کیهان در پایان سوالات معنی داری را از اصلاح طلبان مطرح می کند: "سوال این جا است که آیا با ایجاد تشکیک در سلامت انتخابات و حمله به نهادهای قانونی اجرا‌کننده آن می‌توان مدعی قانون گرایی شد ؟! و نکته دیگر اینکه آیا کسانی که خود دستی در به دست آوردن پول‌های کثیف و بادآورده دارند می‌توانند رقبای خود را با این حربه متهم ساخته و با فرار به جلو بر گذشته خود قلم کشیده و آینده‌ای درخشان برای خود رقم بزنند ؟!"

انتهای پیام/


نظر

??بازخوانی پرونده ی نفوذ??

??درمطلب قبلی اشاره شد که هفته نامه ی فرانسوی ژون آفریک هدف نهایی آمریکا در ماجرای مک فارلین را کناره گیری اجباری امام بیان کرد.

??چگونگی این اقدام، به اختصاربازخوانی می شود:

1? فضاسازی علیه حضرت امام پیرامون مسائل امنیتی به ویژه برخورد با منافقین
2? زیر سوال بردن جنگ و پیروزی های رزمندگان اسلام در جنگ
3? مقصر جلوه دادن حضرت امام در دو موضوع فوق
4? دو قطبی سازی سیاسی و اجتماعی در جامعه
5? تصویر سازی مطلوب از منتظری توسط باند مهدی هاشمی معدوم، جریان های مخالف و رسانه های بیگانه
6? سیاه نمایی از وضعیت کشور

??حاج احمد آقای خمینی در رنجنامه ای که پس از رحلت حضرت امام منتشر نمودند خطاب به آقای منتظری چنین می گویند:
«در متن وقایع انقلاب خصوصاً در جزء جزء ماجرای حضرتعالی و برخورد گرم و صمیمانه حضرت امام با شما و تلاش معظم له برای نجاتتان از چنگال توطئه گران و نفوذیها بودم»

??خطوط فوق توسط جریان نفوذ عینا از سال 1364 به بعد از سوی آقای منتظری بیان می گردید
چنانکه  آیت‏الله منتظری در یکی از مصاحبه‌های خود در بهمن‏ماه سال 1367 می‌گوید:
??«متأسفانه ما به جای عمل و حفظ ارزش‌ها، شعار دادیم و به جای بها دادن به مردم و حفظ آنان در صحنه، روزبه‌روز نیروی عاقل و فعال آنان را ناراضی و منزوی از صحنه کنار زدیم.»
«خیلی جاها گوش به حرف ندادیم، افراد عاقل تذکر دادند و در روزنامه‌ها و جراید، اعلامیه‌ها، از داخل و خارج راهنمایی و وساطت می‌کردند، اما ما قبول نمی‌کردیم. آیا در طول جنگ تحمیلی توانستیم خوب عمل کنیم یا دشمنان ما که این جنگ را تحمل کردند، پیروز از کار در آمدند؟ حساب کنیم چقدر نیرو از ایران ما از دست رفت و جوان‌ها مثل قرص ماه شهید شدند، چه شهرهایی از ما خراب شد، این‌ها را حساب کنیم بعد ببینیم اگر اشتباهی کرده‌ایم توبه کنیم. چقدر در این مدت شعارهایی دادیم که غلط بود و خیلی از آن‌ها ما را در دنیا منزوی کرد و مردم دنیا را نسبت به ما بدبین نمود. باید بفهمیم اشتباه کرده‌ایم. خیلی جاها لجبازی کردیم و شعارهایی دادیم و دنیا را از خود ترساندیم، جهانیان خیال کردند در ایران کار ما کشتن مردم است.»

??چنانکه پیداست طی این سخنان دشمن شاد کن، آقای منتظری دشمنانی که جنگ 8 ساله نابرابری را به ملت ایران تحمیل کرده بودند را پیروز حقیقی جنگ می‌داند!
همچنین بعد از برخورد با منافقین پس از عملیات مرصاد، آقای منتظری در نامه ای به امام می نویسد:
??«ما تا حال از کشتن ها و خشونت ها نتیجه ای نگرفته ایم جز اینکه تبلیغات را علیه خود زیاد کرده ایم و جاذبه ی منافقین و ضد انقلاب را بیشتر نموده ایم.»
همچنین آیت الله منتظری در نامه دیگری به امام، تندترین انتقادها را مستقیماً متوجه ایشان کرده و مدعی می‏شود که امام از علاقمندان خود منقطع شده است. وی در نامه‌ای خطاب به امام خمینی(ره) چنین می‏نویسد: «جنایات اطلاعات شما و زندان‌های شما، روی شاه و ساواک شاه را سفید کرده است. من این جمله را با اطلاع دقیق می‌گویم.»

????سرانجام امام در نامه معروف 6 فرودین 68 آقای منتظری را عزل نموده و به او چنین نوشتند:
«از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم. مثلا در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.»

??اکنون با مروری بر روند سقوط آقای منتظری به دست حلقه های نفوذی پیرامونی، آیا برخی خواص نفوذپذیر نباید از خود بپرسند کدام حلقه های نفوذ پیرامونی به دنبال تکرار سرنوشت منتظری برای انان هستند؟
#قرارگاه_عمار #یا_علی
?? https://telegram.me/amarha


نظر




?? telegram.me/goftemanemehrvarzi
.

Mohamad M.m, [26.11.15 08:59]
[Forwarded from . رحمدل]
??????خدا را شکر که احمدی نزاد تخریب شد و رفت کنار تا ما بتونیم تو کشور منافقین و منتقدان واقعی را بشناسیم
?????? خدا را شکر زمان احمدی نزاد دلار گرون شد و قیمت بالا رفت و دولت با تزریق دلار نتونست جلوی اون  را بگیره تا ما متوجه بشیم چه سروتمندانی تو کشور هستند که یک شبه همه دلار خریداری می کنند تا طرح دولت شکست بخوره
@??????خدا را شکر در دولت قبل هر روز قیمت طلا بالا رفت و دولت با هیچ طرحی نتونست جلوی ان را بگیرد ولی بعضی اشخاص تا اسم برده شد برای انتخابات قصد ورود دارند قیمت پایین اومد تا ما بفهمیم چه کسی پشت ماجرا است
???? خدا را شکر در دولت قبل خاتون منتشر شد و فهمیدیم نگران واقعی به اسلام کیست و تک خوانی زن وکشف حجاب در نمایشگاه مطبوعات و کشف حجاب در ماشین مشکلی ندارد
?????? خدا را شکر در دولت قبل مسله مفاسد اقتصادی در بوق و کرنا شد تا ما بفهمیم بابک زنجانی کیست قرداد کرسنت چیست و مه افراد زاییده چه تفکری هستند


?????? خدا را شکر طرح مزخرف مسکن مهر دولت قبل نابود شد تا مردم بفهمند با خرید پراید 40 میلیونی هم می توان از رکود خارج شد و هم می توان چند خودروساز محترم را به منافع کلان دولتی رساند
?????? خدا را شکر نام صندوق مهر امام رضا به نام تدبیر شد تا ما بفهمیم حتی تدبیر بالاتر از برکت امامان است


???? خدا را شکر در دولت قبل روحانیون گرامی جن و اجنه و را کشف کردند و بلای انها را گسترش پیام نابودی اسلام در جهان پخش کردند و با تخریب مردی که جهانی شده بود جلوی نفوزش در جهان را گرفتند تا روحانی برسر کار اید و با تدبیر کشور را به عظمتی برساند که نه منافعی درجهان داشته باشیم نه قدرتی و نه عزتی تا در کشور خودمان بمانیم و قدر مملکت خود را بدانیم


?????? خدا را شکر که هنوز زنده ایم تا قدرت تدبیر و امید را در برداشتن رکود رساندن عزت به ملت استقبال از انتقاد رشد علمی کاهش فاصله طبقاتی و احیای فرهنگ اسلامی به معنای واقعی کاهش واردات افزایش صادرات و .........   ......... .........،........ ......... ببینیم


?????? خدا را شکر دولت تدبیر و امید اومد روی کار و امید را در دل مردم زنده کرد و تدبر را به مردم اموزش داد
?????? خدا را شکر رییس جمهوری ما روحانی است تا ما بدانیم با وجود یک روحانی در راس امور اجرایی دیگر ساحران و اجنه نمی توانند اسلام را به خطر اندازند
?????????? خدا را شکر دولت راستگویان بر سر کار امد تا مردم فرق دروغ و راست را بتوانند تشخیص دهند و بدانند می شود در روبروی مردم در رسانه ملی نشست و گفت خزانه خالی است و سبد کالا داد و گفت مرحله دوم با شیب ملایم است و مردم شیب ملایم را با تمام وجود درک کردند و گفت 100 روزه مشکلات حل می شود و بعد از دو سال بگوید شاید تا دو سال دیگر بعضی مشکلات حل شود می شود گفت با مزاکرات 160 میلیارد دلار به کشور بر می گرده و بعد از مزاکرات بگه کل پول 20 میلیارد بوده و اون هم قبلا خرج شده و گفت......


?????????? خدا را شکر مردم فهمیدند میشه تدبیر کرد و اهن قراضه ای که احمدی نزاد گفت را پول دولتی بهش داد و 38 میلیون فروخت تا 120 هزار نفر تا 4 سال ماهی 700 هزار تومن قسط بدهند و ماشینی که اقای...  از چند سال پیش تو انبارش مونده و 4 سال سقف عمرش هست به قیمت دو برابر فروخته بشه تدبیر یعنی اینکه صبح که از خواب بیدار میشی بنزین 700 تومن بشه 1000 تومن و هیچ جایگاهی اتش نگیره اب وبرق و گاز 30 درصد بره روش و صدای هیچ کس در نیاد اگرم در اومد....
???????? خدا را شکر دولتی روی کار اومد که بفهمیم بعد از دو سال هن اگر مشکلی در کشور است مربوط به دولت قبل است اگر استانداری اخراج شد حتما به دولت قبل مربوط می شده اگر فساد دولتی لو رفت حتما شخص با دولت قبل ارتباط داشته ول دولت قبل اگر فسادی در ان رخ داده همش مربوط به خودش بوده و به دولت قبلش ارتباطی نداشته


???????? خدا را شکر فهمیدیم رهبر می تواند خطوط نظام کشور را رسما در صدا وسیما بیان کند و برجام 180 درجه مخالف ان باشد و دولت و رییس مجلس اعلام کنند طبق خواسته رهبری و با توجه به خطوط قرمز برجام اجرا می شود و صدای هیچ کس در نیاید البته منظور نمایندگان عزیز مجلس و علمای معزز نظام است و یا برای برجام ناقص رهبر شرط بگزارد و در رسانه برای عمه بیان کند تا شکی در ان نباشد ولی باز دولت بدون توجه به شروط رهبری کار خودش را بکند و بگوید بنا به خواسته رهبری و.....
?????????? خدا را شکر دولتی روی کار اومد که ما متوجه بشیم که نوشته ای که رهبر روی یک تکه کاغز بدون ارم در مورد مشایی نوشته حکم حکومتی بوده و باید حتما اجرا شود و در غیر اینصورت رییس جمهور مفسدفی الارض است ولی خطوط قرمز رهبر در مورد برجام و یا شروط ایشان در مورد برجام ناقص که چند بار در رسانه ملی تکرار شد توان ان را ماست مالی کرد
??????  خدا را شکر یک حقوقدان بر سر کار اومد تا مردم به حق وحقوق خودشون


نظر




??در کاریکاتور سراسر توهینی که از پوتین در صفحه ی طنز روزنامه ی قانون منتشر شده:

????بینی بلند نشانه ی دروغگویی، گوش شبیه روباه نشانه ی حیله گری، نقش آفتاب پرست بر روی صورت، نشانه ی رنگ عوض کردن!
و باد سنجی که در دست دارد نشانه ی حزب باد بودن ، نشان کتابی که در سمت چپ اوست نشانه ی کتاب قرآنی ک او هدیه داده است!

????علت این بی احترامی چیست؟
مقابله او با تروریست؟
احترام او به مقام معظم رهبری یا بخاطر مقابله ی شدیدش با کد خدا؟





??عالیجنابان، شما تغییر کرده‌اید یا آمریکایی‌ها؟!??

?? بازخوانی یک پرونده نفوذ



??جریانی با محوریت آقای هاشمی و مدعیان اعتدال‌گرایی، به طرق مختلف به دنبال بزک کردن چهره آمریکا در داخل کشور هستند.
?? آقای هاشمی می‌گوید: «اوباما به درک تاریخی ملت ایران رسید» و در جای دیگری حضرت امام را موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا می‌داند.
??همچنین آقای روحانی از اوباما، با تعبیر «فردی مؤدب و با ادبیاتی هوشمندانه» یاد می‌کند.

??اظهاراتی ازاین‌دست، این پرسش را برای افکار عمومی پدید می‌آورد که آیا امثال آقایان هاشمی و روحانی تغییر کرده‌اند یا اینکه آمریکایی‌ها تغییر کرده‌اند؟!

?? برای پاسخ به این سؤال یک پرونده از جریان نفوذ آمریکا بازخوانی می‌گردد تا شاید از لابه‌لای اوراق این پرونده، پاسخ لازم یافت شود.

???? در 17 می 1985 ( 27 اردیبهشت 1364) «فولر» افسر امنیتی اطلاعات ملی امریکا در خاورمیانه یک گزارش پنج‌صفحه‌ای به ویلیام کیسی رئیس وقت سازمان سیا تحت عنوان «به‌طرف یک خط‌ مشی در ایران» تسلیم نمود. فولر در گزارش خود آورده بود که دستگاه‌های اطلاعاتی پی برده‌اند که شوروی پیشرفت‌هایی در به دست گرفتن اهرم قدرت در تهران به دست آورده.

?? براین اساس؛ "سیاست نزدیک سری" آمریکا با دو سناریوی زیر و به ‌صورت موازی پیشنهاد می‌گردد،
1? نزدیکی به آقای هاشمی که در قالب «پروژه مک‌فارلین»
2? نزدیکی به بیت آقای منتظری ازطریق باند مهدی هاشمی معدوم

?????? در این طرح آمریکایی ـ صهیونیستی، سعی شده بود با توجه به اوضاع داخلی ایران، همزمان طی یک صحنه‌سازی، منوچهر قربانی‌فر با نزدیکان به بیت آقای منتظری (امید نجف آبادی) جهت معادلات آینده ایران ارتباط بگیرد و هم با پوشش دلالی سلاح، آمریکایی ها را به آقای هاشمی نزدیک کند.
??هفته‌نامه فرانسوی ژون آفریک چهارم فوریه1987 درباره  هدف اصلی" سیاست نزدیک سری آمریکا" این‌گونه بیان می‌کند: «هدف اصلی ... عبارت بود از سرنگونی حکومت ایران...پیش‌بینی‌شده بود که امریکا برای نشان دادن حسن نیت خود در زمینه تلاش‌هایش جهت آزادی گروگان‌ها در مرحله اول تعدادی سلاح تحویل دهد... مرحله نهایی عبارت بود از برکناری اجباری [امام] خمینی».

??ادامه دارد...
رضا سراج
#قرارگاه_عمار #یا_علی
?? https://telegram.me/amarha


نظر


??در کاریکاتور سراسر توهینی که از پوتین در صفحه ی طنز روزنامه ی قانون منتشر شده:

????بینی بلند نشانه ی دروغگویی، گوش شبیه روباه نشانه ی حیله گری، نقش آفتاب پرست بر روی صورت، نشانه ی رنگ عوض کردن!
و باد سنجی که در دست دارد نشانه ی حزب باد بودن ، نشان کتابی که در سمت چپ اوست نشانه ی کتاب قرآنی ک او هدیه داده است!

????علت این بی احترامی چیست؟
مقابله او با تروریست؟
احترام او به مقام معظم رهبری یا بخاطر مقابله ی شدیدش با کد خدا؟



نظر

فهرستی که زمانی شدیداً محرمانه بود و حاوی هویت دو میلیون فراماسونر در طول تاریخ است، بناست که به زودی به صورت آنلاین منتشر شود و گستر? نفوذ این سازمان را در طبقات بالای جامعه آشکار کند

به زودی هویت فراماسونرها فاش می‌شود/افشاگری بزرگ!

به گزارش فرهنگ ما،طبق گزارش روزنام? دیلی‌تلگراف، از اسکار واید و رودیارد کیپلینگ گرفته تا دوکِ ولینگتون و لرد کیچنر همگی فراماسون بوده‌اند.

همچنین ادعاهایی مطرح است که جک چاقوکش (قاتل مخوف عصر ویکتوریا) نیز آوازه‌خوانی فراماسون بوده که با اعمال نفوذ از پیگرد او جلوگیری شده است.
سایر اعضای این فهرست شامل سیاستمدارانی نظیر وینستون چرچیل، ادوارد هفتم، جورج ششم، ادوارد هشتم، کاوشگرانی نظیر ارنست شکلتون و کاپیتان رابرت فالکون اسکات، و دانشمندانی نظیر ادوارد جنر و الکساندر فلمینگ هستند. همچنین توماس تلفور (مهندس)، هری سلفریج (تاجر) و توماس برناردو (مصلح اجتماعی) نیز در این فهرست حضور دارند.
این فهرست بناست توسط شرکت تبارشناسی “انسِستری” به صورت آنلاین منتشر شود.

میریم سیلورمن، مدیر محتوای ارشد بخش انگلستان این شرکت به تلگراف گفته است: “ما خوشحالیم که می‌توانیم چشم‌اندازی آنلاین را نسبت به سازمان به نسبت ناشناس برای مردم فراهم کنیم.”
همزمان کتاب تازه‌ای از بروس رابینسون، کارگردان و فیلمنامه‌نویس منتشر شده و وی در این کتاب مدعی شده است که جک چاقوکش (Jack The Ripper)، خواننده‌ای به نام مایکل می‌بریک بوده است.
در این کتاب با نام “The All Love Jack: Busting the Ripper”، ادعا شده است که عناصری از مراسم‌های فراماسونی در قتلهای وی قابل مشاهده است. برای مثال، نماد یک جفت قطب‌نما در صورت یکی از قربانیان او کنده شده بود.
می‌بریک و برادرش جیمز، که او هم جز مظنونان است، هر دو فراماسون بودند. همچنین دو افسر ارشد پلیس، سه پزشک پلیس و دو پزشک قانونی نیز که مسئول این پرونده بوده هم فراماسون بوده‌اند. می‌بریک از اعضای “شورای عالی فراماسون‌ها” بوده است.

رابینسون به تلگراف چنین گفته است: “فراماسونری در انگلستان آن زمان مسری بود. همان زمانی که جک چاقوکش به قتلهایش دست می‌زد، از 360 نمایند? محافظه‌کار حاضر در پارلمان، 330 نفرشان فراماسون بوده‌اند. کلیت طبق? حاکم فراماسون بودند، از وارث تاج گرفته تا خود پادشاه. فراماسونری مد آن زمان بود.”

“بخشی از اساس اخلاقی فراماسونری این است که به هر وسیله‌ای بایست از اخوت محافظت کرد و این همان چیزی است که در آن زمان اتفاق افتاد. آنها از جک چاقوکش محافظت نمی‌کردند، بلکه از سیستمی که به خاطر جک چاقوکش تهدید می‌شد محافظت می‌کردند، و برای محافظت از سیستم مجبور به محافظت از او بودند و جک چاقوکش این موضوع را می‌دانست.”
منبع:فرادید