سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرباز ولایت

نظر

 

 محکومیّت بی سابقه ی ایران در تاریخ 50 ساله ی سازمان کنفرانس اسلامی در حضور روحانی و ظریف ، پیش درآمد جنگ آشکار با ایران است!

 فراموش نکنید که اوضاع وخیم سوریه از هنگامی شروع شد که در « اتحادیّه عرب » دولت اسد محکوم اعلام شد و با محوریّت ترکیه و قطر و عربستان و مصر اجماع منطقه ای علیه اسد شکل گرفت ، و حال در گستره ای وسیع تر از اتحادیّه ی عرب کشورهای اسلامی همگی در « کنفرانس اسلامی » ایران را متهم به « گسترش تروریست در منطقه » و « بانی جنگ های طائفه ای » مطرح کرده اند و آنرا  در حضور لبخند روحانی محکوم کردند !

 این اقدام پس از ایجاد ائتلاف نظامی ضد تروریست توسط عربستان و امارات و ترکیه و اردن و مصر و ... در منطقه یعنی هدف اصلی این ائتلاف بزرگ نظامی ایران و انقلاب اسلامی می باشد .

????با حضور نیروهای انبوه نظامی آمریکایی در امارات و با نشستن هواپیماهای پهن پیکر مخصوص حمل بمب اتمی در امارات و هم زمان با اعلام کری در توقیف سه کشتی ایرانی در آب های یمن _ که به مجاهدان مظلوم یمن سلاح ارسال می کرد _ گویای شکل گیری تهدید نظامی جدّی می باشد .

 به خصوص که به گفته ی رویترز ، وزیر دفاع آمریکا رسماً اعلام کرده :
 نظامیان آمریکایی برای ایجاد بازدارندگی در برابر اقدامات مخرب و شرارت آمیز ایران در خاورمیانه، در امارات مستقر شده‌اند.

 حال لاپوشانی دولتیان و نمایش امضای قرار داد های کاغذی و دیپلماسی فلج و حقارت التماس برای حج و عدم انسجام ملّی برای مقابله با تهدیدات جدّی را چه کسی باید پاسخگو باشد ؟!

 در خاطرات جنگ آمده که شهید تیمسار فلّاحی چند ماه پیش از آغاز جنگ تحمیلی به صحن مجلس رفت و با ارائه ی مدارکی خطر حمله ی گسترده ی عراق و آمادگی تجاوز آنرا گوشزد کرد ، ولی حضراتی با رجز خوانی و نطق های آتشین گفتند ، هیچ کشوری جرأت تجاوز به ما را نمی کند و همین خودبزرگ بینی و غفلت از دشمن هم به هشت سال جنگ بی امان تبدیل شد ...

 خوش خیالی و واگذاری کشور به دست دلبستگان به شیطان بزرگ عاقبتی به از این نخواهد داشت !

 مسعود شفیعی کیا

@shafieikia