سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

بسم الله الملک القدوس

 

تنها چند روز پس اینکه #امام_خامنه_ای در جمع کارگران اظهار داشتند؛

" دشمنان ما و در رأس دشمنان ما آمریکا و صهیونیسم؛ اخلال میکنند، خدعه میکنند، دلشان هم میخواهد ما نفهمیم این خدعه را؛ گاهی از دور گلایه میکنند که چرا نسبت به ما #بدبینید. خب می‌بینیم چیزهایی را که باید #بدبین باشیم؛ نمیشود چشم خودمان را ببندیم ... بنده صد بار گفته‌ام که به آمریکا #نمیشود #اعتماد_کرد؛ حالا دارد کاملاً روشن میشود ... "

   حسن_روحانی در مراسم تقدیر از کارگران، با سخنان #نانجیبانه خود به #امام_خامنه_ای و #منتقدین_دلسوز ، حمله کرد ...
روحانی در این اظهارات، #وقیحانه می گوید:

" آن روز که توانستیم با شش قدرت جهانی به توافق برسیم، باز هم بدبین‌ها و بدگمان‌ها گفتند درست است به توافق رسیدید، اما این قابل اجرا نیست.آن روز که به روز اجرا و #برجام رسیدیم باز بدبین و بدگمان‌ها گفتند آنچه به شما وعده دادند، عمل نخواهند کرد و شما در این مذاکرات به موفقیت نرسیده‌اید."

روحانی در حالی این سخنان را می گوید که وزیر خارجه بی سواد و #کذاب وی! این روزها با #دیپلماسی_التماسی به پای نامردهای آمریکایی افتاده و تنها خواسته اش در ایام #پساخسارت_برجام عدم اخلال آمریکایی ها در روابط اقتصادی ایران می باشد...و دلیل تمام بدبینی های #امام_خامنه_ای و #منتقدین_دلسوز به آمریکا ثابت شده است.

وی در ادامه به دروغ میگوید؛ برجام هرجا(!) که احتمالا لازم بود تصویب شود، رفت و بحث شد و تصویب شد !!

این در حالیست که او با #استنکاف از قانون، که لکه ننگ و سیاهی در کارنامه وی می باشد، #برجام را به مجلس نداد و آنچه که مجلس تصویب کرد قانون اجرای مشروط برجام بود نه خود برجام !!

شایان ذکر است این سخنان روحانی! بعنوان استاد تمام ف.... و دروغگویی و عدم سخن از شروط اجرای برجام طبق قانون مصوب مجلس و فرامین رهبری، صرفاً در راستای فرار رو به جلو و شانه خالی کردن از بار سنگین خسارت وارده به کشور ارزیابی می گردد.

رئیس‌جمهور در سلسله لقبهای خود به برجام و پس از #آفتاب و #ابر ، اکنون لقب #سایه به برجام! می دهد و در حالی از باز شدن دست برای نقل و انتقال پول سخن می گوید که بخاطر تحریم هایی که هیچگاه ساختار آن برچیده نشده، بانکهای بزرگ جرات معامله با ایران را ندارند! و تجار و بازرگانها بعنوان کارشناسان و عناصر درگیر در این رابطه، از عدم رفع موانع در نقل و انتقال پول سخن می گویند و اخیراً #سیف، رئیس کل بانک مرکزی! نیز سخن از دستاورد تقریبا_هیچ برجام کرد...

 روحانی در ادامه، #سونامی واردات پسابرجامی را سرمایه‌گذاری خارجی می نامد و در حالی سخن از افتخار شرکتی پر افتخاری به نام #مپنا می کند که چندی پیش #مدیرعامل آن از واردات #توربین‌ از ایتالیا ابراز نگرانی کرده بود!!

و بعید نیست در سایه واردات #پسا_برجامی و به لطف تدابیر نداشته، #پیرمردهای بی تحرک دولت #یازدهم که بیشتر از آبگوشت بزباش نمی فهمند، #مپنا نیز به سرنوشت بنگاههای تعطیل شده دچار شود. ...

با این توضیحات، جای سوال است که؛ عالیجناب روحانی !
 استاد تمام ف....!
 بزک برجام، دروغ گویی، اغراق و فریب افکار عمومی بس نیست ؟؟!!

بعون الله الرحمن الرحیم

#پ.ن؛
ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود
تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار

روحانی بزک_برجام برجام_خسارت_محض نقض_برجام روحانی_مچکریم رکود رسوایی جیغ_بنفش حقه_بازی حقه_بازهای_رسانه‌ای شارلاتانهای_سیاسی  ظریف_مچکریم  کثیرالشک فتح_الفتوح   بصیرت_افزائی بسیج_سایبری
حق_پایدار_است

مطلب وارده از « عباس
از خوانندگان کانال مهرورزان


.
 به کانال_مهرورزان_2 بپیوندید !

 ما ادعا نداریم که بهترینیم اما مدعی متفاوت ترین کانال خبری تحلیلی هستیم .

                                  ×××××××××××××××××××××××

عضویت در کانال_مهرورزان_2

http://telegram.me/joinchat/B2ZCsz3AUNCPCA9gvZn4Uw
.